Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1453
Tenkte jeg skulle lage denne tråden da jeg vil ha en litt bedre tripp en sist tripp som jeg ikke vil fortelle om så dårlig den var(bad setting og tidspunkt...)

Skal heller ikke tygge de jævla frøene selv om jeg holt spyingen i sjakk i 3 timer men ja..

Kommer til å gjøre CWE(Cold water extraction) i et par timer før jeg inntar det psykadeliske vannet.

Men ha tenker dere blir et bra setting å gjøre om rommet,gangen og badet til for en mer spritituel opplevese.

Har nåkk med frø og de er ganske potente.
Dassen, rommet ditt å gangen er ikke det mest spirituelle spotten jeg har hørt om for å si det sånn, gå i skogen.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Å gå i skogen på LSA er vel nærmest umuligt....
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Cloor Vis innlegg
Å gå i skogen på LSA er vel nærmest umuligt....
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ingen problemer med det. LSA er egentlig kanskje kjedelig og, som om en LSD tur som skal starte men aldri helt kommer seg i gang.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Kunne bevege meg som en mann på 80år og dårlige kne mens jeg var påvirket av LSA men satser på CWE løser det....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dodecha Vis innlegg
LSA er egentlig kanskje kjedelig og, som om en LSD tur som skal starte men aldri helt kommer seg i gang.
Vis hele sitatet...
De drømmeaktige tilstandene med LSA skal være interesante og annerledes enn syre, har ikke prøvd dog.

Ellers bor jeg nært en Plantasjen-butikk. Selges det morning glory frø der ? Vurderer å sjekke, men bør vite omtrent hvor i butikken jeg leter(vil helst ikke spørre om de kan mistenke at jeg ser etter et hallusinogen, selv om det er lovlig) og hvor lett det er å tilberede for en tripp.
Sitat av [protus] Vis innlegg
De drømmeaktige tilstandene med LSA skal være interesante og annerledes enn syre, har ikke prøvd dog.

Ellers bor jeg nært en Plantasjen-butikk. Selges det morning glory frø der ? Vurderer å sjekke, men bør vite omtrent hvor i butikken jeg leter(vil helst ikke spørre om de kan mistenke at jeg ser etter et hallusinogen, selv om det er lovlig) og hvor lett det er å tilberede for en tripp.
Vis hele sitatet...
Let blant der de har frø, det heter "Dagfiol" hos plantasjen.

https://www.plantasjen.no/dagfiol-he...e-200020124-no
https://www.plantasjen.no/dagfiol-gr...t-200020123-no
Aha. Men det er planten som er giftig, ikke frøene ?
Kan disse frø enkelt konsumeres for å få en tur?
I Sverige mener jeg de sprayet frø for å gjøre dem uegnet til nettopp det.
Jeg leter mao. etter en snarvei til en tripp og LSA kan være ok å ha prøvd.
Sitat av [protus] Vis innlegg
Aha. Men det er planten som er giftig, ikke frøene ?
Kan disse frø enkelt konsumeres for å få en tur?
I Sverige mener jeg de sprayet frø for å gjøre dem uegnet til nettopp det.
Jeg leter mao. etter en snarvei til en tripp og LSA kan være ok å ha prøvd.
Vis hele sitatet...
Bestill organisk fra eBay. Mye mer for pengen.

Rekommenderer å det sterkeste 3-5 frö av Datura Stramonium.

Vill hjelpe MYE med kvalme og forsterker b.la visualis.

Dessutom drar LSA blodkärlen sammen, mens det aktive i Datura vidgade dem.

Og 3-5 er helt safe dose Datura, uansett vekt, metabolisme og sånn.

Dey er en skam att folk tar all datura-fearmongering som pågår på allvar.

9 av 10 av disse materitts-rapotene om Datura, er fordi brukaren spist sinnsyke mengder, oftest uten kunnskap om vad som komma skall.

Det er en allsidig substans.

Ja, og daturan vil ta med den blodkärlsvidgabnde effekten sin ta bort mye av den unehaglige body-loaden LSA er kjent for.

Fridens
Sist endret av travaxa; 24. august 2018 kl. 01:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.