Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 825
Hei,har dytta i meg sikkert 2 g med sånn ecuador cubensis sa fyren at det var. Kjenner ikke så mye.

Jeg tok en halv quietiapin/seroquel på 25 mg i natt og går daglig på Aduvanz 50 mg(deksamfetamin)

Hva skjer?

Jeg skjønner at stimulanter som ADHD medisiner og antipsykotika kan motvirke, men det skulle ikke ha noe å si om man tar litt mer sopp.
Sist endret av chrischrishei; 16. februar 2022 kl. 15:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2g kan være veldig lite med krysstoleranse eller demping fra medisin
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke alltid man får en ordentlig trip selv når man tar en større dose.
Har sitti ett par ganger etter jeg har tatt 3-4g KSSS og ikke følt noe som helst annet en veldig svak "pusting" ifra vegger og gulv osv.
Cubensis er halvparten av styrken som semilanceata , så 2g blir bare som 1g norske sopp. Det syns jeg er litt for lite og tar minst 3-4g cubensis
Kan godt være at soppen hans var lite potent og. Skjer til tider når folk bruker multispore injeksjon som basis for dyrkingen heller enn en isolert kultur. Når man ikke isolerer ut gode gener så ender man opp med vanvittig stor variasjon hva potens angår. Selv fra sopp til sopp, så det er godt mulig du bare har vært uheldig.

Strain har forøvring lite betydning. En Cube er en Cube og det eneste som kan sørge for konsist potente shrooms er genisolering på agar. Strains er for det meste for marketing, eller eventuelt for å vise hvor den først ble funnet (derfor mange av strainene har navn som Equador, Mexican osv) Det sier altså ingenting om potens.

Utover det så kan det også være at du har høy latent toleranse. Folk reagerer veldig forskjellig på virkestoffene (Psilocybin, Psilocin, Baesticin)

2g er forsåvidt ingen høy dose. Men du burde definitivt merke noe om soppen er fra medium til potent.

Også om du bruker antidepressivia, det er kjent for og fjerne mye av funken.
Sist endret av Cityreefah; 17. februar 2022 kl. 09:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.