Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 4076
Jeg har lagt ned ganske mange timer i en blood DK på wow, og lurer nå på hvor neste steg går.

Jeg har ingen stor erfaring med wow, dette er min første char..
Jeg har aldri deltatt i ett sikkerlig raid, og kan heller ikke noe om det.

Det jeg gjør når jeg spiller er :

Gå HC for valors, -> Gjøre til qonquest points for å kjøpe ilvl 403 gear
Samle golds
Gå random battleground
Hjelpe low lvls med boost i duengons

.... Og der stopper det.

Jeg vil gjerne ha den gleden av å føle meg "god" i wow. Føler meg bare sikkerlig noob der jeg går rundt.. Hvor skal jeg starte for å komme i ett raid miljø, slik at jeg kan teste ut dette?

Jeg tanker alltid med min DK i HC, hvis det spiller noen rolle..

EDIT : Spiller grim batol alliance, hvis noen vil ta meg med på nye eventyr ingame..
Sist endret av Rotex; 11. mars 2012 kl. 00:36.
Du må starte med å finne deg en guild.

For de mer seriøse guildene må du skrive en application, og der trenger du gjerne litt erfaring.. Men du kan starte i det små, og bli med i en mer casual guild med ferre members.

Si at du er seriøs og ambisiøs så finner du nok lett en guild.
Inspect folk rundt deg, finn noen med helt ok gear, og spør om de trenger folk i guilden sin.

Evt om du møter folk ifra din egen server når du går hc, prat med de, og om du gjør det bra, og føler dere har bra spill sammen, spør de om guild

Evt så kan du starte en egen guild med flere likesinnede!
Vel, for å komme i ett raid miljø må du først skaffe ordentlig PvE gear, da PvP gear ikke settes så stor pris på i raids. Når du har skaffet bra nok gear, kan du eventuelt kontakte en raid leader som trenger en Blood DK og han kan jo teste deg ut.

Spiller selv på Aszune - Alliance, hvis du har RealID kan du sende meg en PM så kan jeg legge deg til.
Trådstarter
19 0
Sitat av Thaos Vis innlegg
Vel, for å komme i ett raid miljø må du først skaffe ordentlig PvE gear, da PvP gear ikke settes så stor pris på i raids. Når du har skaffet bra nok gear, kan du eventuelt kontakte en raid leader som trenger en Blood DK og han kan jo teste deg ut.

Spiller selv på Aszune - Alliance, hvis du har RealID kan du sende meg en PM så kan jeg legge deg til.
Vis hele sitatet...
¨
Det er en ting jeg har lurt på..

Siden pvp gear finner jeg opp til ilvl 403, men pvp (valor points gear?) finner jeg ikke så høyt. Min konklusjon er da : Mer dmg og hp med pvp gear.

Hvorfor vil da folk ha pve gear i raids?
Og hva er egentlig den store forskjellen?
du kan jo alltids prøve å finne deg en guild ( eller starte en egen) som du ønsker å bli seriøs med. Jeg fikk mye glede igjen av å strate som gold farmer. du kan jo prøve litt som alt uansett føler at dette er veldig off topic. anyways peace out SUF !

(sorry for skriveleifer er kinda tierd)
Trådstarter
19 0
Sitat av Shutupfool Vis innlegg
du kan jo alltids prøve å finne deg en guild ( eller starte en egen) som du ønsker å bli seriøs med. Jeg fikk mye glede igjen av å strate som gold farmer. du kan jo prøve litt som alt uansett føler at dette er veldig off topic. anyways peace out SUF !

(sorry for skriveleifer er kinda tierd)
Vis hele sitatet...
Har lurt litt på det som gold farmer.. Det vil si at jeg dreper spesielle mobs og looter, deretter selger på AH?

Kan du forklare litt rundt gold farming og hvordan man kan gjøre det?
Sitat av Rotex Vis innlegg
¨
Det er en ting jeg har lurt på..

Siden pvp gear finner jeg opp til ilvl 403, men pvp (valor points gear?) finner jeg ikke så høyt. Min konklusjon er da : Mer dmg og hp med pvp gear.

Hvorfor vil da folk ha pve gear i raids?
Og hva er egentlig den store forskjellen?
Vis hele sitatet...
PvP=Player versus Player. PvE= Player versus enviroment.

