Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1466
[COLOR="DarkRed"][CENTER]Dagen har kommet, dagen der jakten

på det femte medlemmet startet!

[/COLOR]

[COLOR="DarkRed"]I dag har vi kjempetilbud til alle dere som kjemper i en liga av legender.[/COLOR]

[COLOR="DarkRed"]#Er du glad i skyte med gevær, jakte på flest undersåtter samt liker samarbeid? [/COLOR]

[COLOR="DarkRed"]#Eller er du mer en person som holder deg alene, men kan hende går i skog og
mark på jakt etter et bytte?
[/CENTER][/COLOR]


Dersom du ikke tok disse referansene, er det antagelig ikke personen vi er ute etter.
Men dersom du gjorde det, og selv om jeg sier svaret - les videre.


I forrige sesong (s3), like før overgangen til (s4), startet vi et ranked 5v5 team på EUNE.
Dessverre når overgangen til s4 kom, flyttet vår ADC til EUW, og vi står nå med en plass åpen.
Hovedsakelig så leter vi etter:

[COLOR="DarkRed"]#1 ADC evt. TOP spiller.[/COLOR]

[COLOR="DarkRed"]Er dette en rolle du behersker og ønsker å nå langt i sesong 4, da er kanskje dette muligheten din. [/COLOR]


Vi har satt et mål om å nå høyt i Platinum som et 5v5 team, og i tillegg satser vi på "online" turneringer i form av #Go4LoL.


Ta kontakt med;

- Dehoxe (ingame)
- xPorthos (ingame)

Dersom det er ønskelig å slå an en prat med litt småkaker og kaffe.

[COLOR="DarkRed"]HUSK: Vi er på EUNE - Nei vi bytter ikke til EUW[/COLOR]
Sist endret av Ceenth; 24. november 2013 kl. 22:29. Grunn: Skrivefeil
Hadde håpet jeg endelig skulle få meg et ordentlig lag på EUW her jeg nå
Hvis dere snakker om LOL nå, så sitter det en healer her. Bruker også Rengar og Talon en del.
Trådstarter
13 0
EliteBook, ja beklager men vi er nok på EUNE. Grunnen for at vi ikke har byttet er vel at vi har hørt rykter, eller myter eventuelt, om at det var mye server lagg der. Men dog, synd du ikke er på EUNE

Maiskolben, ja vi snakker om LOL her. Hva mente du med healer? Som i support?
Yupp. Bare sier det.. Jungeling (Eller hvordan jeg skriver det) Er IKKE min sterkeste side. Just sayin.
Trådstarter
13 0
Haha, vel dessverre så trenger vi verken jungler eller support. :/
Bare nevnte at jeg kan gå support, men kan gå det meste... Foreksempel, Carry
Trådstarter
13 0
Vel, kontakt oss "in-game" så vi kan se på profilen din. Trenger å se din seneste og tidligere kamper, sjekke KDA, hvilken liga du er i, runepages, masteries, builds på champions (ingame) etc.

Du finner navnene våre i hovedposten.
Hvis dere satser plat på eune, så sikter dere ikke høyt. Å nå plat på eune er som å nå bronze på euw. Avg skillen på de to serverne er langt ifra hverandre.
Å satse plat å på EUNE er vel det samme som å satse på plat på EUW. Såklart det er skille mellom serverne, men dette kommer vel ikke fram før man er i diamond 1/challenger. Artig hvordan alle low-elo scrubsa på EUW bare må skylde på at EUNE er en enklere server fordi de selv sliter i i low-elo i EUW.

Til alle haters: Spiller på EUW selv
Trådstarter
13 0
Tennbrikket: Jeg kunne faktisk ikke vært mer uenig med deg. Det å si at plat på EUNE er det samme som bronze på EUW er bare bull. Nivået på EUNE vs. EUW kanskje forskjellig når man når høy plat, evt. diamond men fra bronze til gold er det omtrent det samme - så støtter opp innlegget til Nayroun der.
Sitat av Nayroun Vis innlegg
Å satse plat å på EUNE er vel det samme som å satse på plat på EUW. Såklart det er skille mellom serverne, men dette kommer vel ikke fram før man er i diamond 1/challenger. Artig hvordan alle low-elo scrubsa på EUW bare må skylde på at EUNE er en enklere server fordi de selv sliter i i low-elo i EUW.

