Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3001
En kompis og jeg hadde bestilt 1g 5x ekstrakt salvia og ble temmelig lystne på å fyre opp dette. Vi dro med oss en tredje kompis opp i skauen for å teste dette totalt nye og spennende stoffet. Vi hadde med oss tre forskjellige bonger som skulle prøves ut for å finne ut hvem som gav best funk. Først prøvde vi en bong jeg ikke aner hva heter. det vat iallefall to flasker som var koblet sammen med et rør og noe greier. Når vi hadde gjort klart denne hadde vi litt shitt i bongen og startet å røyke. etter et par trekk kjente jeg at synet ble litt uklart, men ikke mer enn det. skuffende tenkte vi og løp ned til vannet for å fylle opp gravitasjonsbongen i håp om at den kunne gi oss en bedre rus. Når vi kom tilbake helte vi i litt salvia i lumen og fyrte opp. Når flaska var full av røyk tok jeg et forsiktig drag og prøvde å holde inn røyken så lenge som mulig. I mellomtiden tok den ene av kompisene mine resten av røyken, noe som skulle vise seg å være mye mer effektivt en den lille skyen jeg dro ned på lungene.

I mens jeg sto å småhostet ble kompisen min helt looka, og den tredje av oss fomlet frem kameraet og startet filmingen. Etter noen heftige latterkramper av kompisen min fyrte jeg opp en klype salvia i den første bongen og dro inn av full makt. Det første jeg kjente etter draget var at dette var kult. Verden endret seg og alt ble liksom litt svimmelt. kompisen min som var totaltlooka dro meg inn i noe kratt og sier at han hadde funnet verdens vakreste tre. I det øyeblikket hvisket et tre til meg og sa at alle trærne latet som de var noe annet for å lure kompisen min. jeg bynte å le av kompisen min for at han trodde det fantes trær.

Etter mye latter av kompisen min sa jeg til han at han var dum, og at alle trærne ønsket at han var død. jeg sa også at trærne gjemte seg for han. Etter hvert kjente jeg at jeg ble mer og mer normal og jeg satte meg ned. Etter denne turen spurte vi den tredje kompisen om han også ville prøve og han svarte at han ville, men ikke alene. Jeg var hurtig til å melde meg på enda en salvia-tur og fyrte opp bongen på nytt. Denne gangen funket det på første drag med røyk, og jeg løp litt oppi skogen for å prate med trærne. Jeg prikket et tre i øyet og løp videre slik at det ikke skulle ta meg. Etter å ha stoppet ved et usedvanlig høyt tre ser jeg opp i toppen av det og roper " Hei Tre!" Etter det roper jeg til kompisene mine at de må filme meg, og rett etterpå står de to vennene mine forran meg med kameraet. Da slår det meg plutselig at de er ute etter meg og jeg ser for meg sånn politilys bak dem, og er igrunn litt frustrert. Jeg står å holder fast i et ca 1.4 m høyt tre og får det plutselig for meg at det er snurre sprett. I mellom latterkrampe og frustrert hyling sier jeg at kompisene mine skal gå, men i det de spør om de skal gå roper jeg "NEI! Jeg kan gå, men ikke Snurre sprett!" Derfor blir jeg bare stående og holde rundt treet jeg ser for meg er en kanin. Idet sola kommer frem etter å ha vært delvis bak en sky ser jeg skyggen min i bakken, men en ting er nytt. Jeg har kaninører, og hva betyr det? Jo jeg er blitt en kanin. Jeg tar på ørene mine og synes det er flott å være kanin. Jeg blir mer og mer normal og etter noen minutter med variasjoner med gråting og latter er jeg nogenlunde normal igjen.

Etter å ha ryddet opp etter oss drar vi hjem til den ene av oss å ser hendelsene om igjen på kameraet. Det var skikkelig rart å se seg selv slik, og hvordan noe som virker så harmløst kan fucke med hjernen til folk.

Skal legge ut filmen når den er redigert.

Det var en skikkelig god rus, selv om jeg var ganske frustrert den siste gangen jeg tok det, men alt i alt var det verd det og frister til gjentakelse
Ahha, kjempe bra tip rapport. Lo godt av denne Frister og prøve selv en gang men få ut den filmen så fort som mulig a?? *Glede seg*
Trådstarter
Jepp, filma det i dag, så den er her om noen dager tenker jeg
Sitat av pingu22
jeg bynte å le av kompisen min for at han trodde det fantes trær.
Vis hele sitatet...
Høres ut som en veldig fin dag i skogen
Sitat av pingu22
Jepp, filma det i dag, så den er her om noen dager tenker jeg;)
Vis hele sitatet...
Hurry up :P

Men jeg lo godt av denne rapporten. gleder meg til å se filmen.
Hehe, skogen er nydeligste stedet å ta et hallusinogen. Så mange former å henge tanker og synet i, det er uendelige muligheter.