Pve gear, mer stats. pvp gear, ressilience, mer stamina, survival generelt.

http://www.tentonhammer.com/wow/guid...ing-resilience
Sist endret av Tombstonez; 11. mars 2012 kl. 00:48.
Stats på gearet er det som er greia. Resillience (som senker skaden du mottar av andre spillere) som du finner på PvP gear gjør ikke en dritt for PvE. Da PvE som oftest har gode secondary stats (haste, mastery, crit etc.) er det dette som gjør PvE gear så mye sterkere i raids. Også gem slots, selvom det er noen få i PvP gear også.

PS: Bare fordi det har høyere item level, gjør det ikke automatisk til ett bedre item
Sist endret av Thaos; 11. mars 2012 kl. 00:50.
Trådstarter
19 0
Sitat av Progyt Vis innlegg
PvP=Player versus Player. PvE= Player versus enviroment.

Pve gear, mer stats. pvp gear, ressilience, mer stamina, survival generelt.
Vis hele sitatet...
Hvilke stats "settes pris på" i raids som man ikke finner på pvp gear?

Ser fortsatt ikke helt greia mtp at pvp gear er "bedre" og "sterkere" i mitt hode..

Sitat av Thaos Vis innlegg
Stats på gearet er det som er greia. Resillience (som senker skaden du mottar av andre spillere) som du finner på PvP gear gjør ikke en dritt for PvE. Da PvE som oftest har gode secondary stats (haste, mastery etc.) er det dette som gjør PvE gear så mye sterkere i raids. Også gem slots, selvom det er noen få i PvP gear også.

PS: Bare fordi det har høyere item level, gjør det ikke automatisk til ett bedre item
Vis hele sitatet...
Så jeg dom blood DK (tank) skal ha Resillience da? I raids?
Sitat av Rotex Vis innlegg
Hvilke stats "settes pris på" i raids som man ikke finner på pvp gear?

Ser fortsatt ikke helt greia mtp at pvp gear er "bedre" og "sterkere" i mitt hode..
Vis hele sitatet...
Kommer ann på class etc etc. Nå har ikke jeg spilt wow på en stund, men som blood dk trenger du mest stamina og strength.

PvP gear har ressilence, som reducer damage taken, men kun i pvp. ergo, useless i pve.
Sitat av Rotex Vis innlegg
Hvilke stats "settes pris på" i raids som man ikke finner på pvp gear?

Ser fortsatt ikke helt greia mtp at pvp gear er "bedre" og "sterkere" i mitt hode..



Så jeg dom blood DK (tank) skal ha Resillience da? I raids?
Vis hele sitatet...
Nei, som sagt skal du helst ikke ha noe PvP gear. Resillience synker skaden mottatt av andre SPILLERE som i spillere i en BG eller arena, altså ikke monstre ute i verdenen
Trådstarter
19 0
Sitat av Progyt Vis innlegg
Kommer ann på class etc etc. Nå har ikke jeg spilt wow på en stund, men som blood dk trenger du mest stamina og strength.

PvP gear har ressilence, som reducer damage taken, men kun i pvp. ergo, useless i pve.
Vis hele sitatet...
Ok da skjønner jeg litt mer..
Men burde jeg da satse på raids eller pvp?

Det har seg ikke slik at jeg kan spille i fler timer i strekk uten å forlate dataen, jeg har kjæreste, hund og jobb

Liker på en måte pvp, for da kan man "måle" seg med andre spillere og ikke bare mobs. Har også en følelse av at det er lettere og få inn golds med bra pvp gear, mtp gold farming?
Sitat av Rotex Vis innlegg
Hvilke stats "settes pris på" i raids som man ikke finner på pvp gear?

Ser fortsatt ikke helt greia mtp at pvp gear er "bedre" og "sterkere" i mitt hode..



