Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 717
Hva er deres beste råd for hvordan man røyker i tette strøk? Det er ikke noen umiddelbart nære områder som jeg kommer på hvor jeg kan røyke, så trenger litt tips. Hva er vanlig? Føler å gå 15-20 minutter å gå for å røyke blir veldig langt når jeg egentlig vil være hjemme og chille.. Mulig jeg også overvurderer hvor privat det behøver å være, evt. hvor mye lukten sprer seg
Følg med på vinden for å beregne hvor røyken ender opp. Er det vindstille og høytrykk så går den rett opp, hasj lukter mye mindre enn weed. Ikke røyk i barnehager, på skoler eller andre steder det er helt unaturlig å finne en voksen mann.
Utbrent og utvanna
Frelsaren's Avatar
Prøv å finne strukturer som tillater noe privacy, senkede innganger til bomberom, skur etc.
På nattestid ville jeg sagt at barnehager fungerer fint dersom barnehagen har noe som helst som kan forhindre at du kan sees fra utsiden.
Hvis du skulle finne på å røyke i barnehager er det dog viktig at du tar med deg alt av stumper, lightere, m.m. Når du er ferdig, er bare skikkelig unødvendig å la slike ting ligge igjen for smårollingene.
Ta deg en tur til nermeste park / skog hver gang du røyker. Det er en fin vane som øker terskelen for å røyke og som sørger for at du aldri er til sjenanse for naboer.
Skog eller natursted hvor det ikke oppholder seg noen. Det er bare gå nån meter unna stien, da plager du ikke noen og de bryr seg mest sannsynlig ikke siden du trekker deg unna
Tips;
Røyk brunt over grønt og lat som du røyker vanlig sigarett. Har funket for meg i 15 år.

Eller, det var en gang i løpet av disse 15 årene at jeg slapp fordi en syklist og han smilte til meg når han så det jeg gjorde idet han syklet forbi.
Eventuelt bare gi faen og røyk. Nesten ingen bryr seg, så lenge du ser nogenlunde normal ut. Det som er mest chill er jo å kjøpe en vaporizer og bare gjør det i stua, da plager du ingen.