Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1066
Satt i 15 min med denne, men trenger noe kritikk. Den har et godt ståpunkt synes jeg, men det mangler noe. Har forresten ikke brukt photoshop på lenge, så ikkje kveruler over feilene.......
Takker.
http://henrik.evilspurv.net/bg/bending.jpg
Sist endret av vell; 19. mai 2002 kl. 14:06.
Der var tøff!
Jeg har ikke noe og si imot..
sånn utenom at den var helt ok, hadde det kanskje vært en idè å legge den som vedlegg / url til et sted den ligger istedet for å stretche hele threaden til de grader..

ang bildet, så likte jeg ikke hovedgreiene, de rundingene med saken i mellom.. ligner på..eh.. to øyer med en ting inn og ut av? elns?
jeg hadde hvertfall ikke brukt det som wallpaper tror, jeg. men så er jeg kresen2k på de og da. :>
Flott sak, men ikke min stil...
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Tja, tror jeg ville droppa sola. Så utrolig standard effekt. men ellers så den ok ut. Trokke JEG ville brukt den som wallpaper, men for all del. Fett bilde å bare ha liksom..
vell's Avatar
Trådstarter
Hehe, takker....sorry for den strekkinga av threaden, skal huske link neste gang.....
Men, jeg vil ha konstruktiv kritikk. Noen?
vell's Avatar
Trådstarter
Sorry Totto, så ikke posten din. Takker.

Edit: skal fikse link.....
Sist endret av vell; 19. mai 2002 kl. 14:05.
nFF Marshall
morten's Avatar
til å være ny med ps er dette bra imho.
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
najs..

skrivebordet mitt er helt svart og uten wallpaper heh