Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1094 250099
Sitat av Dodecha
Vi overdriver ikke, å kontrollere inntak av stoffer er ofte vanskeligere under påvirkning av alkohol ("kom igjen, bare eeen til, er ikke sååå fucka"), når vi i tillegg har hatt flere saker
her på nFF der folk ukritisk stapper i seg ting og endt med både alvorlige og fatale følger, ser vi oss rett til å gi litt ekstra veiledning i den gruppen det består mest av de:

Medikamentmisbrukere.

Klart om du tar 1 pille og 1 pils er du jo langt fra å stryke med, men som sagt, hvor ofte tar man bare en pils når man skal ut å feste?
Vis hele sitatet...
Smarte ord!

En kompis av typen døde jula som var, pga alkohol og noe blåvalium. Han starva av, og kastet opp i søvne - hvor oppkastet ikke kom lengre enn til lungene. Det var så utrolig trist og leit å få høre om hva som skjedde han.. Året før var jeg og gubben på kjøret, og i den værste perioden så spiste gubben 50 blåvalium på èn gang. Han var rar i 2 uker etterpå.. Han hadde nok bare flaks. Er så utrolig glad for at vi ikke drakk akkurat den dagen. Det hadde nok fått fatale følger..
Sitat av empty
Noen som vet forskjellen på virkningen av en Somadril 25mg og en Rivotril 2mg mot angst?

Hva foretrekker du?
Vis hele sitatet...
Mente selvfølgelig forskjellen på Sobril og Rivotril mot angst!
Sist endret av empty; 18. august 2007 kl. 01:28.
Skal kjøpe noen ikke-narkotiske men reseptbelagte medisiner, lurte på om noen hadde erfaring med å bruke lillepille.com? Om de er å stole på og sånn. Lovlig hvet jeg det er, men ikke dermed sagt de er til å stole på når det gjelder levering o.l.
Ja, de er til å stole på.
Sitat av usansynelig
Skal kjøpe noen ikke-narkotiske men reseptbelagte medisiner, lurte på om noen hadde erfaring med å bruke lillepille.com? Om de er å stole på og sånn. Lovlig hvet jeg det er, men ikke dermed sagt de er til å stole på når det gjelder levering o.l.
Vis hele sitatet...
har ikke brukt det selv, men hørt at det er bra...
▼ ... over en uke senere ... ▼
hvor mye må man ta av fluoxetin og nozinan sammen før man kollapser?..
Noen som har peiling på om man kan kjøpe benzo over disk i Hellas?
lurer på om noen av dere har sett eller kan identifisere dem. Er littegranne større en Doble og ser ut som på bildet: og det står H3, fant plutselig mange av dem på rommet mitt.
Noen som kan fortelle meg om virkningen/effekten av å ta såkalt "blå valium"?
sjekk Erowid
personlig så synes jeg det er bortkasta og være sløv en dag eller to
(at de er blå betyr vel bare at de har en viss mengde i seg?)
Sist endret av TETRS; 31. august 2007 kl. 01:04.
Jeg har hørt om noe.. En kompis av meg kalte det blå valium (muligens han sa feil navn) , som gjorde deg veldig lett aggressiv og "vill" hvis du skjønner.. Hva kan det være da?:P
http://en.wikipedia.org/wiki/Brown_brown

...tviler på at det kommer i pilleform
blandet med alkohol kansje?*
tviler sterkt på at han har fått i seg krutt og kokain...
og jeg tror tråden er på vei til en ende?
Sist endret av TETRS; 31. august 2007 kl. 01:07.
fra felleskatalogen (felleskatalogen.no): Egenskaper: Klassifisering: Benzodiazepinderivat. Angstdempende, spenningsløsende, sedativ-hypnotisk, antikonvulsiv og muskelrelakserende effekt.

mao. man blir loka og chill form og sover bra, bare ikke gå ut og møt sobre folk, da kommer man til å drite seg ut. blå er som regel 10mg, mye bootleg-piller ute å går om dagen (ardin f.eks, men det er jo same shit, different wrapping). men det er ikke noe hverdagsdop (hvis det finnes i det hele tatt), du vil ikke la kroppen bli vant til å få det hver dag. Forsiktig sammen med alkohol, bedre å ta litt for lite en altfor mye ;P

