Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 492
Hvor går grensa på farlighet når man blander disse tatt ett oar pills i tilleg
Hvis du har tatt et oar med pils så bør du være forsiktig. Mest sannsynlig så vil du ikke huske det helt
Hva mener du med farlighet? Du dør ikke av å blande dem i seg selv men hvem vet hva du kan finne på og utsette deg selv for når du gjør det. Og å blande inn alkohol skal du være forsiktig med
Sist endret av VonMunter; 22. mars 2024 kl. 17:26.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
De har mer eller mindre samme rolle, benzo alle sammen. Hvor grensa går veit bare du. Hvilken grense snakker vi om? Grensa for å daue eller grensa for å drite seg ut? Spørs på benzo toleransen din. Et oar pils burde holde så prøv å ikke drikk så mye mer.
Trådstarter
12 2
Tatt ett brett av hver tenkte å chille med en film
Sitat av Slu rev Vis innlegg
Tatt ett brett av hver tenkte å chille med en film
Vis hele sitatet...
Da holder du deg borte fra alkohol.
Går du ut så våkner du sikkert imorgen på glattcella.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Da tipper jeg du kan se den samme filmen for første gang i morra og.
Ikke drikk et oar pils til!
Du kommer til å være rusa et par dager til og virkestoffene kommer til å interagere med et oar pils i morgen også.
Sitat av Slu rev Vis innlegg
Tatt ett brett av hver tenkte å chille med en film
Vis hele sitatet...
Den følelsen når man må pushe på en overdose for å klare å chille. Kos deg med film
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Da tipper jeg du kan se den samme filmen for første gang i morra og.
Vis hele sitatet...
Haha, helt sant dette. Det er det som er så bra med benzo, tror jeg måtte se Dune hvertfall 3 ganger før jeg husket hva filmen handlet om
Sitat av Slu rev Vis innlegg
Tatt ett brett av hver tenkte å chille med en film
Vis hele sitatet...
Har du tatt 15 stk 1mg alprazolam og 10 stk 2mg clonazepam?
Sikkert et oar brett
Tar du et par brett av hver tror jeg ikke 2 pils gjør stort med den megarusa tilstanden du er i fra før, men ikke overdriv alkoen..jeg holdt selv på å dø av et brett ksalol og mye sprit
�� fort gjort. Lærer så lenge man lever si
Trådstarter
12 2
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Har du tatt 15 stk 1mg alprazolam og 10 stk 2mg clonazepam?
Vis hele sitatet...
Tok 1 x lorazepam 2,5mf
10 rivotril 2mg
Og 15 ksalol 1mg

Skulle lagt ut bilde





https://imgur.com/a/JGsK8Lw
Sist endret av Slu rev; 23. mars 2024 kl. 02:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.