Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 865
Hvordan få opp hvordan sang jeg spiller i msn, når jeg bruker winamp?
Det finnes en plugin til det på winamp sin side. Har prøvd det før.

Edit: Denne burde vel fungere http://www.winamp.com/plugins/details/151526
Sist endret av zaXu; 13. september 2007 kl. 21:39.
Søk etter noe sånt som "msn winamp plugin" på google, så finner du det ganske kjapt!
Mess-patchen fra Mess.be kan gjøre dette for deg, og samtidig velge å snu rekkefølgen på artist/sang slik at det blir rett - i tillegg til mye MYE annet nyttig.

Edit: Er mulig at det er den som fører til at winamp nekter å skru seg av når du velger shutdown, men kan også være en av de mange G15-pluginsene jeg har som har ført til dette. Er ikke verre enn å skru av winamp før jeg skrur av, eller "End Process" når du får opp en timer.
Sist endret av Dyret; 13. september 2007 kl. 21:44.
Med MSN Discovery har du bl.a mye annet mulighet for dette. Programmet er freeware.
Trådstarter
Takk zipp, den virka
Noen som vet om det finnes tilsvarende til Foobar?
Det var en til foobar på linken jeg posta ovenfor.
Sist endret av zipp; 13. september 2007 kl. 21:59.
A-patch til msn skal vel ordne dette også, har ikke testet det men det er en egen tab til dette. Får fjernet mye dritt også med a-patchen!
Ah, takk! Har funnet den sida før,. men da virket det ikke:S,. mulig jeg er trøtt,. men står det noe om hvor man skal legge .dll fila for at det skal virke?
Prøv å legg den her: foobar2000\components\foo_msn.dll har ikke foobar selv så har ikke testa.
Failed to load DLL: foo_msn.dll
Reason: This component is missing a required dependency, or was made for different version of foobar2000.

Any idea, er den ikke kompatibel med min versjon min tro?
har Foobar2000 v0.9.4.4
Sist endret av Petter Pan; 13. september 2007 kl. 22:16.
bruk "toaster" ;D