Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  159 53570
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av murloc Vis innlegg
Hmm. Det må da være en måte å få seriøse forslag inn. Jeg for min del hadde kunne gått for noe kjempeenkelt. Nff logoen på ryggen med en tekst under slik logoen er for eksempel.
Vis hele sitatet...
Som nevnt så trenger vi en skikkelig logo først.

Evt. Om for eksempel Duffywear hadde kunnet trykket valgfrie tekster itillegg til nFF logoen. Evt. noen predefinerte tekster.
Vis hele sitatet...
Det går ikke med den type trykk -- det må lages former for hvert trykk.
Dere kunne jo kjørt en konkuranse, så kunne dere sagt at det ikke er 100% sikkert at logoen blir brukt, men hvis den er god nok så blir dere å bruke den. Win-win.
Hvis jeg ikke tar helt feil så har jo Atomet(?) påtatt seg ansvaret med å lage en ny logo.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Dere kunne jo kjørt en konkuranse, så kunne dere sagt at det ikke er 100% sikkert at logoen blir brukt, men hvis den er god nok så blir dere å bruke den. Win-win.
Vis hele sitatet...
Folk må gjerne komme med logoer, men det er ikke noe poeng i å holde en formell konkurranse når vi har prøvd noe lignende mange ganger før.

Når nso skriver sikkelig logo er det rimelig å anta at han er klar over at vi har en logo på nettsiden alt.
Jeg føler vi burde beholde den gamle logoen. Det enkle, er ofte det beste!
+ et lite slagord under!
Sist endret av Noes; 26. mai 2009 kl. 13:28.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Vel, dere er nedstemt så dere kan like greit legge den diskusjonen død.
Sist endret av nso; 26. mai 2009 kl. 13:29.
Sitat av Noes Vis innlegg
+ et lite slagord under!
Vis hele sitatet...
Nei, det blir for dumt.

Standard NFF er hva folk vil ha, de vil ikke ha noe som står Freakforum
FORUMET HVOR DET SKJEEEEER :P:P


Det ødelegger "The awesomeness"
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Selv om nso er ganske skummel, så tror jeg ikke han hadde bitt hodet av dere hvis dere startet en egen tråd med formål om å lage en ny logo. Dere kan jo naturligvis ikke forvente at den blir brukt (med mindre yppersteprestene bak nFF finner den tilfredsstillende), men det er i alle fall bedre enn å klage her i tråden :-)