Til alle haters: Spiller på EUW selv
Vis hele sitatet...
Mer artig hvordan low elo scrubsa tror eune har samme skillcapp som euw. Fordi som har spilt litt lengre enn s2 vet forskjellen.

Og BTW så er det satt opp en ny kraftigere server til EUW, som blir åpnet når season 4 starter. Denne server står da i Nederland istedet for Tyskland.
Sist endret av tennbrikket; 25. november 2013 kl. 12:03.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Skal legge dere til senere idag, her er link til lolking: http://www.lolking.net/summoner/eune/32168852#history
Trådstarter
13 0
BrilleSheik: Gjør det, så kan vi ta en prat seinere i kveld. Evt. ta noen games også, jeg tror de fleste fra teamet er pålogget i kveld. Så da kan vi se deg "in action".

[CENTER][COLOR="DarkRed"]************************************************************ ********************

OPPDATERING: VI FLYTTER TIL [COLOR="Green"]EUW[/COLOR] ETTER EN DISKUSJON INNAD I LAGET OG ET ØNSKE FRA FLERE.
ORIGINALINNLEGGET GJELDER FORTSATT, ALTSÅ [COLOR="Green"]SØKER[/COLOR] VI FORTSATT ETTER [COLOR="green"]EN NY SPILLER[/COLOR]. LES DERFOR NEDENFOR!

************************************************************ ***********************
[/COLOR] [/CENTER]

Sitat av Ceenth Vis innlegg
[COLOR="DarkRed"][CENTER]Dagen har kommet, dagen der jakten

på det femte medlemmet startet!

[/COLOR]

[COLOR="DarkRed"]I dag har vi kjempetilbud til alle dere som kjemper i en liga av legender.[/COLOR]

[COLOR="DarkRed"]#Er du glad i skyte med gevær, jakte på flest undersåtter samt liker samarbeid? [/COLOR]

[COLOR="DarkRed"]#Eller er du mer en person som holder deg alene, men kan hende går i skog og
mark på jakt etter et bytte?
[/CENTER][/COLOR]


Dersom du ikke tok disse referansene, er det antagelig ikke personen vi er ute etter.
Men dersom du gjorde det, og selv om jeg sier svaret - les videre.


I forrige sesong (s3), like før overgangen til (s4), startet vi et ranked 5v5 team på EUNE.
Dessverre når overgangen til s4 kom, flyttet vår ADC til EUW, og vi står nå med en plass åpen.
Hovedsakelig så leter vi etter:

[COLOR="DarkRed"]#1 ADC evt. TOP spiller.[/COLOR]

[COLOR="DarkRed"]Er dette en rolle du behersker og ønsker å nå langt i sesong 4, da er kanskje dette muligheten din. [/COLOR]


Vi har satt et mål om å nå høyt i Platinum som et 5v5 team, og i tillegg satser vi på "online" turneringer i form av #Go4LoL.


Ta kontakt med;

- Dehoxe (ingame)
- xPorthos (ingame)

Dersom det er ønskelig å slå an en prat med litt småkaker og kaffe.

[COLOR="DarkRed"]HUSK: Vi er på EUNE - MEN FLYTTER NÅ TIL EUW[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Dette innlegget kan slettes! Vet ikke hvordan man gjør det, men regner med at en admin kan.

Stian
Tennbrikket: Desverre for å skuffe deg har jeg spilt siden beta, da mye av og på, flyttet til EUW i season 2 etter å ha vært en del på EUNE etter at serverne ble splittet.
Sist endret av Nayroun; 26. november 2013 kl. 08:25.