Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4525
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke noe særlig erfaring når det kommer til amfetamin. Nå er det sånn at jeg sliter veldig med depresjoner. Og alle som skjenner seg igjen vet at det er ekstremt lett å ha det rotete rundt seg. Det har komt så langt at jeg ikke vil ha besøk heller ikke være de der selv. Sitsomt når man er den eneste i vennegjengen som har leilighet for seg selv.
Men uansett.
Jeg har prøvd amfetamin 1 gang. Delte med en venninne og vi endte med å gjøre kåken strøken.
Nå lurer jeg da på: jeg har 2,5 g tilgjengelig.
2 gram går til byn tur med venninner.
Men nå skal jeg rydde leiligheten og har lagt bort 0,5 til å fikse kåken. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal dele denne opp (skal sniffes) og hvor mye tid jeg burde ha i mellomrom. Også gjerne til bynturen til helgen og anbefalte doser når alkohol er innblandet. Har tatt 0,25 og merker ingenting. Må sikkert begynne å bevege meg for å få det igang.
Setter stor pris på svar
5 like streker, fyll på ved behov.
Rimelig spesielt å innsta 250mg uten å merke noe. Sniffa du dette? Jeg merker da speeden godt selv om jeg sitter rolig
Sist endret av seroto9n; 9. mars 2017 kl. 16:47.
Fra erowid:

Threshold 5 mg
Light Stimulation 5-15 mg
Common 10-40 mg
Strong (some rushing) 30-60 mg
Very Strong 50 + mg
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sniffet det, men har sittet å lest så mye på dette emnet. Så hjelper vell ikke det. Må vell aktivere energien med å bruke den
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Rimelig spesielt å innsta 250mg uten å merke noe. Sniffa du dette? Jeg merker da speeden godt selv om jeg sitter rolig
Vis hele sitatet...
+1
Kvarting burde rocke greit, med rush i kropp og mere.
selv dårlig speed burde gi noe form for virkning på 250mg

Speed kjenner du godt i kroppen uten å måtte "aktivere" den.
Sist endret av Eyeamare; 9. mars 2017 kl. 16:56.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Føler for å snufser hele tiden. Drar det godt inn. Gjør jeg noe feil? ��
Skal egentlig ikke "dras godt inn". Skal bare trekkes inn helt normalt som et normalt pust. Du vil at det skal sette seg i nesa, ikke havne i magen. Forsåvidt vil 250mg i magen også gi deg effekt. Skulle man tro. Det tar bare en del lenger tid.
Du SKAL kjenne 250mg rett i nesa. Det er en enorm dosering for en nybegynner etter min mening. Du har antagelig fått helt utbøffa vare med null amfetamin igjen.
Altså, om du har 0.5, del det opp i 5 like streker, da har du ca 0,1 (100mg) pr strek, å viss du ikke er dreven, så burde det holde i bøtter å spann med èn strek, om det er alright amfetamin du har.
Hvis ikke, så fyller du på etter 30-40 minutter, halvstrek av gangen.
Fikk du noe funk?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan vell si det. Fikk ikke særlig med energi men ble ganske så fjern etterhvert. Kunne gå rundt å stirre på gulvet i 3 timer. Og nå er jeg så sykt andpusten
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan vell si det. Fikk ikke særlig med energi men ble ganske så fjern etterhvert. Kunne gå rundt å stirre på gulvet i 3 timer. Og nå er jeg så sykt andpusten
Vis hele sitatet...
Det er en myte at du får masse ståpå-energi, typ vaske huset, rydde å styre.
Helt individuelt, å har ikke noe med at man har inntatt speed å gjøre.
Høres litt ut som du er makkastein/speedstein, å det er jo bare digg Annpusten? ta det mere med ro, spis noe lett, drikk melk, ligge på sofan å glane flix. Eller kjør på med masse vask å styr å stuk..

Jeg digger å sitte å chille på speed..
Sist endret av Eyeamare; 9. mars 2017 kl. 23:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.