Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3072
Hei, er det mulig å bruke mobilen (android) som powerpoint fjernkontroll UTEN å instalere noe på pcen?
Prøv denne: PowerPoint Keynote Remote

15 slides max på gratisversjonen...
Hvorfor vil du ikke installere noe på maskinen? Manglende rettigheter?

Jeg vil uansett anbefale Unified Remote, den kommer i portabel versjon og trenger ikke installeres.
denne må installeres på pc Turbolego

til TS: du kan jo tenke at det hadde vert rimelig dårlig sikkert om du bare kunne fjernstyrt en pc med mobil uten å installere noe på pcen først..
Sist endret av skepsis; 29. januar 2013 kl. 13:52.
Sitat av eclipze Vis innlegg
Hvorfor vil du ikke installere noe på maskinen? Manglende rettigheter?

Jeg vil uansett anbefale Unified Remote, den kommer i portabel versjon og trenger ikke installeres.
Vis hele sitatet...
Ikke? Fra linken din:

Sitat av Websiden
1. Unified Remote Server
First install Unified Remote Server on your computer. This will allow your device to connect and communicate with your PC on your home network. Requires Windows and .NET Framework 4.
Vis hele sitatet...
min utheving
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Unified Remote er det beste du kan få. Jeg kjøpte fullversjonen fordi den er så bra.
trygve's Avatar
Trådstarter
Grunnen til at jeg ikke kan laste ned på pcn er at det er skolepcn i klasserommet som skal brukes. Men virker som det ikke er mulig uten å installere noe på pcn. Var ltt korttenkt når jeg tenkte det var mulig
https://play.google.com/store/apps/d...use.lite&hl=en

Jeg mistenker denne skal virke uten å installere noe. Den lar telefonen late som om den er et bluetooth-tastatur, så det eneste du trenger er at telefonen og pc'en er parret. Har ikke testet selv dog.
Teamviewer? Funker bra for meg
Bruker My Mac når jeg ha iPhonen og bruker Mac.
Sitat av Toggyy Vis innlegg
Teamviewer? Funker bra for meg
Bruker My Mac når jeg ha iPhonen og bruker Mac.
Vis hele sitatet...
Da er vi igjen tilbake på å installere ting, noe TS gjorde klart at han ikke var interessert i.

Den DumDiDum linket til vil derimot fungere, så sant pcen har bluetooth, noe jeg egentlig tviler på siden det visstnok var snakk om en skolepc som står fast på klasserommet.
Sitat av Arkanor Vis innlegg
Da er vi igjen tilbake på å installere ting, noe TS gjorde klart at han ikke var interessert i.

Den DumDiDum linket til vil derimot fungere, så sant pcen har bluetooth, noe jeg egentlig tviler på siden det visstnok var snakk om en skolepc som står fast på klasserommet.
Vis hele sitatet...
TeamViewer trenger da ikke å installeres.
trygve's Avatar
Trådstarter
Sitat av Arkanor Vis innlegg
Da er vi igjen tilbake på å installere ting, noe TS gjorde klart at han ikke var interessert i.

Den DumDiDum linket til vil derimot fungere, så sant pcen har bluetooth, noe jeg egentlig tviler på siden det visstnok var snakk om en skolepc som står fast på klasserommet.
Vis hele sitatet...
Kan jo også gå via wifi? Men det er vel også tvilsomt at skolepcn har