Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1475
Jeg har slengt ut et par nye sanger jeg har mekka..
btw, den ene sangen, TopRock, er ikke helt ferdig enda, men dere kan gi meg tilbakemelding om hva dere synes!



Zar0niX' Music

Edit: Kvaliteten er ikke den beste enda, men det kommer...

Og jeg har funnet ny host, så nå skal det fungere fint å laste ned!

EnjoY!

Zar0niX
Sist endret av zaronix; 20. august 2002 kl. 07:07.
Microsoft Passport login? *urg*
fiks en annen host da...
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
fikk du ikke lastet dem ned da?
njet, *msn* er permbanna fra min, og forhåpentligvis mange andre sine. så mange teller og trackere er det skjelden man støter på...

annen host takk, om det så er zipfiler hos home.no.net , hjem.sol.no eller no.net....

meite
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
ok...fikser det imårra...gidder ikke nå...skal legge meg. Beklager at det ikke funka! skal heller sette opp en konto på home.no..
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
Da var sangene slengt innpå en ny host...fungerer helt fint å laste ned nå! Give me feedback da!
jeg har hørt igjennom alle. synes de var helt fine, jeg. ingenting å klage på.

jeg har ikke noe annet å si egentlig.
Hørte igjennom alle jeg også. Har ingenting å utsette på dem..
Litt ut med .xm musikk kanskje
noob killer
elukS's Avatar
Toppers Zar, du begynner virkelig å få taket på dette nå.
Er sikkert mange demogrupper der ute som leter etter gode trackere
hmz, det var ikke så dårlig,..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ikke helt min stil, men uans gir jeg thumbs up
Imponerende!
Særlig Maniac; fremsto kanskje som den minst proffe, men var bra fengende! Nesten som å høre god gammel Megaman-på-Nintendo-musikk i splitter ny techno remix...
Eyh, tøft! Hva bruker du? Og hva pokker er filtypen .xm!? Har jeg aldri hørt om!

Eneste jeg vil pirke på er kvaliteten, men den har du nevnt.

Maniac og pr er faktisk noe jeg vil høre på i fremtiden, hvis kvaliteten blir bedre selvfølgelig....

maniac; 1.55 minutt ut i låt mister den den faste takten, ikke gjør dette, greit nokk at du vil vise fram de tøffe duppi duppi lydene, men jeg likte rytmen slik den var!
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
Programmet jeg bruker heter Fast Tracker II....Har sikkert nevnt det i en eller annen post før tror jeg...men takk for alle kommentarene da! Jeg har begynt å få litt draget på det ivertfall?!
▼ ... over en uke senere ... ▼
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
Tilgjengelig: I Just Called To Say I Love You (Zar0niX Tracker Mix)

Samma url som over...
gi meg noe tilbakemeldinger da!