Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5412
Hei.

Jeg har sett én episode av en serie jeg har glemt navnet på.

Dette er en krim-serie. Episoden jeg så handlet om en buisnes-familie hvor en person drepte personene før han/henne i arverekken. Måten drapene foregikk på var ved hjelp av noen robot"hunder" som var blitt stjålet fra et hemmelig militær-forsøk.

Hovedpersonen i serien klarte å avsløre morderen ved å lure henne. Jeg mener morderen til slutt viste seg å være en kvinne, muligens med asiatisk utseende. Jeg lurer på om hovedpersonen i serien var psykiater eller psykolog, men det er jeg ikke sikker på. Han jobbet ihvertfall sammen med politiet uten å være vanlig politibetjent.

Noen som vet hvilken serie det er snakk om? Den er nokså ny og jeg vil tro at det er en ganske populær serie. Setter pris på all hjelp!
Ikke så kjekt at du her røper hvem morderen er... Men da slapp jeg å se den serien
Trådstarter
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er ikke riktig serie, men takk for svaret.

Sitat av Solarfields Vis innlegg
Ikke så kjekt at du her røper hvem morderen er... Men da slapp jeg å se den serien
Vis hele sitatet...
Dette er snakk om en episode, ikke en sesong eller hel serie. Ikke vet du hvilken serie det er snakk om heller, så jeg tror du er safe.
Ringer en liten bjelle et sted langt borte...
Mener jeg har sett noe sånt en gang, husker det som en variasjon av "Hunden fra Baskerville", Sherlock Holmes. Men det er kanskje 5-10 år siden...
Trådstarter
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Ringer en liten bjelle et sted langt borte...
Mener jeg har sett noe sånt en gang, husker det som en variasjon av "Hunden fra Baskerville", Sherlock Holmes. Men det er kanskje 5-10 år siden...
Vis hele sitatet...
Jeg trodde også at dette kunne være "Sherlock", ettersom jeg ikke har sett den serien før. Det viste seg å være feil, noe jeg burde visst i utgangspunktet da serien jeg er på utkikk etter er amerikansk.
Amerikanske versjonen av Sherlock, Elementary? S04E16 har iallefall en robot-hund i episoden, men husker ikke resten av historien i denne episoden.
Trådstarter
Sitat av arco3 Vis innlegg
Amerikanske versjonen av Sherlock, Elementary? S04E16 har iallefall en robot-hund i episoden, men husker ikke resten av historien i denne episoden.
Vis hele sitatet...
Nemlig, du var on point!! Faen så deilig Freak er innimellom Takker!
Sitat av Coleslaw Vis innlegg
Nemlig, du var on point!! Faen så deilig Freak er innimellom Takker!
Vis hele sitatet...
Sitat av arco3 Vis innlegg
Amerikanske versjonen av Sherlock, Elementary? S04E16 har iallefall en robot-hund i episoden, men husker ikke resten av historien i denne episoden.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde den med engang.Snodig og huske killer robot dogs, og ikke huske rolle figurene..