Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  102 13565
Sitat av noerandom Vis innlegg
En app som heter "Quick Settings" - gjør at du har tilgang til lydløs, bluetooth, Wi-Fi, GPS receiver, lysstyrke osv. En annen ting som er veldig lett tilgjengelig der, er 3G mobildata. Lett å skru av og på istedet for å gå inn på
Vis hele sitatet...
Om du setter inn custom ROM kan du få quick instillinger i drop down boksen. Det er utrolig nyttig, bruker den hele tiden. (Gjelder HTC Desire, men sikkert noe lignende til SG2)
Sitat av Xernox Vis innlegg
Om du setter inn custom ROM kan du få quick instillinger i drop down boksen. Det er utrolig nyttig, bruker den hele tiden. (Gjelder HTC Desire, men sikkert noe lignende til SG2)
Vis hele sitatet...
Hmm, WiFi, bluetooth, GPS og lydløs er på dropdown-boksen som standard. Men ikke 3G, kan jeg få det ved å sette inn custom ROM?
Sitat av noerandom Vis innlegg
Hmm, WiFi, bluetooth, GPS og lydløs er på dropdown-boksen som standard. Men ikke 3G, kan jeg få det ved å sette inn custom ROM?
Vis hele sitatet...
I min har jeg:

Lysstyrke
Blåtann
Wifi
GPS
Mobilt nettverk
auto rotering
stillemodus
vibrasjon
media volum
total memory
alle innstillinger