Så jeg dom blood DK (tank) skal ha Resillience da? I raids?
Vis hele sitatet...
Nei Resillience senker skaden du får av spillere ikke mobs så det er helt ubrukelig i pve, som blood burde du ha mastery(høyere masterty bedre blood shield)>>>dodge>parry.

http://www.noxxic.com/ Ganske basic guide veldig lett å forstå hvis du vil ha mer avansert kan du gå på elitistjerks

De fleste som farmer gold på seriøst nivå scanner ah med auctioneer e.l. addons og kjøper opp det billigste og så selger de det dyrere, ellers kan du skaffe deg et profession som mining og bare mine får å så selge på ah
Sist endret av toxicity; 11. mars 2012 kl. 00:57.
Sitat av Rotex Vis innlegg
Ok da skjønner jeg litt mer..
Men burde jeg da satse på raids eller pvp?

Det har seg ikke slik at jeg kan spille i fler timer i strekk uten å forlate dataen, jeg har kjæreste, hund og jobb

Liker på en måte pvp, for da kan man "måle" seg med andre spillere og ikke bare mobs. Har også en følelse av at det er lettere og få inn golds med bra pvp gear, mtp gold farming?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har mye tid, så ville jeg gått for PvP. I og med at du kan spille selvstendig I BG's osv osv.

Skal du grinde mobs f.eks så er pve gear tingen, mer damage.
Sitat av Rotex Vis innlegg
Ok da skjønner jeg litt mer..
Men burde jeg da satse på raids eller pvp?

Det har seg ikke slik at jeg kan spille i fler timer i strekk uten å forlate dataen, jeg har kjæreste, hund og jobb

Liker på en måte pvp, for da kan man "måle" seg med andre spillere og ikke bare mobs. Har også en følelse av at det er lettere og få inn golds med bra pvp gear, mtp gold farming?
Vis hele sitatet...
Raids er ikke så anbefalt hvis du ikke kan sitte minst ett 2-3 timer i strekk med folk minst ett par ganger i uka. Men man har jo pugs (Pick-up-Group) som du kan hoppe på en kveld. Og såklart har vi nå LFR (Looking for Raid) som du kan queue for sålenge du har et 372+ ilvl. (Ctrl + I for å få opp LFR panelet)
Sist endret av Thaos; 11. mars 2012 kl. 00:59.
Trådstarter
19 0
Sitat av Progyt Vis innlegg
Hvis du ikke har mye tid, så ville jeg gått for PvP. I og med at du kan spille selvstendig I BG's osv osv.

Skal du grinde mobs f.eks så er pve gear tingen, mer damage.
Vis hele sitatet...
Så pve gear er altså brukbart til ALT, bortsett fra pvp da ?
Og pvp er brukbart til KUN pvp, og ingenting annet?
Det er lettere å farme gull med PvE gear ettersom du har høyere dmg output, men PvP gear funker også. Jeg anbefaler deg å sjekke ut http://www.noxxic.com/ og lese deg opp på classen din - hvilke stats, gems, enchants osv som du burde gå for.
Spill det du liker best! Man kan også måle seg mot andre spillere i PvE, da gjerne på DPS-meter (vise hvor mye dmg hver enkelt gjør på en boss) og om man klarer å gjøre jobben sin i et raid.

Personlig synes jeg PvE er morsommere. Du blir kjent med mange mennesker som gjerne møtes flere ganger i uken for å samarbeide i raids. Med litt blodslit og samarbeid klarer man sammen å ta ned bosser å jobbe seg til sistebossen i raids:P
Sist endret av Natander; 11. mars 2012 kl. 01:00.
Trådstarter
19 0
Sitat av Natander Vis innlegg
Det er lettere å farme gull med PvE gear ettersom du har høyere dmg output, men PvP gear funker også. Jeg anbefaler deg å sjekke ut http://www.noxxic.com/ og lese deg opp på classen din - hvilke stats, gems, enchants osv som du burde gå for.
Spill det du liker best! Man kan også måle seg mot andre spillere i PvE, da gjerne på DPS-meter (vise hvor mye dmg hver enkelt gjør på en boss) og om man klarer å gjøre jobben sin i et raid.

