Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 9302
Hei, nå er det en gang sånn at jeg har innrømt til meg selv at jeg har en guilty pleasure når det kommer til serier;

*Blush* Jeg ser på gossip girl... OG frustrerte fruer..



Har dere en film eller serie dere føler dere "guilty" for å like ?

Om det er interessant så er historien bak disse seriene jeg følger med at jeg har sett dem litt sammen med frøkna.. Og i tillegg til dette har jeg en veldig chill jobb og jeg får lett sett 4-5 episoder iløpet av et skift... Så da får man plutselig mye tid på hendene da..
Film: Moonwalker

Tv-serie: Step by Step
One Three Hill. FML!
My little pony
Jeg ser på Private Practice.
Paradise Hotel en gang i blant... men kun for at Triana er der, lover.
Alle jenteprogrammene på MTV... (16 and pregnant, made osv..)
Hotel Cæsar. Får følelsen av skam når episoden er ferdig
Veronica Mars...
Glee! To sesonger på en uke, jupp jupp. Blir lett opphengt i serier, og lastet ned serien uten å sjekke hva den handlet om. Etter en episode var jeg doomed.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Gikk mye i Sex og Singeliv back in the day...
Skammer meg for mye
Royal Pains
Såpekoker av rang
One Tree Hill, men helt ærlig skammer jeg meg ikke så veldig. Det er faktisk ganske underholdende.
Sist endret av monoid; 2. mars 2012 kl. 03:31. Grunn: Ønsket å legge til at det også er endel bra damer.
Tori and Dean: In love

Går på en slik tid på døgnet at det er lett å følge med mens man spiser el.
Etter et par episoder var jeg hooked!
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Twilight-serien. Har en greie for Edward Cullen.

EDIT: Neida, ikke engang en BJ fra Jessica Alba hadde fått meg til å se på de filmene. Selv om jeg allerede har spøkt om å like gutter, så tar jeg sjangsen på å si at jeg styrtgråt når jeg så Brokeback Mountain for første gang.

Annet enn dette så ser jeg på One Tree Hill.
Sist endret av Buddapower; 2. mars 2012 kl. 06:11.
shit was so cash
Anda22's Avatar
Mob wives
Får en rar følelsa når jeg har sett igjennom
20 min med bitch fighting.
Sist endret av Anda22; 2. mars 2012 kl. 06:12.
Må si broke back mountain. Så forsovidt vekk når han jake spytter på fingrene sine=S Det var passe sjukt.
Paradise Hotel. Ikke for triana.
Sist endret av ulldott; 2. mars 2012 kl. 06:49.
Jeg ser ofte på Hotel Cæsar uten skam fordi jeg syntes det er spennende og intressant

Det jeg liker med serien er at man ikke trenger mer enn en episode i uka for henge med i handlingen.

Film: Disney filmer som bringer meg gode minner som jeg likevel burde ha vokst fra
Sist endret av Prompdompap; 2. mars 2012 kl. 08:12.
De som føler skam etter å ha sett en tradisjonell disneyfilm bør skamme seg av prinsipp.
FILM: Coyote Ugly
Serie: Kollektivet på TV2

Jeg liker Kollektivet, men det er rart, men de har så jævlig bra scetcher som er så bra gjennomført..
Jersey Shore.
Slenger meg nok på Hotell Cæsar bølgen. huff, skammer meg over å innrømme det
Det som er greit er at man kan ha f.eks 5 uker uten å se det, for så å komme inn i det iløpet av et par episoder igjen. Så om man først glemmer å se det trenger man ikke se opp igjen alle de episodene man ikke fikk sett!
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Bumfights og Felony Fights.
Spartacus seriene (huff så elendig de er, men jeg må liksom følge med)
og diverse programmer om hoarding
Sist endret av Bothrops; 2. mars 2012 kl. 09:30.
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Life As We Know It, dramaserie sett fra gutters perspektiv!

