Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2949
Er det vanskelig å få tak i noen subuxoner i Thailand?? Har ikke resept🙈
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir du tatt risikerer du MANGE år i fengsel. Skal ikke uttale meg om hvor vanskelig det er, da jeg ikke er idiot nok til å prøve, men vet at det er langt vanligere at folk kjøper benzo. Var for ikke så lenge siden jeg leste om en turist som fikk 10 års fengsel for et brett valium.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var for ikke så lenge siden jeg leste om en turist som fikk 10 års fengsel for et brett valium.
Vis hele sitatet...
Hvor har du lest det?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde faktisk ikke lest det, men hørt det fra en kompis.
Som det så ofte blir forandrer historien seg noe når den går gjennom flere ledd, men tror det var denne:
http://www.abc.net.au/news/2018-01-2...fences/9355154
Men uansett er det nok ikke spesielt uvanlig at han får minst ett år i thailands fengsel hvis han blir tatt med en brukerdose subutex. Det er ekstreme straffer der hvis du ikke har resept og hvis man ikke klarer å kjøpe seg ut, men for all del, folk får ta sjansen hvis de vil.
Trådstarter
4 0
Jeg har ikke tenkt å ver idiot rundt dette jeg heller... vil bare ha en backup plan om jeg skulle bli «syk» der nede.. har hørt du kan få kjøpt på noen apotek..men er så usikker.. så er det kjipt å ødlegge ferien når en først he planer om å være der en mnd.med å ikke forsikre seg! kunne tatt med meg fra Norge , men føler det er nesten værre, når resept ikke er et tema..
Jeg tok med subb selv fra norge, gikk helt fint, ble stoppa i "tilfeldig" kontroll der en dum fyr med samekniv akkurat redda meg fra å få sjekket boksen med subben i.... Hjertet i halsen, hadde kofferten full i sprøyter også.

s
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får det meste easy på apoteket, usikker på sub. Men kan jo bare kjøpe heroin på stranda om kvelden
Trådstarter
4 0
Takker for svar.. Men dette er ingen ferie med rus. Heroin og andre stoffer blir ikke inntatt.. bare sub om jeg ikke klare meg uten.. tørr ikke å reise , om jeg vet att jeg ikke får tak i.. uten å ta sore risker...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir du tatt risikerer du MANGE år i fengsel. Skal ikke uttale meg om hvor vanskelig det er, da jeg ikke er idiot nok til å prøve, men vet at det er langt vanligere at folk kjøper benzo. Var for ikke så lenge siden jeg leste om en turist som fikk 10 års fengsel for et brett valium.
Vis hele sitatet...
Bullshit. Valium selges på apoteket der nede, og ingen kunne gitt mer faen. Kjent sak at dem sprer slik propaganda for å holde rusturister unna.
Jeg kom akkurat fra Thailand, etterspørte valium og diverse andre ting på 20+ apotek i Bangkok, på apotek på Koh Samed og Koh Samui. Ingen apotek som ville selge uten resept. Resept er veldig enkelt å få tak i men at de selger over disk er noe de sluttet med for flere år siden pga. misbruk.
Trådstarter
4 0
Tusen takk, for gode svar��
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det eneste du kan få tak i lovlig på apoteket nå av opiater er tramadol. Det er egentlig maks 10stk, men fikk selv utlevert 20stk.
Det har skjerpet inn lovene veldig de siste årene fordi at thailandsk ungdom misbrukte opiater og benzo.
Mitt råd til deg er å få resept på det her hjemme i Norge eller bruke tramadol som substitutt for sub.

Det er litt mer liberalt på øyene og i pattaya enn i resten av thailand.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av brennesle Vis innlegg
Bullshit. Valium selges på apoteket der nede, og ingen kunne gitt mer faen. Kjent sak at dem sprer slik propaganda for å holde rusturister unna.
Vis hele sitatet...
Så merkelig at han under deg har fått avslag på 20 + apotek da, hvis ingen "kunne gitt mer faen".

Enkelte steder i Thailand kan du få tak i, men det er ikke slik det en gang var. En kompis av meg fikk ak47 mot hodet og måtte punge ut 50k bath(til korrupt politimann) for litt mdma.
Det er ikke som det engang var i Thailand som flere sier. Reseptbelagte legemidler er ikke lett tilgjengelig.

Selvfølgelig selges det under disk, men da er det generelt snakk om benzo og tramadol. Det er heller ikke "enkelt" å få tak i lenger.

I Bangkok kan man generelt bare glemme å få tak i noe som helst morsomt på pharmacy.

På hippieøyer og i Pattaya/Phuket er det derimot lettere. Men å si at folk gir faen er det dummeste jeg har hørt.
Blir du tatt med piller uten resept skal jeg garantere at folk kommer til å bry seg. Enten fengsel og svartelisting fra landet eller å måtte "bribe" seg ut av det.
Ikke billig i det hele tatt...

Marihuana er kanskje det eneste man kan komme unna med hvis man er heldig, selv da risikerer man å måtte betale store summer til korrupt politi for å komme seg unna. Har man uflaks får man ikke muligheten til å betale seg ut engang.

TS det du må finne ut er om det i det hele tatt er mulig å få resept på sub i Thailand, er det mulig burde det ikke være alt for vanskelig å få det utskrevet på et privat sykehus/privatlege feks. Men etter hva jeg har Googlet meg frem til så ser det ikke lovende ut desverre.
Å dra med eller bli tatt med reseptbelagte medisiner eller narkotika i Thailand blir bare trøbbel. Dette er trøbbel, som mest sannsynlig er mye verre en det du har hatt noen gang har hatt i Norge.

For å sitere Thaiguiden.no
Besittelse kan resultere i fengsel i livstid eller til og med dødsstraff i Thailand. Besittelse av en liten klump hasj kan resultere i fengsel i 5 år og / eller en bot på opp til 50.000 baht.

Politiet har ofte razziaer på nattklubber, spesielt i Bangkok. Fullmånefestene på øya Koh Phagan tiltrekker seg ofte politiets oppmerksomhet.
Vis hele sitatet...
Og fengslet der nede kan ikke sammenlignes med det som er her, for å si det slik.
Min bror hadde ringt meg midt på natta (så det ikke før dagen etter). Han satt i en taxi der nede (med politiet) etter å ha blitt spurt om han ville kjøpe noe stoff (elegant samarbeid mellom selger og politi). Politi mannen gliste og sa flere ganger: You are so fucked...
Dette var veldig alvorlig og han hadde fått lang fengselstraff der nede.. Med de soningsforholdene og ladyboys... Næh, det skal jeg love deg at det er det ingen som vil.

Han forsøkte å prute men han kom ikke under 25 000 kr. Dette fikk han heldigvis lånt av en han slet med å få tak i der nede. Måtte bare kjøre dit å håpe han var hjemme.

Jeg hadde ikke turt å reise ned dit uten en ekstra buffer, og jeg driver ikke med noen stoffer ei heller piller.