Personlig synes jeg PvE er morsommere. Du blir kjent med mange mennesker som gjerne møtes flere ganger i uken for å samarbeide i raids. Med litt blodslit og samarbeid klarer man sammen å ta ned bosser å jobbe seg til sistebossen i raids:P
Vis hele sitatet...
Finnes det noen ultimat guide for tanking med DK i raids?
Hvilke stats jeg burde ha, eventuelt hvilket gear?
Sitat av Rotex Vis innlegg
Finnes det noen ultimat guide for tanking med DK i raids?
Hvilke stats jeg burde ha, eventuelt hvilket gear?
Vis hele sitatet...
Ikke begynn med å tanke. det er en rolle hvor du bør ha kontroll og ofte tar ledelsen i gruppa. jeg ville prøvd meg som dps istede hvis jeg hadde vært deg.
Sitat av Rotex Vis innlegg
Finnes det noen ultimat guide for tanking med DK i raids?
Hvilke stats jeg burde ha, eventuelt hvilket gear?
Vis hele sitatet...
Som sagt ovenfor, det lureste er å begynne å raide som DPS. Når man tanker har man automatisk (altfor) mye ansvar, og det hjelper lite hvis man er noob. Sjekk i linken jeg posta i det første innlegget hvilke stats du trenger. Man må nå noe som heter hit-cappen (for å ikke misse attacks på high-level mobs) og så fokusere på de statsene man får mest value for. Gems/enchants/riktig reforging er viktig for at du skal bli tatt seriøst i raids. Det er også lurt å skaffe seg to proffesions.
Bli heller grisesyk i PvP og slakt i arena.
Mye gøyere en PvE, det synes hvertfall jeg
Sist endret av Bluescreen; 11. mars 2012 kl. 01:13.
Trådstarter
19 0
Merker nå at jeg er veldig usikker på hvilken class jeg burde bruke, og om jeg skal gå pvp eller pve..
Jeg ville anbefalle deg å levle herb/skinning.

Herbalism: Farm whiptail i Uldum http://4.bp.blogspot.com/_NIVZn8uhcJg/TQ5JJjZqRhI/AAAAAAAAAFM/2UNcjtLzlf0/s1600/uldum550.jpg

Skinning: Du skal farme leather fra de dragene som detter ned, litt nord på map'n de har rundt 30K'ish hp dette farmer du i deepholm .

det er veldig lett å tjene gold på denne måten

peace out, SUF!
Trådstarter
19 0
Jeg vil liksom ha masse hp, stor dmg og litt ansvar hvis dere skjønner..
Jeg liker og tanke HC, siden da er jeg automatisk litt "sjef", jeg har høy hp og høy dmg, ALLTID nr1 på dps meter også...

På en annen side så vil jeg heale, men føler at det vil bli veldig kjedelig i lengden.. Vurdere og lage priest kombinert healer og dps?
Les første posten i http://elitistjerks.com/f72/t125290-...e_tanking_4_x/

Deretter farmer du PvE gear fra 5-man heroics. Når du har bra nok gear og forståelse av specen queuer du opp for LFR. Siden du tanker bør du sette deg inn i de forskjellige bossene på forhånd ved å lese guider. Det samme gjelder egentlig også dps selv om det ofte ikke er like viktig.

Etter å ha queuet opp i LFR noen ganger regner jeg med at du har funnet ut om raiding og raiding som tank er noe for deg. Hvis du liker det kan du begynne å se etter et PvE guild. De fleste guilds krever at du stiller opp noen timer hver uke til en fast tid. Guilds er ofte strengere på oppmøte om du er tank.

Det er mye lettere å være casual hvis du er dps. Da er ikke guildet like avhengig av deg og det er ikke like viktig at du kjenner til de ulike raid bossene.
Trådstarter
19 0
Jeg lurer på om jeg vil prøve meg som rouge i pvp. Blir støtt pwnd av dem i bg.

Er rouge en "komplisert" class? Ta i betraktning at jeg er vandt med DK..
Sitat av Rotex Vis innlegg
Jeg lurer på om jeg vil prøve meg som rouge i pvp. Blir støtt pwnd av dem i bg.

Er rouge en "komplisert" class? Ta i betraktning at jeg er vandt med DK..
Vis hele sitatet...
Klassisk feil det der... det skrive ROGUE

Det er vanskelig å si hvilken class som er komplisert, ingen av classene er noe spesielt vanskelige. Du burde se PvP-vids på http://www.warcraftmovies.com/ og se etter noen classes/specs du liker.

Personlig liker jeg rogue fordi man kan velge targets og man kan forsvinne fra combaten når man selv ønsker.
www.mmo-champiom.com > Forum > Class discussion

Der kan du lese litt om hva spillere sier selv om egen klasse samt du finner guides til hvordan du kan bli en god raider.