Videoene av turene er derimot skjeldent særlig magiske
Hvis du har muligheten legg på noe trippy bakgrunnsmusikk på filmen
kan legge in mine tripper her , ser ikke noe grunn til og lage en ny tråd.


første gang jeg teste salvia var på fredag , gikk i tørka blader , så jeg og en kopis mekka en simpel tørbong for og røyke i . knuste opp en del blader til så fint som vi gidda og log ladda bonge , tok begge hver sin bong , jeg fikk no lette virkning , nivå 1 på skalan vil jeg si , svak sådan , kameraten min kjenner ikke noe ,eller legger ikke merke til noe i vertfal , vi slapper litt mere av i sofan , mens jeg mekker mere og ladde opp bongen , jeg trekker først , og kjenner meg rar , tja jeg finner ikke no bedre ord , jeg svetter som en gal og ler som bare f. og bare stirrer på en svart data monitor , og klarer ikke røre på meg i det hele tatt , har en følelse av at kroppen er laget av glass , så jeg sitter sånn og hyler og ler av noe jeg ikke husker . vil kategorisere dette som en midels nivå 2 , rusen tar av og jeg er enda slapp og rar , men jeg mekker vidre så jeg kan ha pipa klar til enda en runde .

trekker enda en gang , pipa er ikke no spsielt god , skulle mekket en vann bong , men manglet litt deler til det og nå var hullene lagt i flaska på en måte som gjorda at jeg ikke kunne modifisere den heller så det ble et sikklig bøst trekke med alt for varm røyk. en svak effekt opp den avtagnde effekten fra tiligere .

etter en stund tar jeg enda et trekk , lar røyken kjøle litt før jeg trekker ned , har så vidt fått lagt fra meg bongen før jeg stivner , jeg føler enda en gang at jeg er laget av glass , og alt blir uklart , meget uklart , jeg tør ikke lukke øynene i frykt for at øyelokkene skal knekke av så jeg bare sitter i en framoverlet posisjong og ser ut i intet , og ler , prøver og prate men det er håpløst , jeg tenker ord , men det kommer bare rare lyder ut av munnen min , dette vare en stund . vil tippe dette er en sterk nivå 2 eller svak nivå 3 , det var ingen visuelle opleverler , men jeg lukket ikke øynene heller da

drar et par trekk ut over kvelden , men det er ikke noe spesiet effekt , er hele tiden på litt dalene effekt og bare forsterker denne , så jeg føler meg ganske fjern hele tiden , med overnevnte topper .

syntes dette var en vellykket kveld , hvor lenge de enkelte trippene varte vet jeg ikke , for vi starta i 8-9 tia og plutselig var klokka over 1 på natta , det føltes som tiden hadde stått stille og gått jævla kjapt på en gang , om dette er mulig .


i dag

for ca 20 min sidne tengte jeg at jeg skulle prøve og røyke rulling , har lest at dette ikke funker så veldig , og det er i og for seg rett .

jeg rullet en liten joing ut av 2 vanlige rizzla , 3-4 blader knust sånn passe , fyrte opp og røykte passe kjapt , er halvei gjennom røyken når jeg kjenner det rykker lett i hele kroppen , ikke mye , får en fin avslappet følelse i kroppen , vil smile lett , jeg lukker øynene og sitter og smiler og koser meg i 5-10 min , før jeg kjenner at effekten avtar , jeg kjener meg glad , og for litt skrive kløe , har skrevet dette mens effekten avtar , jeg kjenner enda et jeg ikke er "normal" men er heller ikke noe spesielt rusa , men behaglig i formen , har begynt på en øl nå og flere blir det sikkert , men det var en meget behaglig start på kvelden , svettet og litt extra

sånn mine salvia opplevelser er delt med dere alle , og beklager for alle skrive feil og sånt
15x ekstrakt funker også ganske så bra Ville ikke bestillt no lavere. 5x var for mildt. En kammerat prøvde det for første gang her en dagen. Vi sa han skulle trekke det han var god for og holde pusten så lenge han klarte. Han var totalt vekke i 4-5min. Når han kom til hektene igjen og fikk evnen til å snakke igjen, sa han: -Fett! Han hadde hatt det helt supert. Tror jeg hadde fått litt skrekken. Første han gjorde var å bestille 20x.
Ellers har jeg hatt mange flotte tripper på 15x! Opplever forskjellige ting hver gang. Neste jeg skal prøve er Morning Glory frø. Virker fett
Morning Glory er noe dritt i min mening. Har prøvd det tre ganger, første gangen var jeg litt kvalm og så fikk jeg sånn god følelse. Da tok jeg 60 frø, skjønt fordelt over litt tid.

