Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4099
Har noen tips til den letteste/raskeste måten jeg kan begynne og jobbe offshore? er 21 år gammel og fullført studiespesialisering.

Evt hvilke kurs jeg trenger for og gjøre meg søkeverdig.
er fra Stavanger så tror offshore mulighetene her er gode.
Ta grunnleggende sikkerhetskurs så søker du deg jobb som industrimaler / overflatebehandler hos div innleie firmaer så får du åpnet en dør om ikke annet.
Det er så stor mangel på overflatebehandlere at der er du sikret jobb om du ikke er redd for tunge lange dager med virkelig mye dritt arbeid.

Gikk selv 2-3 uker på jobb med spørsmål om jeg var klar til og reise ut igjen etter 5-6 dager hjemme.

Tror ikke du kan sikte deg inn på stillinger som prosessoperatør eller lignende om du bare har studiespesialisering i ryggen.
Så et av ISO fagene er kanskje det enkleste
Ta først riggerkurs, så hører du med bedrifter om de kan skaffe jobb dersom du selv betaler boltetrekker eller flensekurs...Jobb litt på land, så vil du ganske snart havne ute i norsjøen i mange år.
Hei du burde ta grunnkurs på nortrain drilling academy i Stavanger
Grunnkurs i bore- og brønnteknikk
Neste kurs starter opp 7. september i stavanger
Sjekk ut nortrain sin hjemmeside.
Så er den letteste veien ut efterpå. Gjennom bemanning selskaper. Rtc. Personalhuset etc. Lykke til �� 10 år offshore etter bore kurs