Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  115 19045
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Ooh, er det noen andre som husker den serien med en bie som fortalte om hvor farlig ting er? Den var dritbara!
Flyene og brevdua Det var favorittten i alle år.. Og Totaly Spies seff. Samt scooby doo.. Disse tre seriene var barndommen min
Er usikker på om denne serien gikk på Fox Kids, men var uansett enorm fan av serien som liten..

Den handlet om noen skapninger (katter/mennesker/ random vesner) som bodde på ei øy. Jeg tror de drev å reiste ut på oppdrag osv. i en av sine awesome båter/jetfly e.l.
Erkefiende deres, og som jeg tror var det eneste de var redde for, var noen flyvende skapninger (flaggermuser/flyvende dinosaurer). På øya var de derimot trygge i og med at de hadde utstyrt seg med en eller annen form for forsvarsboble som omringet hele øya, og som disse flyvende skapningene ikke kunne komme gjennom..

Noen som har peiling på hva jeg snakker om?
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Sitat av hjelpamegdu Vis innlegg
hvorfor er det helt umulig å finne gamle tegneserier på norsktale, er jo ikke nå artig på engelsk da.
Vis hele sitatet...
Vet at det er noen i det norske torrentmiljøet som har hentet lyden fra gamle vhs med pokemon og syncet med nedlastede xvid. Ligger på norbits/nortv.
Digimon så heftig
Godt med smør
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Ooh, er det noen andre som husker den serien med en bie som fortalte om hvor farlig ting er? Den var dritbara!
Vis hele sitatet...
Birger Bie's sikkerhet tips?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Noen andre som husker Medabots? Robotor som sloss, også var de ulovlige på skolen(i TVprogrammet) så de prøvde å smugle dem rundt..Epic minner
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som husker den sylvanske familien ? <3

http://www.youtube.com/watch?v=LlqfvY7zE5A
Sorry for at jeg stjeler tråden, men husker noen de derra ''grøssere'' som gikk på fox kids? hva heter det?
Goosebumps?
Sist endret av Moreagain; 28. juli 2010 kl. 02:06.
Sitat av viking665 Vis innlegg
Noen som husker en serie, som var en fyr. Fugl kanskje ? Som tok opp problemer i samfunnet, og ja ga oss info osv. F.eks hva som ville skjedd om et atomkraftverk eksploderte, han var rosa tror jeg.
Vis hele sitatet...
Den fuglen heter Albert.
Noen må nevne disse, så her:
-Kim Possible
-Samuraj Jack
Vil anbefale denne siden for de som vil finne noe som gikk på Fox Kids i perioden 1998-2001.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Så masse på fox kids selv. Var mye kult som gikk der.

Men mine favoritter var
Turtles
Mc musene fra mars.
Tintin! Har så lyst til å se på tintin nå at jeg må få tak i det med norsk tale asap!
Sitat av Zohan Vis innlegg
Så masse på fox kids selv. Var mye kult som gikk der.

Men mine favoritter var
Turtles
Mc musene fra mars.
Tintin! Har så lyst til å se på tintin nå at jeg må få tak i det med norsk tale asap!
Vis hele sitatet...
Bra det var favorittene dine da, ettersom ingen av de gikk på kanalen. Hehe. Mener å huske at de gikk på Tv3 eller Ztv da jeg var mindre. Ikke på Fox Kids.
Men kanonserier det også!
Sitat av reaVen Vis innlegg
Bikermice form mars, var seriøst den feteste serien/filmene eg har sett i min barndom
Vis hele sitatet...
I second

third!

AND fourth that!