Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  245 184835
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Ganske ny i dette her, men er det liksom credz og ha god score..? Lame.
Vis hele sitatet...
Nei Ingen bryr seg om score

Sitat av Choobe Vis innlegg
Så... da var facebook spammet ned, kan noen forklare meg meningen med dette? Jeg googlet det og det er... send bilde, du velger hvor lenge mottakeren kan se det, og ingen kan lagre bilder.

Så, hva er vitsen med denne appen?
Vis hele sitatet...
Du må nesten prøve det en stund for å forstå underholdningen :P men det er faktisk ganske morro å sende masse rare/stilige/særiøse bilder til folk.

Det at du ikke kan lagre bildet sånn uten videre gjør at mange tørr å sende bilder de ikke er helt fornøyde med (ja, det er mange som må ha et perfekt bilde for å sende det til noen) Kan også hende at det går kjappere å sende/motta bilder når det ikke lagres
Er det mulig å ta screenshot av bilder på Android?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Er det mulig å ta screenshot av bilder på Android?
Vis hele sitatet...
på mine telefoner er det bare og holde låseknappen og hjem så tar den screenshot
skjønner fortsatt ikke hvordan man mot tar bilder jeg -_-
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Er det mulig å ta screenshot av bilder på Android?
Vis hele sitatet...
Du kan ta screenshot av alt som er på skjermen, være seg bilder, video, notater, kaleder, meldinger, spill, epost eller freak.

Hvordan finner folk alle disse "småripsene"? Jeg har en venn på Snapchat som jeg trodde var broren til en kompis - noe det ikke var. Har heller ikke sett et kvidder på facebook angående snapchat. Må være noe jeg gjør galt, for jeg fant ut hva Draw Something var for 1 måned siden...
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
skjønner fortsatt ikke hvordan man mot tar bilder jeg -_-
Vis hele sitatet...
Hahaha...
Man må ha venner
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Hahaha...
Man må ha venner
Vis hele sitatet...
Ahh, da skjønner jeg hvorfor jeg ikke mot tar noe xD
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Ahh, da skjønner jeg hvorfor jeg ikke mot tar noe xD
Vis hele sitatet...
kan sende nakenbilder, dog om du er mann eller lesbisk faller det kansje ikke i smak ?
Sitat av zeicko Vis innlegg
kan sende nakenbilder, dog om du er mann eller lesbisk faller det kansje ikke i smak ?
Vis hele sitatet...
Haha, ellers takk, er ikke ute etter nakenbilder, osv ville bare se hvordan det funket
Homemade Retard
zeicko's Avatar
heh. orker ikke og hive meg på hype bølgen, kommer noe nytt og da er snapshot glemt
Sitat av zeicko Vis innlegg
heh. orker ikke og hive meg på hype bølgen, kommer noe nytt og da er snapshot glemt
Vis hele sitatet...
Garantert glemt innen 2mnd
Kan jo nevne noen som var hypp for noen mnd siden som alle datt vekk like kjapt som de kom; Wordfeud, Draw Something, Angry Birds (Kanskje litt enda(?)) og Scooter Hero.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Garantert glemt innen 2mnd
Kan jo nevne noen som var hypp for noen mnd siden som alle datt vekk like kjapt som de kom; Wordfeud, Draw Something, Angry Birds (Kanskje litt enda(?)) og Scooter Hero.
Vis hele sitatet...
er nok mange som kommer til og glemme det fort, men det betyr vet ikke at vi ikke skal bruke det mens det er populært

Og det er mange som spiller Wordfeud, Draw Something, Angry Birds enda. er jo slik med alt xD
Greia med snapchat er jo at man tar flørting og teasing til et helt nytt nivå. Kanskje hysteriet vil roe seg noe med tiden, men det her er tvilsomt en flopp.
Er jo skamgøy både for oss gutta og jenter å sende litt utfordrende bilder!
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
er nok mange som kommer til og glemme det fort, men det betyr vet ikke at vi ikke skal bruke det mens det er populært