du kunne jo ha googlet litt først istedet for å spørre her også

du har vel selfølgelig fått resept av legen din siden du spør?
Hehe, nei:P var bare nyskjerrig på dette greiene.. har ikke no plan om å hive innpå heller, men ble bare nyskjerrig når han sa du ble skikkelig aggresiv.. altså "ustoppelig" i slosskamp f.eks.
Er det noe dop som har disse virkningene? Tenker ikke på Brown-brown...
Sist endret av KeithFlint; 31. august 2007 kl. 01:17.
PCP......?
Sist endret av Slaktern; 31. august 2007 kl. 12:32.
Sitat av Slaktern
PCP......?
Vis hele sitatet...
Det var det første jeg også tenkte på. Stoffet kan forøvrig forekomme i Ecstasy.
Men ellers kan det jo vært kokain eller amfetamin? Ihvertfall sammen med alkohol.
Sist endret av battlecaT; 31. august 2007 kl. 13:24.
Er det noen som vet hva overdosen på sobril ligger på??
sjekk felleskatalogen.no
Går bare ann å ta overdose viss du kombinerer med alkohol eller opiater tror jeg, skal ihvertfall mye til.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
For å drepe noen, må det ganske mye til, noe som 5000mg/kg i mus, og visstnok enda mer i mennesker, det er avhengighetspotensialet som er faren: link
Sitat av Felleskatalogen.no
Oksazepam har ikke vist noen skadelig innvirkning på blodbilde, lever eller nyrefunksjon. Overdosering av oksazepam er normalt ikke livstruende med mindre den er kombinert med andre CNS-depressive stoffer inkl. alkohol. Symptomer ved overdosering er sterkt individuelle og doseavhengige og kan variere fra døsighet, forvirring, ataksi og hypotensjon til respirasjonsdepresjon og koma. Behandling: Ventrikkeltømming. Kull. Symptomatisk behandling. Flumazenil kan være nyttig som antidot.
Vis hele sitatet...
Hva ville skjedd hvis man tok 20g Paracet og 10g ibux?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Rettelse: Om du tok 20 gram paracetamol hadde du dødd av leversvikt innen 48 timer, ibuxen hadde vel hjulpet på med noen magesmerter, redusert syn, diaré og spying. Alt i alt, en temmelig kjip og smertefull død.
Sist endret av Dodecha; 3. september 2007 kl. 22:18. Grunn: Retting
greit, note to self... never do that
Hei, jeg fikk to piller av en vennine av meg idag, hun hadde fått dem av en fyr på fest men visste ikke hva det var. De er beige, ovale også står det 012 på dem med en understrek under. Her er et bilde av det, håper noen kan hjelpe meg.

http://img402.imageshack.us/img402/696/04092007086zy4.th.jpg
Sist endret av Belegg; 4. september 2007 kl. 16:30.
Sitat av Belegg
Hei, jeg fikk to piller av en vennine av meg idag, hun hadde fått dem av en fyr på fest men visste ikke hva det var. De er beige, ovale også står det 012 på dem med en understrek under. Her er et bilde av det, håper noen kan hjelpe meg.
Vis hele sitatet...


120 mg 24-hour tablet: Each peach, oblong tablet, plain on one side and engraved on the other side with "012", contains 120 mg of fexofenadine.

En eller annen form for allergi piller.
Sist endret av Dodecha; 5. september 2007 kl. 14:55.
Var i Montenegro i sommer og på apoteket der fikk jeg kjøpt denne . Dette er det samme som Valium her i Norge, bare at disse er dobbelt så sterk som de man får kjøpt her i landet (5mg), altså reseptfritt der nede!
Jeg får noen 0,5mg Xanor, depot tabeletter i morgen, noen som vet om disse er i kapsel, slik at det går ann å åpne kapselen, og svelge innholdet. Slik at det ikke blir fordelt utover dagen? eller er det piller?

noen som har ruset seg på disse? hvordan funker det i tilfelle

På forhånd takk for alle svar!!
Sist endret av KaKtUsTrIPP; 6. september 2007 kl. 17:25.
Første resultatet på google sa at det var en depottablett. Så regner med at det ikke er kapsel nei
Alprazolam (virkestoffet i xanor) er jo et benzodiazepin og kan brukes på lik linje med valium, rohypnol osv. Men virkning kontra dose er jeg ikke sikker på.
Hei, Fikk ett par brett med Nobligan av en kompis, Hørt at det er opiater men kan det oppnåes en eller annen rus? har vært borti somadril, tramadol, ketamin rohypnol, blå valium osv. Men er ikke så erfaren innen benzodiazpiner. Ville vært greit om noen svart Thanks
-Disco
http://www.felleskatalogen.no/felles...ts%3Atramadol*

Det er ett syntetisk opiat, men visstnok ikke det beste å ruse seg på.
har ikke testa selv
Er ikke somadril, valium, tramadol og rohypnol benzodiazepiner?

