Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1545
Har en Samsung 40 tommer LED tv nå, har spilt flere spill på den slik som fallout new vegas osv. men når jeg nå fikk mw3 og skulle spille det merket jeg et STORT problem. Når jeg styrer, feks. svinger til høyre reagerer tv bildet senere en da jeg gjør det. Har aldri hatt noe problem på en annen vanelig samsung flatskjerm jeg hadde, men har hørt at det er slik på LED tv.
Noen med samme problemet, går det ann å endre dette på innstillingene på tv'en?
Det er ikke en "Game" modus eller noe på tven?
Sitat av Skauman Vis innlegg
Det er ikke en "Game" modus eller noe på tven?
Vis hele sitatet...
ikke så dumt, hvor kan jeg isfåll endre modusen?
nei må jo være i menyen ettellerannet sted. veit det er noen tver som har dette. var det en dyr tv?
Sitat av Skauman Vis innlegg
nei må jo være i menyen ettellerannet sted. veit det er noen tver som har dette. var det en dyr tv?
Vis hele sitatet...
10.000 får noen måneder siden
Da må det være en måte å fikse på det. Her fant jeg en FAQ til samsung Tver. http://answers.us.samsung.com/answer.../questions.htm et stykke ned på siden der står det om game moduser på Samsung tver. (Bare søk med nettleseren din på Game)

Kan se ut som det skal være en slags game mode, men står ikke om denne må skrus på eller ikke.

Du kan jo prøve og google på modell og high fps games eller noe lignende og se om du finner ut noe
Slippet sånnt med plasma !
Har bittelitt delay når jeg spiller Skyrim på xbox også. Pokkers irriterende...
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Slippet sånnt med plasma !
Vis hele sitatet...
Da får du en enda større risk. Bildet brenne se lett fast på plasma:/
Sitat av -TulleGutt- Vis innlegg
Da får du en enda større risk. Bildet brenne se lett fast på plasma:/
Vis hele sitatet...
Velkommer til 2000-tallet.
Sitat av -TulleGutt- Vis innlegg
Da får du en enda større risk. Bildet brenne se lett fast på plasma:/
Vis hele sitatet...
Jeg lever i 2011 og du i 1990 skjønner jeg