Og det er mange som spiller Wordfeud, Draw Something, Angry Birds enda. er jo slik med alt xD
Vis hele sitatet...
Er slettes ikke det jeg sier
Er nå ikke imot det på noen som helst måte.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Garantert glemt innen 2mnd
Kan jo nevne noen som var hypp for noen mnd siden som alle datt vekk like kjapt som de kom; Wordfeud, Draw Something, Angry Birds (Kanskje litt enda(?)) og Scooter Hero.
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt på at Snapchat blir upopulært på så kort tid, jeg har holdt på med Snapchat ganske lenge og jeg kjenner ingen som har blitt lei enda, men vi får se.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Tviler sterkt på at Snapchat blir upopulært på så kort tid, jeg har holdt på med Snapchat ganske lenge og jeg kjenner ingen som har blitt lei enda, men vi får se.
Vis hele sitatet...
Snapchat er fuuun.
hvor gamle er chicksa på detta her a? gidder ikke hvis det bare er smårips
Sitat av mrbudsmoker Vis innlegg
hvor gamle er chicksa på detta her a? gidder ikke hvis det bare er smårips
Vis hele sitatet...
Det er ikke sånn at du bare snapper randoms, du snapper folk du kjenner og legger til på Snapchat, så da kommer det jo egentlig an på om du bare kjenner smårips?
Sitat av Echodius Vis innlegg
Det er ikke sånn at du bare snapper randoms, du snapper folk du kjenner og legger til på Snapchat, så da kommer det jo egentlig an på om du bare kjenner smårips?
Vis hele sitatet...
ahh thats not the case
Folkens.. På Android, kan folk SE at jeg tar screenshot av bildene?

For ei jente sendte bilde tilbake "Slutt å ta screenshot av meg" så hun må ha visst at jeg tok screenshot akkurat på det bildet Kan noen bekrefte?
Ja, de får et varsel tilbake om at du har screenshotta ja
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Folkens.. På Android, kan folk SE at jeg tar screenshot av bildene?

For ei jente sendte bilde tilbake "Slutt å ta screenshot av meg" så hun må ha visst at jeg tok screenshot akkurat på det bildet Kan noen bekrefte?
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvordan det er på android, men på ios får avsenderen en melding om at du tar screenshot
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Folkens.. På Android, kan folk SE at jeg tar screenshot av bildene?

For ei jente sendte bilde tilbake "Slutt å ta screenshot av meg" så hun må ha visst at jeg tok screenshot akkurat på det bildet Kan noen bekrefte?
Vis hele sitatet...
Kan bekrefte det ja Kommer melding hver gang noen prøver å ta screenshot
haha, dette var ganske fun da, nettopp lasta ned android versjonen, fungerer som fjell. la til masse random folk fra snapchat Norge gruppa på Facebook, sende masse piss! aje

edit: skriveleif
Sist endret av skepsis; 30. oktober 2012 kl. 15:24.
Overraskene artig må jeg være enig i.
Fikk kompisen min til å kle av seg, også tyvlånte vi bestemor sin kosebamse pynt, også voldtok han den mens jeg tok bilde.
Etterpå sendte vi en til bilde der av han fult klisset med rømme i trynet, å jeg som står vedsiden av med boner

Snapchat kommer til å ødlegge meg etter helga, lure på hva som skjer i fylla hehe
Sitat av Base Vis innlegg
Etterpå sendte vi en til bilde der av han fult klisset med rømme i trynet, å jeg som står vedsiden av med boner
Vis hele sitatet...

Dafuuuuq? 0_0
Sitat av Base Vis innlegg
Snapchat kommer til å ødlegge meg etter helga, lure på hva som skjer i fylla hehe
Vis hele sitatet...
Bilder av pungen min har rullert rundt i hele bygda. Mest fordi jeg la ut bilde på face, men sendte også til vesentlige antall folk på snapchat!
Hvorfor la du ut bilde av pungen din på face? Full?
Sist endret av Oatre; 30. oktober 2012 kl. 20:32.
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Haha, ellers takk, er ikke ute etter nakenbilder, osv ville bare se hvordan det funket
Vis hele sitatet...
Sure, du bare lasta ned Snapchat for å se ansiktene til folk?
Hvor får dere tak i random kontakter? Skjønner ingenting, jeg...
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Hvor får dere tak i random kontakter? Skjønner ingenting, jeg...
Vis hele sitatet...
grupper på facebook.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hvorfor la du ut bilde av pungen din på face? Full?
Vis hele sitatet...
Var full når det av pungen ble lagt ut, ja. Det er alt-i-alt det tredje nakenbilde av meg som har vært på face. De to andre ble lagt ut mens jeg var edru!