Og, jeg hater å si det, men jeg syns The Notebook er fantastisk.
Serien som er litt guilty pleasure er vel Gilmore Girls. Jeg har vel sett hver eneste episode. Jeg vet ikke helt hvorfor men jeg tror det er noe med den good-feelingen som er ganske tilstedeværende i serien. En skikkelig søt serie :3

På filmfronten er det vel Stealing Beauty og Le Fabuleux Destin d'Ameliè Polain.
Le Fabuleux Destin d'Ameliè Polain er rett og slett en drittbra film, og den scorer høyt på imdb; alikevel er det ikke en film en mann i min alder skal kose seg med en søndag kveld. Alene, med en flaske vin og iskrem
Stealing Beauty er også en bra film, men det er ikke å legge skjult på at det er en film som kanskje egner seg best for jenter på 22år. Haha
........legend of the seeker.....
The oc så vel de to eller 3 første sesongene!
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Gossip Girl
Skulle sjekke hva alt fuzzet var med vampyrgreier og sjekka twiligth, ble ikke akkurat overbevist så lastet ned true blood og vampire diaries og her ble jeg hooked!!
Ser på mye søppelserier på lørdag/søndag formiddag/ettermiddag. Jeg vet det er dårlig underholdning, men allikevel klarer jeg ikke og slutte å se på... Sånn typ: America's most beatiful... Mye sære folk, men en del fine damer også tho :P
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av PairADice Vis innlegg
Veronica Mars...
Vis hele sitatet...
Hun er så fin at det er akseptert!
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Bumfights og Felony Fights.
Spartacus seriene (huff så elendig de er, men jeg må liksom følge med)
og diverse programmer om hoarding
Vis hele sitatet...
Spartacus serien er jo faktisk en av de beste seriene på TV.. Seriene du faktisk liker må jo være gullbelagt..
Jersey shore, jerseylicious og paradise hotel <3
Seventh Heaven.. Sikkert sett alle fem ganger :s


Fulgte også med på Life Goes On da jeg var yngre, Corky <3 :P
Home and Away. Har sett på denne serien fra den startet på norsk TV, og har bla. bodd en liten periode rett ved "Summer Bay".

Hvorfor er Brokeback Mountain noe dere skammer dere over? Fordi det er to gutter som har seg? Idioter.
Jeg ser på en serie som heter Face Off, som er en reality serie om make-up kunstnere som får en rekke utfordringer av folk høyt oppe i systemet på dette feltet.
Ganske kult! Masse kreative folk lager utrolige ting, en blir stemt ut hver uke osv..

Forrige episode skulle alle lage en karakter som kunne passet inn i en Tim Burton film, da kom det frem utrolig mye kule konsepter.
+ at man får med de standard reality godene. Hvem ligger med hvem, hvem har klamydia, hvordan skal vi få vekk kjerringa/han kjipe typen.
Elsker det.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Spartacus serien er jo faktisk en av de beste seriene på TV.. Seriene du faktisk liker må jo være gullbelagt..
Vis hele sitatet...
Jeg ser jo på det, så det har absolutt underholdningsverdi, men det er ikke kvalitet. Digger tiden det foregår i, romerrike osv, men du kommer ikke unna at det er forferdelig cheesy Dialogen er ofte på høyde med filmen 300 på sitt værste, kampscenene er til tider like overbevisende som en pop-up-bok og serien virker generelt litt half-assed.

Det funker sålenge alt handler om kriging og skuespillerne bare trenger å flexe litt og lage grimaser og gutturale lyder, men utover det blir det pinlig tydelig at ihvertfall de fleste gladiator-skuespillerne har blitt hyra inn på grunn av abs, lats og pecs, ikke skuespillertalent.

