Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1835
Jeg har sluttet med heroin for ca 1–1/2 uke siden, å forrige helg hadde jeg akkurat hodepine som pulserte med tinnitus, på venstre side. Jeg hørte ingenting, kun pulserende smerte!10av 10 på smerteskalaen, jeg ble kvalm og kasta opp.. å har hatt hodepine 24/7 etter dette,Paracet/Ibux og migrene injeksjon har ikke funket.. å skal ta MR imorgen , men jeg måtte ta litt suboxone idag pga hodepinen, det ble litt bedre av det.. men vil rusmidler vises på MR?
Anonym bruker
"Oppblåst Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, slapp helt av.
De skannr hjernen din og der om de kan se noen skader, fortrinnsvis på blodårer og nerver.

Nerver er de vanskeligste å se, og dermed også vanskelige å oppdage skade på.

Hr en skade ette et slag mot hode, som har ført til mild innitu og noen ganger ikke så mild. Ingen behandling mot det.

Start med luftveisinfeksjon ørebetennelse også et slag mot hodet om førte til 7mnd med smertehelvete før det gradvis ga seg.

Fikk både MR og CT, konklusjonen ble nerve i klem/stresset/vet da f...

Men det gikk nesten ov, hender det dukker opp en brainzap med tilhørende piping i alt fra 30 sek til en time...

Smerter noen ganger.

Men det jeg skulle frem til er at de ikke ser om du ha brukt noe, da de kunne leter etter skader.
Sist endret av tearz83; 12. juni 2022 kl. 23:52. Grunn: Skriveleifer
Tilfeldige ganske kraftige smerter etter Heroinslutt er ganske vanlig. Gjerne i ledd og sånt, men hodepine/migrene også kanskje?
Trådstarter
8 0
Sitat av tearz83 Vis innlegg
De skannr hjernen din og der om de kan se noen skader, fortrinnsvis på blodårer og nerver.

Nerver er de vanskeligste å se, og dermed også vanskelige å oppdage skade på.

Hr en skade ette et slag mot hode, som har ført til mild innitu og noen ganger ikke så mild. Ingen behandling mot det.

Start med luftveisinfeksjon ørebetennelse også et slag mot hodet om førte til 7mnd med smertehelvete før det gradvis ga seg.

Fikk både MR og CT, konklusjonen ble nerve i klem/stresset/vet da f...

Men det gikk nesten ov, hender det dukker opp en brainzap med tilhørende piping i alt fra 30 sek til en time...

Smerter noen ganger.

Men det jeg skulle frem til er at de ikke ser om du ha brukt noe, da de kunne leter etter skader.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, jeg vet de kan se et eller annet på PET scan der de legger inn kontrastvæske, men jeg skal ikke det. Jeg kan nevne at jeg skal ta spinalvæske også, men de skal se etter evt blodrester
Etter det jeg forsto .

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Tilfeldige ganske kraftige smerter etter Heroinslutt er ganske vanlig. Gjerne i ledd og sånt, men hodepine/migrene også kanskje?
Vis hele sitatet...
Ja,men jeg var ikke så syk siden jeg kun brukte heroin i 1 mnd, jeg var veldig dårlig da jeg sluttet med sub etter nesten 5 år, brekte rett av da, å det var et helvette
Sist endret av gunhj; 13. juni 2022 kl. 09:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.