Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 725
Heisann, jeg er under behandling hos ARA per i dag samtidig som jeg er under en ADHD utredning. Ett av kravene de stiller er at jeg må levere rene urinprøver i 3 måneder. Dette er forsåvidt greit da jeg uansett er drittlei av å sitte å være innrøykt og hasjen har ikke gjort noe annet enn å forskyve problemene mine og tatt fra meg år hvor jeg kunne ha gjort andre ting for å fikse opp i livet mitt. Er alvorlig deprimert og har vært det gjentakende over flere år.

Jeg lurer på hvor lang tid det vil ta å bli clean om man sluttet med dagligrøykinga for ca 2 måneder siden men at man har sprukket innimellom og tatt seg en joint her og der. Jeg har lenge trappet ned bruken og gikk fra dagligrøyking til helgerøyking for å så røyke litt ca annenhver uke, Aldri mer enn ca 0.5 av gangen og ikke noe som strakk seg utover flere dager. Sist gang jeg røykte var ca 10 dager siden.

Er selvsagt klar over at jeg neppe pisser rent om jeg skulle ha avlagt en urinprøve i dag, og planen er selvsagt og holde seg clean frem til jeg skal avlegge den (noe som blir i April en gang) Men gjør det å trappe ned bruken det slik at man raskere får sprekkene ut av systemet? Det logiske for meg er at ja det gjør det. Men skulle gjerne likt å høre andres erfaringer. Er jo klar over at alt dette er individuelt og at noen får det ut før andre da det er avhengig av metabolisme og diverse andre ting.

Thanks
Fuck Mr. Plod!
7 dager og 2 timer tror jeg? Noen minutter til eller fra
10 dager er nok om du er godt nok hydrert og tar kreatin på forhånd.