Andre gangen tok jeg også 60 etter å ha kommet hjem fra fylla. Det funket faktisk ganske bra; kvalmen merket jeg lite til pga alkohol og jeg fikk en god følelse pluss at det virket som om visse ting beveget seg på en måte.

Tredje gangen tok jeg 80 frø på en gang (hadde tenkt mer men smaken er så jævli vond) og bestemte meg for å legge meg og sove. Det gikk sånn delvis, våknet ca hvert tredje kvarter av kvalme og etter fire timer kastet jeg opp to ganger. Jeg fikk kun svak virkning mens jeg var kvalm mens selve effekten var ikke-eksisterende mens jeg skulle hatt det.

Tror jeg skal prøve en siste gang, men er seriøs desperat etter en måte å få bort kvalmen på for den er helt forjævlig. Tror jeg skal ta ca 150 frø neste gang. Et hint fra meg; ikke ta mindre enn 60 frø første gangen, det er egentlig ganske bortkasta. Man blir kvalm og merker nesten ingenting.
spankingguru
Worner's Avatar
Jeg spiste godt over 300stk for et par år siden uten effekt. Så dosen er veldig individuell.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er ikke utenkelig at batch har litt å si også, Worner.
Når jeg var i england kjøpte jeg 20x å røykte det og hasj fra tørpipe.. fikk en merkelig effekt. Jeg følte jeg var en rokkering, Jeg kunne ikke slutte å gjøre rokkering bevegelser.. jeg lo av meg selv mens jeg rokka og så på alle di råe fargene og smurfene som sang. helt tura. men varte ikke så lenge da =(
▼ ... noen uker senere ... ▼
Må bare få sagt at det ikke var 22Pingu og de som har gjort det, hehe. Pappaen til han tror visst det nå, men det er kødd. Jeg fikk han til å legge den ut, men jeg bytta navn til dems navn ettersom de tre kjenner hverandre(De sa det var greit) Åssåå var jeg så kjip at jeg sendte han en keylogger og fant passordet hans på freakforum og la inn innlegg for han (Pingu22 som oppfordret meg til å skrive dette, ettersom pappaen hans er sinna nå sa han:P, måtte faktisk lage ny profil bare for å få lagt inn dette innlegget:P;D) Fornøyd Pingu?:P
Trådstarter
Sa ikke at det var greit at du bytta navn da?:S Dessuten er det sykt dårlig gjort å sende meg keylogger da for så å gå inn på min bruker her!:S
Men uansett, takk for at du skrev dette nå da!
utilgivelig.
NFF hyler etter blod
Du har altså keylogget PCen til en med-freak ? Et forferdelig svik!
Hevnen vil bli grusom.
Faren til Pingu22 henger på nFF?
Noia.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg skjønte ikke helt hvem som faktisk skrev denne rapporten, er det noe dere har funnet på nettet og postet som deres eget, eller er det en av dere som har skrevet den? I alle fall, det kan virke som om dere er litt for unge til å røyke salvia når slike situasjoner oppstår...
haha, det som er så rart med salvia er at du føler deg som det du vil.. haha.. utrulig rart at dere blei så føkka.. eg blei berre totalt twistet og følelse av å fly...

KP gitt
Er nok min historie dette;D beklager at det ble så mye rot, men siden jeg har kjentfolk på dette forumet ville jeg ikke poste det som mitt eget, og jeg var så djevelsk at jeg fikk pingu22 til å legge det ut for meg.. Noe jeg angrer på er at jeg keylogget passordet til brukeren hans og utgav meg for å være han:P Men har ordnet opp i det
Sitat av pingu22
Skal legge ut filmen når den er redigert.
Vis hele sitatet...
???
legge ut?
ja, vil gjerne se den filmen
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av rom 101
???
legge ut?
Vis hele sitatet...

ja legg ut filmen mann