Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 477
God kveld folkens.

Jeg har en Acer Aspire One ( win xp, 160gb). Når jeg kjøpte den så fikk jeg beskjed på Elprice om at jeg "MÅTTE huske å legge en sikkerhetskopi på en minnepenn, så jeg kunne gjennopprette den". Og dette skulle jeg vistnok gjøre med "Acer rocovery management". Men når jeg går inn i det flotte programmet så får jeg ingen mulighet for å "lagre noe på en minnepenn", jeg får valg om å gjenopprette alle programmer eller hele systemet.

Nå har det seg sånn at jeg gjerne vil instalere win 7 ( og ja, jeg veit det er ustabilt og at det sikkert er mange her som har sterke meninger mot det), men når jeg skal instalere det så vil jeg gjerne ha backup av xp, noen forslag ? Noen som har erfaring med programmet til Acer? Eller finnes det andre programmer som fikser dette?

Greia er at jeg ikke vil miste garantien Derfor vil jeg kunne gjennopprette til xp igjen.

Ingen som har noen idee? :/

PS. På pcn min ligger det i følge diskbehandlign en EISA-konfigurert partisjon, hva er dette? den syns ikke i min datamaskin.
Sist endret av microcefalus; 11. januar 2009 kl. 01:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.