Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 1920
Gleder meg sinnsykt til imorga. Mange som har forhåndsbestilt da?
Folk skal vel kjøpe collectors edition?
Forresten, det kommer tegneserie ser det ut som...

http://www.gucomics.com/archives/vie...cdate=20050208

Forresten hvis noen har lyst til å kjøpe WOW ting kan dere bare gå inn her:

http://shop.blizzard.com/section1/?u...bBL84ehSLAZIM=
jeg kommer til og kjøpe spillet, men ikke med en gang. det med abonering trekker en del ned, siden jeg ikke er noe særlig fan av faste utgifter :P
"men det er verdt det!" får jeg til svar..
Skal inn til oslo i natt og hente det på spiderman. Tviler på at jeg får CE, men hvis de har den så kjøper jeg den
Spaceworld holde nattåpent? Ikke den informasjonen jeg har fått av en kamerat som jobber der. De hadde fått inn 5(?) CE og 25 vanlige tror jeg. Bare et par vanlige igjen som ikke allerede er holdt av på forhånd.

For min egen del så kommer CE utgava i posten snart

//EDIT: Du sa Spiderman ja. My bad.
Sist endret av Cox; 10. februar 2005 kl. 11:05.
Trenger ikke kjøpe jeg, har allerede collectors edition og et til. Noen som har lyst på? Kjøpte collectors fra USA og fikk det andre til jul fra Tanta og Onkelen min til jul.
selger det for da?
I teorien skal det ligge i postkassa mi når jeg kommer hjem, gleder meg sykt!
Jeg har en CE kommende i posten i morgen, men jeg har rett og slett ikke lyst til å spille det. Trenger pengene til andre ting og, så jeg selger det til den som gir meg det beste tilbudet, egentlig. Men det blir vel først etter at CE er revet vekk fra hyllene. Burde ikke ta mange timene.
Gleder meg så utolig til fredag, men disse faste utgiftene er noe forferdeli.
Hvor mye koster det egentlig i måneden?
Pretty Princess
Freaken's Avatar
tror ikke jeg skal ha det noen som vet hva prisene på og spille dette spillet er?

offtopic: Grandiosa er jo 25 år på fredagen og
Tror månedsavgiften blir på omtrent 115,- NOK. Det er det jeg har hørt, iallefall.
Siden vi snakka om 11. feb. Grandiosa har bursdag da Blir nok pizza på meg i morgen ja
Går rykter om at Superion fyller 20 år og :P stor dag detta hehe....

Serveren kommer sikkert opp i natt, men blir nok ikke no spilling før utpå dagen fredag for min del.
Solgt i dag :P. Til en "kompis" på irc.
Kan nevne at platon og avalon i Bergen holder nattåpent i kveld i sammenheng med releasen. Gleder meg som en unge til å morgen har tatt meg fri 3 timer tidliger fra jobben for å hente kopien min.
Ifølge rykter går serverene opp klokken 01:00 i natt. *sugle*
Tips til alle i fredrikstadområdet: Spiderman i fredrikstad sentrum er oppe fra 00:00 -> 00:30 i dag
Var utsolgt i alle butikker i sfj
så jeg må på elkjøp (!) å kjøpe det i morgen kl 10 fordi de ikke ville la meg forhåndsbestille det.

Så der gikk nok den norsk timen føyken
Skal skulke et par timer imorga for å hente collectersen e.
Har spilt betaen og kjøpt den der pre-order med litt soundtrack på så collectersen er sikra.
Gleder meg som en unge.
Rykter om at den skal opp klokka 1. Er det sikre kilder?

/offtopic skolen vår har grandiosa til middag imorga(GRATIS!!)
Sist endret av Oddgeirf; 10. februar 2005 kl. 19:32.
Tror det starter klokken 01:00 ja.
Leste hvertfall det et sted, mon tro om det var på blizzard ? husker ikke jeg, men det er jo bare å sitte å vente
Jeg skal RETT til butikken etter skolen ;D Håper de har igjen noen
Tre dager uten World of Warcraft er pining :'( Kanskje ikke pining, men det blir kjedligere
Heh =)
Blir fantastisk, har forhåndsbestilt men det har ikke landa i postkassa enda så jeg vurderer å ta turen ned til den lokale spillsjappa klokka 12.00 (Gamezone i kr.sand har nattåpent) og få med meg et eksemplar og heller returnere den forhåndsbestilte som lander i morgen tidlig.
Zpawn: Jeg og en kamerat skal ned på gamezone da ;D
Sitat av lynzh
Zpawn: Jeg og en kamerat skal ned på gamezone da ;D
Vis hele sitatet...
Kos, om jeg klarer å flytte nerderæva mi så kanskje jeg ser deg der.
Server skal kr.sand-folket spella på forresten?
Jeg kjøpte Pre-order på Elkjøp her, og jeg hørte i dag at noen sa at butikken ikke får inn før den 28. tror jeg det var. Woho for Elkjøp sier jeg bare. Men det går bra, slipper man det rushet i startplassene, det kommer til å lagge noe forferdelig vil jeg tro.
Kanskje det blir lagg kanskje ikke.. tipper kanskje de har ordna så den klarer et par tre stykker :P
På elkjøp butikken her i byn så hadde de fått det allerede. han sa at de hadde det på lager, men han ville ikke selge selv om jeg ga han en ekstra slant i lomma
hehe.
Så da er det bare å vente
På sia står det at det koster 75,- i måneden om du betaler for kvartal om gangen.
bryr meg mer om pizzaen jeg, en wow da men blir en stor dag for oss alle da vel!
The Rhymenocerous
polle's Avatar
vil også påpeke at grandis fyller 25 år på denne dagen. så det er sagt
Ta å mekk en egen grandis post hvis det er så stort
Ikke bland det inn i no så stort som dette her. hehe
Blir stor dag imorgen ja.

World of warcraft
Grandiosa
Mulig at nedlasting av copyright filer blir forbudt

Kan ikke huske siden sist så mye skjedde på en dag.
woho! og mine kondolanser går til de bak meg i køen på avalon i trondheim som ikke fikk kjøpt spillet
Yay!! Formatert pc, installert ny harddisk, installert windows, kjøpt WoW, installert det og creater en account... og DER stoppet spenninga
Når jeg trykker på create new account så kommer jeg til https://signup.wow-europe.com/en/
404 feil eh... jaja.. litt sunn fornuft sier meg at det er sikkert MANGEN som signer opp for øyeblikket. Er det noen andre som opplever det samme?
Ja, har akkurat samme problemet.

btw: Fikk siste CE på Spaceworld Larno/Bystasjonen i bergen. Nå er det bare reserverte igjen.
Grr! Har kjøpt CE å greier. Kommer hjem og finner ut av signup sidene er nede!! *Rive i håret* Her må man bare smøre seg med tålmodighet.