Når du er utlært der kan du ta steget videre til http://elitistjerks.com/
Du kan jo alltids farme etter kule mounts ? Kanskje gjøre noen litt mer krevende achievments. (Loremaster, Insane in the Membrane etc)

Samle på mounts er vertfall noe jeg liker å gjøre etter ved siden av raidingen.
Sist endret av Skynet; 11. mars 2012 kl. 02:25.
Trådstarter
19 0
Fant nettop ut at jeg har en account jeg kan scrolle, og booste 1 char til 80.
Da kommer jo det vanskelige spørsmålet, hvilken?

Hva er best som dps nå for tiden? (tenker raids da)
Hva er det mest behov for? (grim batol)
Og til sist : Kanskje det kan være lurt og gjøre dette med en paladin, for det er vell grei class for både dps, healing OG tanking?
Ser at det er ingen som har nevnt rated battlegrounds? Det kan være veldig morro det også, hvor du går sammen med 9 andre, hvor dere må samarbeide, slakte andre spillere, hvor du også kan være blood dk med mye hp og være litt sjef med å bære flags osv, veldig morro. Dette gjøres i PuG og guilds som regel da :-) ellers begynn med arena pvp, og litt PvE pugging vedsidenav om du er på en god server.
Sitat av Rotex Vis innlegg
Fant nettop ut at jeg har en account jeg kan scrolle, og booste 1 char til 80.
Da kommer jo det vanskelige spørsmålet, hvilken?

Hva er best som dps nå for tiden? (tenker raids da)
Hva er det mest behov for? (grim batol)
Og til sist : Kanskje det kan være lurt og gjøre dette med en paladin, for det er vell grei class for både dps, healing OG tanking?
Vis hele sitatet...
Hva det er mest behov for på Grim Batol er jo umulig å si.
Paladin er multiclass, så ja, de kan gjøre alt.

Alle classer kan gjøre sykt stor skade, men mage er vel kanskje den jeg foretrekker best.

Så også at du mumlet litt om PvP og rogue. Jeg spiller rogue PvP sammen med kompisen min, som for tiden skryter støtt over at han er serverens 10 beste rogues. Er utrolig gøyalt å spille i PvP og Arena!
Sitat av Rotex Vis innlegg
Fant nettop ut at jeg har en account jeg kan scrolle, og booste 1 char til 80.
Da kommer jo det vanskelige spørsmålet, hvilken?

Hva er best som dps nå for tiden? (tenker raids da)
Hva er det mest behov for? (grim batol)
Og til sist : Kanskje det kan være lurt og gjøre dette med en paladin, for det er vell grei class for både dps, healing OG tanking?
Vis hele sitatet...
Det har ikke noe å si hvilken class som er bra for tiden. Times change. Neste patch kan den classen du spiller bli nerfa - mens en andre classes blir buffet. Spill den dps-classen du liker best. Mage og warlock har alltid vært safe på DPS og har vært den siste tiden veldig sterke. Igjen, ikke tenk på hva som er best nå men hva du liker å spille...

Det er litt vanskelig å si hva serveren din trenger, men følg litt med i trade chat hva de forskjellige guild'ene rekrutterer.
Trådstarter
19 0
Sitat av Bluescreen Vis innlegg
Hva det er mest behov for på Grim Batol er jo umulig å si.
Paladin er multiclass, så ja, de kan gjøre alt.

Alle classer kan gjøre sykt stor skade, men mage er vel kanskje den jeg foretrekker best.

Så også at du mumlet litt om PvP og rogue. Jeg spiller rogue PvP sammen med kompisen min, som for tiden skryter støtt over at han er serverens 10 beste rogues. Er utrolig gøyalt å spille i PvP og Arena!
Vis hele sitatet...

Går liksom veldig frem og tilbake og klarer ikke havne på noe.
Har siden jeg dinget 85 med DK laget meg ny char, levlet til 20-40 og slettet den fordi jeg var lei av classen, og laget ny - > REPEAT

Har prøvd alle classene i low lvl, men bare DK i 85
DK tank er ganske enkelt. Så vil du bli en DK tank så er ikke det vanskelig å lære seg. Stats du skal tenke på da er jo det vanlige: Dodge, parry, Masse mastery og stamina.

