Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1922
Har vært rundt i hele byen min på hver eneste butikk, har klart å veksle 2100,- i 50lapper.. er jo en evighetsprosjekt, finnes det noen plasser der jeg kan veksle?
Bankene som dnb/sparebanken har jo ikke penger, og alle butikker er veldig grisk på småpengene.
Posten veksler. Og butikkene er gjerrige på småsedlene fordi de må selv betale for å få veksel.
Sist endret av The-kid; 28. desember 2013 kl. 02:40.
Sitat av The-kid Vis innlegg
Posten veksler. Og butikkene er gjerrige på småsedlene fordi de må selv betale for å få veksel.
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at posten kan veksle inn resten av beløpet i 50lapper? blir jo tross alt 58 stk 50 lapper....
Fyren gav deg et svar. Og hva skal du med 100 femtilapper, leke onkel skrue?
Sitat av Lur N. Dreier Vis innlegg
Fyren gav deg et svar. Og hva skal du med 100 femtilapper, leke onkel skrue?
Vis hele sitatet...
Noe i den duren, har fått litt peng i det siste, så tenkte å leke 50lapp mannen ute på byen til nyttår
Ellers gjør jeg dette får å ha noe å gjøre i juletiden..
Har vekslet inn 10 000 i 50lapper her hvor jeg bor på posten, så skulle nok ikke være et problem. Betaler ei heller vekslingsgebyr på sedler. Regner med at det er lik praksis overalt. Posten er vel Posten uansett? Snakker dog om et postkontor nå, ikke post i butikk.
Sitat av The-kid Vis innlegg
Har vekslet inn 10 000 i 50lapper her hvor jeg bor på posten, så skulle nok ikke være et problem. Betaler ei heller vekslingsgebyr på sedler. Regner med at det er lik praksis overalt. Posten er vel Posten uansett? Snakker dog om et postkontor nå, ikke post i butikk.
Vis hele sitatet...
Nice, kom akkurat på at vi har postkontor her i bygda. Gjett at jeg skal innom imorgen.
Hva kom gebyret på?
Ingen vekslingsgebyr på sedler her hvor jeg bor ihvertfall, kun på mynter Du kan jo ringe de først og dobbeltsjekke at de har på "lager", men går ut ifra at de skal ha mere enn nok.