Se på den gullbelagte serien Rome, så se på Spartacus og du vil merke stor forskjell på kvaliteten.
Mulig jeg sammenligner epler og bananer, men jeg mener kvalitet er kvalitet.
Sist endret av Bothrops; 2. mars 2012 kl. 13:58.
Ble liggende en uke på sykehus + en uke etter utskriving på sofaen hjemme. Ble liggende å se Bachelorette (Ungkarskvinnen) hver dag i et par timer. Utrolig hva man blir hekta på gitt..
Det er kanskje ikke så "guilty" men jeg elsker Grensevakten Australia. For mange virker det veldig tamt og lite spennende. For meg er det nærmest nervepirrende. For ikke å snakke om Cops. Da sitter jeg klistret til skjermen. Ellers er jo Malcom in the middle ganske hysterisk til tider. Kan forøvrig skjønne at det blir mer spennende å se på Veronica Mars når dama er fin. Men at folk holder ut dramatiske kjærlighetsforhold og umodne intriger med et moralsk buskap som er til å kaste opp av? I've got one thing to say. One Tree Hill. Jeg ser heller på Dharma & Greg enn det.
Sist endret av Lucy In The Sky; 2. mars 2012 kl. 14:22.
Så på pokemon på søndager når jeg var liten. Så det igjen for et par uker siden. Sterk nostalgifølelse men også guilty pleasure! Sånn da hopper jeg ut av vindu...


(Ps.. Bor i 1.etasje så det gikk greit)
Sitat av Pattem1 Vis innlegg
Så på pokemon på søndager når jeg var liten. Så det igjen for et par uker siden. Sterk nostalgifølelse men også guilty pleasure! Sånn da hopper jeg ut av vindu...


(Ps.. Bor i 1.etasje så det gikk greit)
Vis hele sitatet...
pft, pokémon er ikke guilty. Spiller Platinum akkurat nå faktisk, fanget nettopp Giratina og skal ta siste gymmen og ligaen etter det.
Sitat av olaPola Vis innlegg
pft, pokémon er ikke guilty. Spiller Platinum akkurat nå faktisk, fanget nettopp Giratina og skal ta siste gymmen og ligaen etter det.
Vis hele sitatet...
Det kommer vel litt ann på øyet som ser! For meg å se den animasjonsserien 12-13år etter at den gikk på tv definitivt guilty pleasure uansett hvor epic det var på sin tid!
Sist endret av Pattem1; 2. mars 2012 kl. 14:57. Grunn: Leif
Skammer meg litt over å se på Partydronninger som går på nrk3
Sitat av PairADice Vis innlegg
Veronica Mars...
Vis hele sitatet...
Denne, denne hadde jeg ventet på, vet det er mange gutter der ute som ser den serien!

Sitat av Buddapower Vis innlegg
Twilight-serien. Har en greie for Edward Cullen.

EDIT: Neida, ikke engang en BJ fra Jessica Alba hadde fått meg til å se på de filmene. Selv om jeg allerede har spøkt om å like gutter, så tar jeg sjangsen på å si at jeg styrtgråt når jeg så Brokeback Mountain for første gang.

Annet enn dette så ser jeg på One Tree Hill.
Vis hele sitatet...
Uff, jeg ble også grepet av Brokeback Mountain, men i motsetning til deg, så har jeg sett twilight sammen med dama.. FML =/
Skammer meg ikke over noen av seriene jeg ser. Men den som de fleste snakker stygt om er Hotel Cæsar. Men det finnes nok mange skapseere, for serien har høye seertall.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Jeg ser og digger My Little Pony: Friendship is Magic.
Jeg vil ikke si at jeg føler meg ekstremt guilty pleasure, men vennene mine misliker det når jeg snakker med dem om det på skolen.
I regret nothing.
Sist endret av MrMrtn; 2. mars 2012 kl. 19:27.
Jeg tenker som så at en guilty pleasure man har er ikke noe man selv nødvendigvis skammer deg over. Man er bare klar over at å fortelle det til noen vil resultere i hevede øyenbryn og fnising.. Det er liksom slik at man liker tingen selv, men innerst inne vet du at det kanskje ikke er noe man forteller til noen..
Sitat av Waver Vis innlegg
Jeg ser og digger My Little Pony: Friendship is Magic.
Jeg vil ikke si at jeg føler meg ekstremt guilty pleasure, men vennene mine misliker det når jeg snakker med dem om det på skolen.
I regret nothing.
Vis hele sitatet...
Det er jo greit at dere liker det, men er det ikke tydelig nok at vi ikke gjør det? Dere må jo ikke snakke om det til folk som ikke liker det..
Mine er også Gossip Girl og Frustrerte fruer Men Dexter er favoritten!