Skal du gå DPS DK så kan du velge noe enkelt: Frost. Bra dmg og enkle rotasjoner.

Skal du levle en ny char så ville jeg ha gått for en Paladin eller Druid. De kan være dps, tank og healer så du har noe å velge imellom.
Men alt er egentlig opp til hva du liker selv.
Spillte DK selv og jeg gikk igjennom akkurat samme prosedyre. Her er noen tips.

1. Vær ambisiøs, dette er viktig. Når du begynner og raide må du ta spillet litt mer seriøst (det er da det blir gøy IMO). Bli medlem av eliteistjerks og tankspot etc. Les guides, søk rundt om hva som er optimalt av stats og gear. Tankspot videoer var sykt til hjelp da jeg lærte meg raid bosses.

2. Det går fint an å begynne som tank, jeg gjor det. DPS er kansje lettere men tanking er hva jeg syns er digg. Farm gear, gear er SYKT viktig uansett hva andre sier. Farm først Normals -> Heroics -> 10man -> 20man -> 10man HC -> 25 man HC. Sakte men sikkert skaffer du bedre gear.

3. Proffesions er viktig. Som tank er blacksmith/mining perfekt for DK. Jewelcraft er også sweet.
Sist endret av Juicekongen; 11. mars 2012 kl. 03:42.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
DK tank er ganske enkelt. Så vil du bli en DK tank så er ikke det vanskelig å lære seg. Stats du skal tenke på da er jo det vanlige: Dodge, parry, Masse mastery og stamina.
Vis hele sitatet...
taktisk er viktigste enn gears/stats. Tror nok TS trenger mye mer tid til å bli god tank på raide.


En gode tips til TS: sjekk inn på "game guide" og "forums".
Der har du alt infomasjon!
http://eu.battle.net/wow/en/

Good Luck
Sist endret av Truzant; 11. mars 2012 kl. 03:51.
Hvis du vil føle deg "god" i wow, begynn med pvp. pve krever ikke skill. Du kan eventuelt starte med å spille ret pala; lav skillcap og enkelt å sette seg inn i. =)

EDIT:

Viktig: Lag deg keybinds, bind spells/abilitys til tastene.

f.eks: q - sacred shield, e - flash of light osv.

taster som er fine å binde: q,e,r,t,f,g,c,v,1,2,3,4,5. også kan du binde alle de nevnte + shift.
Sist endret av Ruffy; 11. mars 2012 kl. 04:14.
Sitat av Ruffy Vis innlegg
Hvis du vil føle deg "god" i wow, begynn med pvp. pve krever ikke skill. Du kan eventuelt starte med å spille ret pala; lav skillcap og enkelt å sette seg inn i. =)

EDIT:

Viktig: Lag deg keybinds, bind spells/abilitys til tastene.

f.eks: q - sacred shield, e - flash of light osv.

taster som er fine å binde: q,e,r,t,f,g,c,v,1,2,3,4,5. også kan du binde alle de nevnte + shift.
Vis hele sitatet...
Og spille paladin I PvP må være noe av det tristeste noen kan finne på og gjøre, halve rotation til pala er Jo faen meg auto attacks, og til TS: om du vil føle at du er god I wow gjør PvP, og ikke som blood! Gå frost spec ikke bare fordi dette er tyngre men det er ikke svært tillfredstillende og kunne drepe nesten hvem som helst uansett class når det tar deg 10 minutter og kverke en spiller, gå frost og lær deg det, se tutorials på youtube, lag macroer, bruk focus og "crowd controll" flittig annbefaler og se "Zabermaul" på youtube, Han er en ganske god frost DK og kan lære deg mye, når det kommer til gear så er det viktig med resilience, du trenger over 4000, noe PvP gear kan byttes ut med PVE gear men da skal det kun være f.eks våpen Eller trinket,tho bestandig ha en "remove movement impering effect" equipe'd husk og enchant gearet ditt og spill smart, ikke gå for kills, cap flagget, Eller capp baser, la Andre spillere med bedre gear ta flagget for deg I warsong gulch om de kan overleve lengre enn deg, (surt om du Springer med 0 resilience og tar flagget helt opp til basen deres for og bli one shotted av een annen spiller 5 meter fra dropp off plassen for deres Flagg.


