Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2007
Jeg har googlet litt og funnet noen alternativer men jeg vil lissom ikke gi opp. Problemet er med nyere modell Samsung smart TV. Fjernkontrolleren har et slikt hjul i midten til navigering av alt av menyer og slikt. Den har plutselig bestemt seg for å bare ville scrolle nedover på tvang. Den nekter å stoppe og jeg har prøvd batteribytte, slått av TV-en, dratt ut kontakten, pairet TV-en og fjernkontroll om igjen men den vil bare scrolle ned. Noen som har hørt om liknende?

https://imma.gr/113352x98938
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Mest sannsynlig mekanisk feil.
Om du er litt fingernem kan du kanskje klare å åpne den og se om du ser noe som åpenbart kødder med sensoren under hjulet.
7 Samsung tv som gis bort på FINN.
Tre av de sier i annonsen at det følger med fjernkontroll
Vi har en eske på jobb med 10-15 stk som fortsatt ligger i plasten sin.. Det har nok de fleste bedrifter med operasjonssenter/storskjermer som egentlig kun trenger en fjernkontroll (eller som har egne systemer for reklame/public display som ikke trenger en eneste fjernkontroll, men de følger med hver skjerm uansett).. Tror ikke noen av våre har rullehjul, bare typisk Samsung som ikke vil ligge flatt på et bord..
Sist endret av bashfoo; 9. august 2022 kl. 09:32.
Brødsmule under knappen som presser på? Lommelykt og tannpirker har reparert samsungkontrollen min når dette har skjedd men da har det vært under spaken som er litt lettere å få tak i bøss under og ikke hjulet.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Plutselig virker den frisk igjen. Life eeeh eeeeh finds a way
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Plutselig virker den frisk igjen. Life eeeh eeeeh finds a way
Vis hele sitatet...
Tok du en sjanse med fjernkontrollen?

Jeg kjøpte den nye samsung fjernkontroll. Men den fungerer ikke perfekt.