Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5099
Hva er egentlig folkets feedback på den nye Prison Break?

Rotete, platt og halvveis kjedelig.

Kan dere anbefale lignende serier som er verdt å følge på Netflix?
Synes de tre første episodene var ganske skuffende i forhold til tidligere sesonger. Allikevel vil jeg si at det tok seg opp etterhvert og ble ganske bra.
Hadde vært bedre om de ikke hadde spoila HELE episoden i forveien på Youtube
Synes det var ganske så godt gjennomført med tanke på all den tidligere historien og hendelsene.
Eneste måten jeg kan skjønne at den er rotete på er vel om man ikke har sett hovedserien eller har glemt mye.
Kom på en ting, men for å ikke spoile for de som ikke har sett det enda, så sier jeg bare at det har noe med ''T-bag'' å gjøre.

Håper litt på en Myanmar, Colombia og Egypt spinoff.
Så orginale prison break for første gang rett før denne kom ut og det er en av de aller beste seriene jeg har sett.


Eneste lignende serie (fengsel, action/drama) på netflix er ''Orange is the new black'' som også nylig kom med sesong 5.
Verdt å sjekke ut om du ikke har gjort det tidligere.
Føler ikke sånn ekstremt stor skuffelse over å ha sett femte sesongen, men det svarte heller ikke helt til forventningene. Tror egentlig at de bare ville male litt over den ekstremt skuffende fjerdesesongen, noe jeg egentlig følte at de klarte. Disse IS-referansene begynner vel å bli litt for overtydelige og kjedelige i amerikanske spenningsserier nå (Homeland, anyone?).
Ikke i nærheten av originalen imo, men jeg syns fortatt den var bra.