Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3883
Hei.

Jeg liikte Bosch, Sopranos og Boardwalk Empire. Er det noen her som har tips til lignende serier som har kommet de siste årene?
Realistiske og mørke krim/drama-serier uten spesielt mye humor, altså. The Wire er jo fremdeles den beste krimserien noensinne. Ellers har du True Detective S01 (S02 er i gang nå), The Fall, Luther, Top of the Lake og Broadchurch. Alle svært gode.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Kanskje Ray Donovan. Ligner på sopranos på mange måter, handler om irsk-amerikanere. Ikke like bra, men dødsens alvorlig.
Anbefaler Gommorah, italiensk mafia/gangster serie på det sterkeste, en av mine all time favoritter. Baserer seg på boken/filmen med samme navn. 8.8 rarting på Imdb
tilgjengelig på HBO.
Sist endret av wintip; 28. juni 2015 kl. 19:50.
Kanskje ikke alt hva du ser etter men her er noen serier som jeg likte veldig godt. Skal sies at jeg også likte Sopranos og Boardwalk Empire. Bosch har jeg ikke sett.

Om det er noen av disse du ikke har sett så anbefales de alle sammen.
Sist endret av frtoretang; 29. juni 2015 kl. 16:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.