Pvp= taktisk spilling, det gjelder ikke og gjøre mest dammage og du har aldrig en "taktikk" for og drepe fienden, hver fight mot en annen spiller er annerledes og du må tilpasse deg til situasjonen


Pve=sloss deg gjennom samme hule dag etter dag, mens du gjør akkurat de samme taktikken, gå vekk fra flammen, drep en mob, etc og håp på at du får en oppgradering skal droppe fra bossen og håp på at du faktisk får den, slik at du kan gjøre en annen hule for og så repeate hele prosessen på nytt, slik at du kanskje kan få en ny armor piece slik at du igjen kan gjøre raids som basicly er større lengre huler, Der det er endra mindre skjanse for at du får en ny armor piece, som du mest sannsyneligvis ikke får slik at du kan prøve på nytt neste uke, og uka etter Der igjen...mens du gjør akkurat samme hjærne døde "taktikk" for og drepe en boss, sammtidig mens du blir så frustrert at du river deg I håret PGA en Eller Anna shitkid ikke klarer og flytte charactern sin 2 meter til venstre og ut av flammen Han står I.. Som oftes ender med at alle I raid groupen dør PGA en latterlig enkel greie som alle burde klare, men som på en Eller annen måte faktisk ikke klarer uansett... PVE er fylt av hjærne døde idioter Eller hardcore 35åringer som fortsatt bor I kjellern til Mora si, so kjefter på deg siden du har en feil gem Eller enchantment...


Jeg har spilt samme character I PvP I 6 år nå og jeg tror jeg vet hvordan dritten fungerer

Jeg skriver på mobilen så kan gost hende dette har et par skrivefeil...

Pro tip# 1 aldrig "backpedle" altså gå baklengs for og komme deg unna en fiende, samt aldrig snu deg med tastaturet, bruk nusa!
Annbefaler deg samt og ikke keybinde Q og E siden disse er nyttige for og sirkle rundt enemy's mens du hakker løs på de
Trådstarter
19 0
Har nå snakket litt med en kompis som skal hjelpe meg i pvp med DK. Da trenger jeg en dps til pve..

Hva har i gjennomsnitt høyest dps i raids, noen som vet?
Sitat av Rotex Vis innlegg
Har nå snakket litt med en kompis som skal hjelpe meg i pvp med DK. Da trenger jeg en dps til pve..

Hva har i gjennomsnitt høyest dps i raids, noen som vet?
Vis hele sitatet...
20-40k dps?
Har du noen gang spilt paladin i pvp? eller pvp? Det går da ut på mye mer enn dmg rotation. hvis du ser etter guides bør du skjekke ut arenajunkies.com. Beste pvp wow forum, der henger alle de gode spillerne.

Har du noen gang spilt pala i pvp? paladin er en helt grei class, og det er enkelt å bli god. De har kanskje en kjedelig dmg rotation, men pvp går ikke ut på å reapete dmg rotation din. Greia med pvp er at det er utrolig mye å sette seg inn i; man må kunne alle de andre classene, plassering til en hver tid, følge med på alt som skjer, vite hva motstanderne kommer til å gjøre osv. Det meste kommer med erfaring, men man må nok lese en del for å bli god.

Hvis du vil se på guides for all del ikke se på random 2k heroes på youtube. Anbefaler deg å skjekke ut arenajunkies.com. AJ er beste pvp forumet, der alle de gode spillerne henger. =)

Edit - Her ble det noe tull, kan admin slette øverste avsnitte mitt?
Sitat av faceplants Vis innlegg
20-40k dps?
Vis hele sitatet...
Neinei, han snakker class-messig. For øyeblikket er vel casters (med legendary staff) og rogues det sterkeste som jeg har hørt.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Neinei, han snakker class-messig. For øyeblikket er vel casters (med legendary staff) og rogues det sterkeste som jeg har hørt.
Vis hele sitatet...
http://raidbots.com/dpsbot/
Fire Mages og Arms med combat rogues på 3plass på dps i DS
Veteran er villig til å lære deg alt du trenger å vite om World Of Warcraft. PM meg. : )