Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1304
Hei.

Nå er det snart russetid, og folk trenger logoer.
I det siste har jeg sett et par vans som har brukt samme designer.
Det som er litt morsomt er at eller logoene er omtrent like, så det jeg da lurer på er om disse er lagd på en internettside, eller ved hjelp av et jalla-logoprogram med ferdig oppsett. Det er jo veldig bra logoer, ettersom de er russetid-ish, men er litt spesielt at alle er så like.

Jeg legger også merke til at det er ganske så forskjellig kvalitet på de forskjellige elementene.

Har dere sett noen slike oppsett, eller vet hvor dette kan komme fra?
"Snart russetid"
Såpekoker av rang
Er det ikke disse Russeservice sitter og limer sammen for en idiotisk sum? Eller er det Russedress?
Ser hva du mener med at alle ser like ut. De er ikke spesielt imponerende.
Russen ser riktig nok ut til å elske de, og det er over min fatteevne.
Sitat av Exocytumus Vis innlegg
Har dere sett noen slike oppsett, eller vet hvor dette kan komme fra?
Vis hele sitatet...
Mener å huske at vi fikk 6 forskjellige logoer å velge mellom etter 1 dag etter bestilling. De så stort sett like ut alle sammen, sirkulær, tekst i bånn/topp og hovedmotiv i midten.

Sitat av Viracocha Vis innlegg
"Snart russetid"
Vis hele sitatet...
Man er russ hele året i disse tider
Ser ut som om det er brukt elementer fra forskjellige pakker. Altså ikke laget selv, men ferdig grafikk som er puttet sammen for å gi noe "nytt". Her er forresten noe av grafikken som er brukt i logoen:
http://image.space.rakuten.co.jp/lg01/26/0000823626/87/img327dd82bzik0zj.gif
Russedress lager logo gratis til de bussene som kjøper klær av dem hvertfall. Det finnes også egne personer som lager logo for busser mot betaling, så du kan jo spørre dem.