Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1366
Hei, skulle gjerne ha ordnet en mulighet til å la noen slektninger av meg som bor i samme hus ha muligheten til å gi meg beskjed dersom det skulle være noe, et noe lignende opplegg som det de har på sykehus osv.
Er det noen som har noen gode forslag til løsninger på dette? Er et murhus så det er noe begrenset hvilke signaler som går igjennom, men man kan forsovidt fortsatt være på wlanet mitt når man er i leiligheten deres.
Et lite pluss hadde vert dersom jeg fikk beskjed på telefon også i tilfelle jeg ikke skulle være hjemme. Men kunne tenke meg å holde prisen så lav som mulig i første omgang for å se om det kan fungere slik som jeg tenker.
Jeg har iphone. Bruker nødknappfunksjonen til den, du finner den i innstillingene.
Takk vidarlo, det hadde jeg ikke tenkt på! Tror du det funker gjennom veggen også? Er ganske tykke betong vegger, men som sagt nettet funker gjennom.

Stingray, hadde vert en god mulighet, men de er så gamle at de ikke helt klarer å bruke de doro telefonene de har...
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Jeg har satt opp en nexa trådløs ringeklokke på jobb som fungerer diagonalt gjennon et etasjeskille av betong.