Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5584
Hei. Jeg har fått peil på Temgesic, av en som fixer meg subutex. Hvordan er Temgesic i forhold til subutex?. takker for alt av svar
Har ingen erfaring, men ifølge wikipedia inneholder Temgesic og subutex det samme virkestoffet, så jeg vil anta at effekten også vil være lik.
Liker temmere bedre enn sub selv, disse er knøttsmå med kors på ene siden. De fleste bruker og sniffe den, viss du tar den oralt blokkerer den effekten av andre stoffer(?), husker ikke helt.
Sist endret av Crazy_Bitch; 21. august 2012 kl. 16:46.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Liker temmere bedre enn sub selv, disse er knøttsmå med kors på ene siden. De fleste bruker og sniffe den, viss du tar den oralt blokkerer den effekten av andre stoffer(?), husker ikke helt.
Vis hele sitatet...
Buprenorfin blokkerer opiater uansett inntaksmetode.
Etter jeg har tatt sub må jeg vente en god stund før jeg kan kose meg med Oxy eller dolco. Veldig irriterende det greine der.
Temgesic 0,4mg er det samme som 8mg subutex /20. Temgesic er mye svakere og blokkerer ikke reseptorene så totalt som subutex. Vente me å ta dolc og oxy..? Hvorfor bruker du subutex dersom du har oxycontin?
Rimelig likt, temgesig er smertestillende for kreftpasienter og subutex er for heroinavhengige, lik rus, forskjellig varighet.
Jeg bruker 5 x 0,4mg temgesic pr.dag og synes også de virker bedre enn subutex.Årsaken tror jeg er at tem.sitter kunn i ca.6-8timer slik at når du neste dag tar pånytt så er gårdagens inntak ute av kroppen.,mens subutex f.eks 8mg sitter så lenge igjen i kroppen at man ikke kjenner ett nytt inntak ,det er bl.a derfor Lar ikke godtar temgesic fordi man ikke skal få kjenne virkning når man tar det+at Lar vil at reseptorene skal være totalt blokkert for å sikre at man ikke kan få rus av heroin,temgesic er ikke sterkt nokk til å blokkere andre opiater