Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1052
for et par uker siden fikk jeg melding fra posten om en pakke som var ufortollet.
de ville ha meg til å skrive under på et ark med fødselsnr mit osv. så de kunne fortolle pakken + alle framtidlige pakker som kunne kmme fra utlandet.så jeg dreit ret å slett i å svare for å ikke få no problemmer mep politiet.

og nå er det 3 pakker jeg ikke har fått som jeg skulle ha fått + at jeg ikke har fått melding fra posten heller tollen om dette.

så kommer posten til å beslaglege all post som kommert til meg via utland ?
Alle de pakkene jeg skulle fåt ifra fra utlandet er blitt fortollet. Eller fikk brev om det samme du fikk. For kanskje 10-12 pakker.

Får jo ikke en dritt inn i landet uten at det blir putta i brev.
Eneste jeg fikk var fattig 25g 1x salvia fra england. Men det kom i brev da..
Når jeg har blitt stoppet i tollen på vei hjem fra utlandet og ransaket og fornedret, så finner de en hasjpipe eller lignende.Da setter de inn en sperre på 3-6 mnd på all post fra utlandet,altså at all post til deg i dette tidsrommet blir stoppet. Dette vet jeg helt sikkert pga inside informasjon fra en på posten og en toller jeg faktisk kjenner litt.

Det er ikke alle som får slik sperre. Om du ikke har vært i utlandet i det siste vil jeg ikke ha skrevet under for dette virker risky, men all post fra utlandet i all framtid til deg kan de aldri stoppe. Hjelpe å trøste de har da ikke så mye resurser. Det blir for et vist tidsrom.