Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 4990
Sjønte egentlig det^^ Men er latterlig, har funnet ut at de egentlige fjortisene er de som går og sier at alle andre er fjortiser.
Sitat av playozzy
Hallo, slutta å drikke hjemmebrent pågrunn av det og har aldrig gjort noe så ille i livet mitt før.
Vis hele sitatet...
Et annet syn enn jeg fant i den første tråden din.. Virket mer som du skrøt av det der, men du er tydligvis ikke stolt av det..
Sitat av playozzy
Sjønte egentlig det^^
Vis hele sitatet...
..Mhm..
Sitat av playozzy
...har funnet ut at de egentlige fjortisene er de som går og sier at alle andre er fjortiser...
Vis hele sitatet...
Spar meg
Greit, Virka kansje som jeg skrøyt men gjorde det ikke da^^
Mitt første innlegg her på forumet ;-)

Jeg har lest her inne en stund, og sett at det er en del tråder om absinth. Fant etterhvert ut at jeg bare må kommentere en del ting som blir sagt om Absinth. For det første, absinthen som selges på polet er like ekte som noen som helst annen absinth. For det andre, absinth er ikke hallusinogerendes. For det tredje, thujone-innholdet i absinthen som selges på polet er like høy som den du kjøper i Tyskland, Frankrike, Sveits, Tsjekkia osv, dette pga europeiske regler er like. Noen produsenter mener at de er over denne grensen, dette kan vanskelig påvises og har ingen betydning da man ikke blir høy av det. Det eneste som skjer er at man fucker hele smaken. Grunnen til mytene om at man blir høy av absinth kommer av at den kjemiske forbinnelsen til thujone ligner på THC. Alle svarene ligger på denne siden, der ligger også tester av absinthen som selges på polet: http://www.absinthe.se/

Ellers kan jeg legge til at jeg har drukket absinth fra polet selv (55%), og jeg ble bøttefull og fikk en annen rus enn vanlig, sannsynlig årsak: Absinth shottes, og shotter man 55% så ber man om bråk.
Velkommen til forumet. Poengene du tar opp ser ut til å korrespondere fint med virkeligheten, og det blir også nevnt ofte i disse Absinth-trådene. Desverre blir de fort glemt igjen når folk legger ut subjektive rapporter om hvordan de fikk halliser av absinthen de kjøpte i et eller annet østblokkland.
Jeg har drokke Absinth, både fra østblokkland og fra vårt hjemmekjære pol. Har stort samme virkning som alt annet brennvin som shottes, man gjør i mange situasjoner ting du håper kommer av at absinth er så nei-nei og full av ulovelige stoffer. Men stort sett kommer det bare av at man er bøttefull
Sist endret av Rick; 1. august 2007 kl. 19:27.
Shit, tok visst feil av absinthe^^ Trodde at det skulle gi en litt anna rus enn vanlig brennevin men men... Skal enda kjøpe meg ei flaske av denne magiske drikken så fort som mulig, Smakte en slurk engang, synes det smakte digg
hehe, OT, men. har noen her prøvd mactica?? Bulgarsk drink, var vist en del krydder i den, og absinth..
fikk vist damene jævli kåte..
faktisk læreren min som anbefalte drinken på klassetur til buglaria...
fikk vel ikke noen annen rus av denne enn hb men.. slo noe jævlig:s