Du kan, som med det meste annet, oppnå en rus, men det er ikke noe opiat, så vidt jeg kan lese ut av felleskatalogen. Det inneholder hydrochlorid, og det kan du vel få en rus på. Antagelig ikke så ulikt tramadol, siden det inneholder det samme. Du bør kanskje revurdere pillene, men det er jo ikke opp til meg.

Vær forsiktig!

EDIT: Det er et syntetisk opiat, beklager.
Sist endret av Gest; 7. september 2007 kl. 00:06.
Takk for svar, Skal vurdere å ta de neste gang jeg er tura. Kompisen min sa han måtte på do ganske ofte, han tok rundt 20 stykk å var fjern 3 dager på rad.
Han sov > Var fjern > Var ute > Sov > Enda Fjern Osv. Høres ganske artig ut, Elsker å være rusa på benzodiazpiner.
Nobligan er nesten helt likt Tramadol, du får den følelsen av at alt er bra(Euphoria?) og føler ikke "smerte". Men du blir ganske kvalm å får brekninger viss du tar masse. Likte du Tramamdol rusen, liker du Nobligan rusen.

EDIT:
Nobligan og Tramadol er ikke benzodiazepiner.
Sist endret av Crazy_Bitch; 7. september 2007 kl. 01:08.
hvordan funker 0,5mg Xanor depott tabletter å ruse seg på? siden disse er beregnet til å fordeles utover hele dagen?
Sist endret av KaKtUsTrIPP; 7. september 2007 kl. 00:38.
kanskje ett dumt spørsmål, men hvilken alternativer har man til paralgin forte for å oppnå samme rus?
Sitat av fettnok
kanskje ett dumt spørsmål, men hvilken alternativer har man til paralgin forte for å oppnå samme rus?
Vis hele sitatet...
Et annet legemiddel som går under samme kategori kanskje?

http://www.felleskatalogen.no/
Sitat av fettnok
kanskje ett dumt spørsmål, men hvilken alternativer har man til paralgin forte for å oppnå samme rus?
Vis hele sitatet...
Morfin, Dolcontin, Palladon for å nevne noen. Sjekk ut Felleskatalogen før du spør.
Sist endret av Crazy_Bitch; 7. september 2007 kl. 03:04. Grunn: skriveleif
Sitat av rbt
Tygg de!

Rusen er ganske forskjellig fra andre benzodiazepiner.
Vis hele sitatet...
ok, men hvor lang tid tar det ca før virkningen begynner?
Det er vell like lenge som piller flest.. 30min-1times tid kanskje?
Jeg har aldri tatt tiden så jeg vet ikke
lurte bare på om disse pillene er rohypnol.
se vedlegg.
ene siden er det delestreker på, formet som et kors.
den andre er det en F og et 2 tall.. takker for svar
http://www.imagehosting.com/show.php...00065.JPG.html
Kan du ikke fikse et bilde som ikke er så uklart?
kan nok ikke deet, men har mekka et i paint, bare for og forklare1!

http://img212.imageshack.us/my.php?i...ke1w23jkg4.png
Det er rohypnol, har hatt noen sånne selv. Vet ikke hvor dem kommer ifra, men jeg fikk dem isammen med noen andre det sto FM2 på også.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen her som kan svare meg på om det gir best funk av og snorte eller spise rivotril?
Kjenner en kar som sier han liker de mye bedre i nesa, har bare testa en stripe i nesa, men da var jeg ganske full fra før, så veit ikke om det ga noen annen funk.
Har 2 stykker her nå, som jeg har lyst på best mulig funk ut av.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Selvmord: Det å snorte piller er tatt opp før, det er bare skarve 0,5mg Clonazepam i pillene, de resterende 40-50mg er fyllstoffer, som kan være særdeles skadelig å få i luftveiene (rett å slett for det at de ikke er beregnet å komme dit).
ok, takk for svar, er ikkeså veldig flink til og søke meg fram til ting som jeg gjerne skulle hvert, men da går de i gapet
Hei, kan dere fortelle meg litt om det går ann å ruse seg på noen av disse medikamentene?

- Abilify
- Buspiron
- Zoloft
- Xanor
- Zopliklon
- Nozinan
- Truxal

Har alle medisinene hjemme, og har lyst på en liten trip. ^_*