Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 40520
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Et lite forslag kan jo være å ha en makspris på det som selges. For å gjøre det mindre attraktivt å selge tyvegods/lure folk. Synes dette kjøp og salg forumet har vært et greit sted for å få tak i 5 år gammel hardware osv. Og hvis man trenger reservedeler til en gammal data.
Vis hele sitatet...
Dette er bare noe jeg tenkte mens jeg leste dette innlegget: Et underforum for bare ØK? Ikke mulighet for salg, bare utrop om at man er på leting etter noe man ikke finner andre steder. Kan ikke si jeg bryr meg særlig enten eller om det underforumet, men kom nå med et forslag allikevel.
Sist endret av gulunderstrek; 14. november 2009 kl. 22:44.
Dette hørtes faktisk ikke så dumt ut!
Men dersom dette ikke lar seg gjennomføre kan man alltids skrive en beskjed i signaturen sin også da.

"Feks: Strømforsyning 700W ønskes kjøpt! PM"

Regner med at dette er lov, eller hva sier den administrative parten av nFF til dette?
Synd. Solgte PS2en min her, gikk knirkefritt. Skal ikke se bort fra at flamere osv er konkurrenter ol.
Fikk nemlig forslag om å selge på Finn.no
Slikt er irriterende og det burde vært en slik en anmerknings ordning på kjøp salg tråder i alle forum.
Jeg solgte via her fordi det er enkelt.

En tråd der man sier hva man trenger kunne nja.. kansje funket.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Dette hørtes faktisk ikke så dumt ut!
Men dersom dette ikke lar seg gjennomføre kan man alltids skrive en beskjed i signaturen sin også da.

"Feks: Strømforsyning 700W ønskes kjøpt! PM"

Regner med at dette er lov, eller hva sier den administrative parten av nFF til dette?
Vis hele sitatet...
Det har allerede blitt nevnt:

Sitat av meitemark Vis innlegg
Den signaturen kommer til å forsvinne i løse luften veldig fort.
Vis hele sitatet...
Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
Det har allerede blitt nevnt:
Vis hele sitatet...
Er forskjell på "selges" og "ønskes kjøpt".
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av raze Vis innlegg
Er forskjell på "selges" og "ønskes kjøpt".
Vis hele sitatet...
Generelt er det eldgamle jungelordtaket om at crew på nFF ikkje gidder tenke ut kreative reaksjonsformer på kreative regelbrudd fortsatt gyldig. Mao. fjerning av signatur og ferie er aktuelt tiltak ved forsøk på å omgå dette.
Syntes at dette er synd, har gjort flere gode både salg og kjøp her. Riktignok har jeg hatt noen suspekte kjøp her inne, men jevnt over var kjøp/salg/ØK et underforum jeg sjekket innom stadig. Flere spesielt gode kjøp har jeg gjort her inne, og det er synd at det ikke blir mulig lengre. Jeg syntes egentlig at det burde beholdes som et underforum, og at alt salg og kjøp mellom brukere bør foregå på brukerens eget ansvar. Det kunne gjerne vært en ansvarsfraskrivelse fra moderatorene sin side ovenfor brukerene, og at om en bruker blir svindlet er det den aktuelle brukeren sitt problem.

Skjønner at moderatorene ikke vil ha det lengre, da det sikkert er mye mystiske ting som foregår der inne og at det blir litt mye ansvar. Likevel syntes jeg at det skulle vært brukerens ansvar, og at nFF ikke var mer enn en plass å markedsføre salget sitt, uten å ha mer ansvar ovenfor salgene/kjøpene.
Vi som har vært her i noen år har jo sett forumer forsvinne før, men da har postcounten også endret litt på status, vil ikke innleggene som er blitt postet i dette forumet forsvinne nå som før?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jo, det vil de den dagen vi sletter dem. Akkurat nå er det bare skjult.
Har lest i tråden at signaturer med f.eks selgerxxxxxxxxxxxxxx, kontakt meg på pm, er noe som ikke aksepteres, men hvordan er det med linking til annonser på f.eks finn, eller auksjonsnettsteder?
Å skrive i signaturen at man ønsker å kjøpe noe strider ikke med noe av det dere har sagt om hvorfor kjøp og salg stenges. Så hvofor kan man ikke skrive det? Ikke det at jeg skal krangle eller noe på det, jeg er bare nysgjerrig på hvorfor det ikke lar seg gjøre.
Sitat av spelley Vis innlegg
Har lest i tråden at signaturer med f.eks selgerxxxxxxxxxxxxxx, kontakt meg på pm, er noe som ikke aksepteres, men hvordan er det med linking til annonser på f.eks finn, eller auksjonsnettsteder?
Vis hele sitatet...
De har vi bestandig slettet(når vi har sett de), så der vil det egentlig ikke bli noen endring.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Helt enig