EDIT: Altså, jeg har aldri hatt bilder av penis på face. Bare alt utenom.
Sist endret av McLovin; 30. oktober 2012 kl. 20:45.
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Hvor får dere tak i random kontakter? Skjønner ingenting, jeg...
Vis hele sitatet...
Her har du noen:

https://www.facebook.com/groups/4860...95234/?fref=ts

https://www.facebook.com/groups/3457...ref=ts&fref=ts

Sitat av McLovin Vis innlegg
Var full når det av pungen ble lagt ut, ja. Det er alt-i-alt det tredje nakenbilde av meg som har vært på face. De to andre ble lagt ut mens jeg var edru!
Vis hele sitatet...
Om jeg hadde vert i din sitausjon, hadde jeg faket min egen død og flyttet til en øde øy der dyr er den eneste skapningen som kan se p''***'''' en din.
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
Om jeg hadde vert i din sitausjon, hadde jeg faket min egen død og flyttet til en øde øy der dyr er den eneste skapningen som kan se p''***'''' en din.
Vis hele sitatet...
Så du har ikke så mye å skryte av, med andre ord?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Er det bare jeg som ser for meg at halve norge sender rundt bilder av underlivet til hverandre nå?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Er det bare jeg som ser for meg at halve norge sender rundt bilder av underlivet til hverandre nå?
Vis hele sitatet...
Overkropp tenker jeg. Tits eller sixpack liksom.
Sitat av T.J Vis innlegg
Så du har ikke så mye å skryte av, med andre ord?
Vis hele sitatet...
hahaha nice 1
vell jeg fikk installert og prøvd og snapchat i dag... første bilde jeg fikk var jo fra en viss "Fågelwrap" det var et bilde av jo.. en penisen hans....forstyrrende nokk var det jo...

kan sammenlignes hvordan folk oppfører seg da de tror de er helt annonyme, ta f.eks chatroulette..
fleste jævlene der sitter jo og flapper kuken sin på cam...
tror jeg står over denne snapchat dritten, med mindre jeg bruker det for og trolle litt med folk først..
Nemoas på snapchat hvis det er noen som kjeder seg altfor mye i kveld.
Choose life...
Bardo's Avatar
Temaet på alle sosiale medier idag:
http://i.imgur.com/T7mJe.png
Didn't read everything

uansett, jailbreak iPhone'n din, og last ned "Activator"

Deretter gå til "in application", og endre home button, "short hold" til å ta screenshot, testa idag og sto ikke at jeg tok screenshot, gjort det flere titalls ganger og får fortsatt bilder

skitne piker eller suksess, bilder kommer uansett :>

til Android vet jeg dessverre ikke, men google har nok svaret
▼ ... noen uker senere ... ▼
Snapchat (nickname) -> Britanydal


send i vei!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei, noen som vet hvordan jeg kan snappe folk uten å ha lagt de til som venn?

Fikk en snap av en jente uten at hun hadde adda meg så regner med at det går ann på en eller annen måte. Jeg bruker android vis det har noe å si.
På iPhone tar du hvertfall bilde først, trykker på send, og så skal det være et + tegn oppe i høyre hjørne. Der skirver du inn brukernavn
Sist endret av oksekidd; 21. desember 2012 kl. 01:38.
Sitat av oksekidd Vis innlegg
På iPhone tar du hvertfall bilde først, trykker på send, og så skal det være et + tegn oppe i høyre hjørne. Der skirver du inn brukernavn
Vis hele sitatet...
Gjorde det, men da ble ho adda som venn

Når jeg fikk bilde av ho så kom det aldri opp "asdads" har adda deg som det gjør når folk adder deg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå har ikke jeg lest alle innlegga her, men om man jailbreaker ipod/iphonen så entrer man printscreen knappen til noe annet enn standby knappen+hjem knappen til f.eks volumknappen så vil ikke melding bli sendt om at du print screena
Noe som funker får meg er å ta en screenshot, men bare hold inne knappen på toppen av Iphonen i noen sekuner etter du har tatt screenshoten. Senderen kan da ikke se at du har tatt screenshot. Har testet det flere ganger å det funker.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som vet hvordan man endrer mobilnummer på snapchat? Går ikke an å endre når jeg går inn på settings. Hjeeelp!
Hvordan lager man små filmer med Snapchat? Får tilsendt av andre men kan ikke lage filmsnutter selv..

Er det bare de som har iPhone som har den funksjonen?
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Hvordan lager man små filmer med Snapchat? Får tilsendt av andre men kan ikke lage filmsnutter selv..

Er det bare de som har iPhone som har den funksjonen?
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke men på iPhone holder jeg inne "ta bilde"knappen.