Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1206
Hey hoo...

Jeg lurte på om det var noen her som er jævli flink og lage musikk? Jeg trenger penger og tengte og fikse meg en platekontrakt ellerno. Musikken skal være av typen: breakbeat, hip-hop, rnb, rap ellerno i den duren... Helst litt commersiel sound (lettere og selge). 120-140 bpm...

Tekst og sånt fikser jeg selv... Vist jeg får solgt noe vill selfølgelig den som laget musikken få pengene for den...

Scha needs to become famous
hvorfor skal en som er fux0r elite med php måtte stresse med å selge musikk for å tjene penger? Du bør da kunne tjene masse penger på kodinga di :D
hvorfor skal en som er fux0r elite med php måtte stresse med å selge musikk for å tjene penger? Du bør da kunne tjene masse penger på kodinga di
Vis hele sitatet...
Hvorfor???

Fordi di satans kukene jeg jobber for ikke betaler meg når jeg jobber overtid.. Og di betaler meg drit lite... Og jeg er teit nokk til og fortsette... Og dessuten kan man tjene mye mer i musikk bransjen... Og det er mye kulere og stå på en scene og rappe og drikke øl enn og kode...

Dessuten hadde det vært litt kult og blitt skikkelig kjent og greier... og ha masse groupies.. Fjortisser med blondt hår, blå øyne, fin rompe og store pupper... Nam....

Scha
hoho.. har du tenkt å bli en one-hit-wonder?

EN hitsang og så finner purken deg dæv på gatehjørnet etter å ha tatt en overdose av hero.ini dagen etter?

drugz, xxx and rock'n'roll
Originalt postet av burnhard
Jeg lurte på om det var noen her som er jævli flink og lage musikk? Jeg trenger penger og tengte og fikse meg en platekontrakt ellerno.
Vis hele sitatet...
ahh.. hadde det bare vært så lett
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
har en i klassen som mekker dnb .. men er vel ikke det du er ute etter..
ahh.. hadde det bare vært så lett
Vis hele sitatet...
Det er jo det da... Trenger bare musikken...

Scha
rmx'z av gamle schlegere er visst inn for tida..