Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3430
Har brukt Netflix i noen måneder nå uten problemer. I går kveld fikk jeg beskjed fra Netflix om at jeg måtte oppdatere betalingsinformasjonen min på nytt. Jeg får da beskjed om at postnummeret er feil, og om jeg prøver via PayPal så blir betalingen avbrutt. Jeg har nok penger på konto så det skal ikke være noe problem. Netflix har dårlig kundeserviceordning, derfor vil jeg gjerne forhøre meg her først (har prøvd å søke på Google...)
Netflix har dårlig kundeserviceordning? Basert på hva? Din egen subjektive tidligere erfaring?
Ingen bedrifter er perfekt, og tro meg, antall kunder som klager uansett og aldri blir fornøyd er nok til å få hvem som helst til å slutte i kundeserviceyrket..
Innbygger
PyroMartin's Avatar
Trådstarter
Var ikke servicen jeg klagde på, heller mulighetene for å komme i kontakt med dem. Foretrekker ofte å bruke mail eller chat-funksjoner. Men uansett, jeg har nå ringt og jeg ble fortalt at Netflix tror jeg bor i USA. Jeg la jo merke til at jeg har betalt i dollar hele tiden... Så det er jo penger spart Uansett så hadde ikke han jeg snakket med en løsning utenom å snakke med PayPal. Jeg må uansett vente syv timer før jeg kan prøve å betale på nytt! Har riktignok brukt mediahint før, men den er skrudd av og ikke brukt på 2-3 måneder.
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Netflix har dårlig kundeserviceordning? Basert på hva? Din egen subjektive tidligere erfaring?
Ingen bedrifter er perfekt, og tro meg, antall kunder som klager uansett og aldri blir fornøyd er nok til å få hvem som helst til å slutte i kundeserviceyrket..
Vis hele sitatet...
Høres ut som om du jobber der selv..
Amerikansk netflix?

Jeg måtte ha et 0-tall ekstra i postnummeret mitt på netflix... husker ikke om det var forran eller bak.

Postnummere på amerikansk netflix er 5 siffer.
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
mulighetene for å komme i kontakt med dem. Foretrekker ofte å bruke mail eller chat-funksjoner.
Vis hele sitatet...
de har live chat kundestøtte med ventetid på under 1min
Innbygger
PyroMartin's Avatar
Trådstarter
Hvor finner du den?
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Har brukt Netflix i noen måneder nå uten problemer. I går kveld fikk jeg beskjed fra Netflix om at jeg måtte oppdatere betalingsinformasjonen min på nytt. Jeg får da beskjed om at postnummeret er feil, og om jeg prøver via PayPal så blir betalingen avbrutt. Jeg har nok penger på konto så det skal ikke være noe problem. Netflix har dårlig kundeserviceordning, derfor vil jeg gjerne forhøre meg her først (har prøvd å søke på Google...)
Vis hele sitatet...
Legg til en null på slutten av postnummeret, problem solved.
trykk brukernavnet ditt, brukerstøtte, nederste på siden
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Høres ut som om du jobber der selv..
Vis hele sitatet...
Jeg jobber ikke, og har aldri jobbet i Netflix, men under studietiden så jobbet jeg deltid i fire år på (teknisk) kundeservice, og jeg tror helt ærlig at verden hadde blitt et bedre sted å leve i hvis alle hadde forsøkt å jobbe i kundeservice, selv hvis det kun var et par uker..
Det er en grunn til at sider som notalwaysright.com (evt. http://vilduhapose.blogspot.no for de som ikke takler engelsk) får såpass med hits..
Innbygger
PyroMartin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Wild Vis innlegg
Legg til en null på slutten av postnummeret, problem solved.
Vis hele sitatet...
Tusen takk!