Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1429
Er ny her. Fint hvis noen har tips/råd.
Får 50mg x 100stk Tramadol av legen. Har selvfølgelig bygd opp toleransen, så er noen dager på 50mgx10 (500mg). Kjenner ikke mye til ruseffekten lenger, som også er kjipt! Er det noe man kan ta som peaker Tramadolen litt? Eller burde jeg rett og slett bare trappe ned og slutte?
Har også tenkt på hasj, har ikke prøvd dette eller noen andre rusmidler utenom alkohol. Men virker som om det kunne ha funket bra for meg med tanke på sykdom og smerter jeg har. Noen råd/synspunkter?
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tramadol blir veldig farlig i doser over 300mg. Stor sjanse for å få anfall osv. Så råder deg til å forhøre deg med lege om nedtrapping/bytte av preparat.

Hasj fungerer til en viss grad for smerter, men vi her i Norge har ikke i nærheten bredt nok marked for smertelindring. Det er bønne eller grønt hos den lokale dealeren liksom.
Trapp ned.
Jeg fikk det samme av legen. Slutta cold turkey etter 3 måneders bruk. 5 dager med influensa-liknende symptomer var alt av "abstinenser" jeg fikk.

Tok en pause på 3 måneder, og da kunne jeg ta 1-2 50mg piller om dagen igjen og få bra funk på både smerter og humøret (rus)

IKKE ta mer. Slutt. Vent, og føl gleden igjen senere.
Trådstarter
2 1
Tror nok det er det lureste.
Da jeg skrev 3 månender mente jeg 3 uker forresten, går litt fort her.
Tramadol og hasj er uten tvil på topp listen min av rus. Helt fantastisk kombo !

Tar det på resept av og til, 50 mg 20 stk.

Spiser 10 stk på en kveld med masse røyk, men trenger absolutt ikke ta så mange som 10 stk. Men ville ikke tatt mer.

Det meste av piller er ikke noe større fest og knaske over tid. Jeg prøver og holde det til en litt spesiell greie nå og da med varierende resultat.
Har brukt Tramadol i MANGE år nå (20+) og funnet ut at hvis man ikke krever FOR mye så vil en fast daglig dose gi deg et fysisk og psykisk løft som hjelper MYE. Nei, du får ikke den STORE effekten, kun en liten men betydelig effekt.
Som folk tipser om tidligere så vil et opphold på en til to uker gi deg mye av den gode rusen tilbake, men du er fort oppe på den gamle toleransen.

Det jeg prøver å si er at du ikke trenger å overdrive for å beholde mye (litt) av gleden av Tramadolen, men du vil aldri få noe topp-effekt uten et stadig økende forbruk, som fort både blir dyrt OG farlig.
Klarer du å kutte ut stoffet er det det aller beste, men da har du garantert fått feil medikament uansett.
Tramadol er ikke ment å gi deg store gode rusopplevelser, det er et relativt mildt smertestillende medikament for folk med behov for denne beskjedne lindringen.
Sist endret av woff; 28. januar 2018 kl. 23:09.