Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 14154
Er det ikke muligheter for å klare å lage et lite filter som fanger opp det som blir sniffet. Bomull helt øverst vil jo fange opp det meste. Da er det jo bare knuse f.eks hvit knott og sniffe.

Evt dytt en bomullsdott i nesa som fungerer som filter.

Helt ærlig ser jeg ikke problemet med å sniffe noe sukker/knott i nesa. Det forsvinner jo av seg selv. Da jeg var 14-15 år knuste vi noe halspastiller vi sniffet for å tøffe oss. Selfølgelig svei det litt, men jeg tror ikke jeg har tatt noe skade av det

Får vi vite hvordan dere løste dette problemet?
Hallo! cellulose for satan! Det svir ikke engang, helt ufarlig. Og det er svært vanelig brukt til og kutte ymse pulver drøger med
Sitat av Alkisen Vis innlegg
Er det ikke muligheter for å klare å lage et lite filter som fanger opp det som blir sniffet. Bomull helt øverst vil jo fange opp det meste. Da er det jo bare knuse f.eks hvit knott og sniffe.

Evt dytt en bomullsdott i nesa som fungerer som filter.
Vis hele sitatet...
Hvordan i all verden skal du klare å sniffe noe da? Om du prøver å sniffe noe med en bomullsdott i nesen ender du jo bare opp med en meget ubehagelig sensasjon i det den løsner og setter seg fast lenger inne eller du evt inhalerer den ned i svelget...
Evt må du stappe pulveret opp i nesen, og så detter det rett ut igjen, meget upraktisk!
Sist endret av TeumessianFox; 27. april 2011 kl. 18:12.
Pepper, den typen vi bruker på maten
▼ ... over et år senere ... ▼
Knus muskat nøtter, miks det med bare et hint salt og sniff det. Muskat inneholder det hallusinogene stoffet myristisin. I lave doser er ikke muskat farlig.

Saltet åpner slimhinnene i nesegangen sånn at muskaten kommer inn i blodstrømmen og myristerinen tar effekt.

Sitat av phrazez Vis innlegg
Hornsalt
Vis hele sitatet...
Da slipper man å late som om man får noe sterkt shit.
Sitat av BongRips Vis innlegg
Knus muskat nøtter, miks det med bare et hint salt og sniff det. Muskat inneholder det hallusinogene stoffet myristisin. I lave doser er ikke muskat farlig.

Saltet åpner slimhinnene i nesegangen sånn at muskaten kommer inn i blodstrømmen og myristerinen tar effekt.



Da slipper man å late som om man får noe sterkt shit.
Vis hele sitatet...
Poenget var jo å ikke bli stein da.
hva med melkepulver som de brukte i filmen scarface?