Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1671
Trenger som topic sier, programmerbar strømstyring.
Denne må være slik at den kan programmere ett komponent til og starte å gå ett visst intervall i løpet av den dag, flere ganger den dagen.

Noen som vet hva noe slikt kalles?

Skal brukes på 220 volts komponenter med lavt strømtrekk.

Kunne en slik sak fungere?
DIN RAIL Digital Timer Switch automatic program LCD program timer 220VAC 25A
Sist endret av per-ulv; 24. august 2014 kl. 03:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ja den burde gå fint
Flotters. Da prøver jeg den.
For å få litt mer ut av denne tråden, en et enkelt spørsmål.

Fortell litt om hva du skal bruke dette til. Hva skal du styre?
Hvis du gjør dette kan det hende noen med et lignende prosjekt senere kan få nytte av tråden din. På denne måten slipper vi å ha 10 tråder hvor folk spør om samme ting.
Det er ikke så veldig mange ur som har flere start på samme dag. I noen tilfeller kan man få opptil 2 start på en dag.

Det beste vil være å få tak i en programmerbar logisk styring, enten Arduino eller en renere PLS.


Så nå at tidsuret du kom med, hadde 16 tidspunkt. Så om den faktisk fungerer, så vil det være et godt og billig valg.
Sist endret av Blackkoz; 25. august 2014 kl. 23:41.
Hehe fankern og. De fra CO var jo både billigere og nærmere, men jeg har alt bestilt fra e-bay. Skal huske det til neste gang
Sitat av per-ulv Vis innlegg
Hehe fankern og. De fra CO var jo både billigere og nærmere, men jeg har alt bestilt fra e-bay. Skal huske det til neste gang
Vis hele sitatet...
Nå er jo tross alt den du kjøpte lagd for å monteres i DIN skinne, jeg vil tro denne er bedre kvalitetsmessig iallefall.