Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 745
Hei.

I dag opplevde jeg følgende. Datteren min skulle bruke iPaden sin, men kom til meg og sa at den ikke fungerte. Det virket som den oppdaterte seg og det ble mitt svar. Etter at den var ferdig kom hun igjen og sa at den fortsatt ikke fungerte, men da skulle jeg bare logge inn på icloud, noe jeg gjorde. Da fungerte den som den skulle. Hun brukte den en stundt, men når hun tok en pause gikk iPaden i hvilemodus, og når den skulle brukes igjen var den ikke slik den har vært før. Alle vinduene med appene var nede i to ikke syv som vanlig. Man kunne swipe mellom to sider og kamerasiden. Det var alt. Har ikke sett dette før. Pluss at den ba om en aktiviseringskode. Nå har jeg prøvd icloud passord, alle andre passord, men den vil fortsatt ikke åpnes.

Noen som har lignende erfaringer eller en god løsning på alt. Jeg kan jo selvfølgelig formattere hele greia, men mye jobb med å legge inn appene på nytt da unødvendig jobb.
Bare syv apper?
Hva er greien med å ikke formatere shiten da?
Virker som datteren din har oppdatert den til iOS10.
Ingenting galt med det. For å låse den opp må du trykke på hjemknappen istedenfor å swipe.

Ang denne koden du snakker om så må du beskrive det litt bedre.
Når kommer den opp?
Hvordan ser siden det kommer opp på ut?
Sist endret av Erlpil; 8. oktober 2016 kl. 15:58.
Av og til innfører iOS en ny side 2 for å få plass til nye standard-apper. Se om du kan swipe deg videre.