Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2882
Har noen lsd blottere liggende og er ikke spesielt kyndig på dette stoffet, derfor lurer jeg på om noen har vært borti noe lignende.

Her er bilde med et ark som ligner veldig på de jeg har:

http://i19.photobucket.com/albums/b1...erf-ruled1.jpg

Jeg har lite lyst å innta noe som for alt jeg vet kan være noe annet enn lsd..

Takker for alle svar
Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Har noen lsd blottere liggende og er ikke spesielt kyndig på dette stoffet, derfor lurer jeg på om noen har vært borti noe lignende.

Her er bilde med et ark som ligner veldig på de jeg har:
Vis hele sitatet...
Hvorfor tar du ikke bilde av de du har?
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Hvorfor tar du ikke bilde av de du har?
Vis hele sitatet...
Kan gjøre det i løpet av dagen.

Skjønner at det er ganske umulig å si noe sikkert om blottere, denne tråden er mer for å bekrefte eller avkrefte min personlige frykt om at det inneholder noe tvilsomt.

Hvis noen i landet, spesielt Oslo, har vært borti disse kan dele sin erfaring er jeg svært takknemmelig.
Kompis i Oslo tok noen blanke blottere her for en to ukers tid siden. Jeg var skeptisk pga. størrelsen(RC pleier å være på store blottere), bad ham om å spytte de ut om de smakte bittert(LSD er smakløst).
Han sa det var def syre. Er jo ikke sikkert det er samme som dine da, men hold deg til regelen 'if it's bitter, it's a spitter', så går det nok ok Eventuelt svelg hele lappen oralt, mange av RC-stoffene er ikke aktivt oralt(kun sublingualt)
Vet ikke om du gidder å vente så lenge, men om du kjøper et slikt et: http://testkitplus.com/product/lsd-test-kit så kan du finne ut om du har lsd(eller en lsd analog)
kan godt hende det er 2c-b du har fått deg. da må du være litt forsiktigere med dosen for å ikke få totall mindfuck. om du usikker så kan du jo også kjøpe testkit for lsd
Nei det er nok ikke 2c-b, det krever veldig store biter for å få plassert en dosering. Kanskje DOB? Hvis du har mange, ts, så kan du teste dem? Lsd kommer som oftest på veldig små lapper(typ halvparten av lillefingernegl?) At lappene ikke smaker noe garanterer ingen ting, men som oftest er det da lsd, må si jeg synes det er rart det ikke er noe motiv på "arket" Ellers kan det være snakk om noe 25x Nbome
Sitat av its5oclocksomwh3re Vis innlegg
kan godt hende det er 2c-b du har fått deg. da må du være litt forsiktigere med dosen for å ikke få totall mindfuck. om du usikker så kan du jo også kjøpe testkit for lsd
Vis hele sitatet...
Haha, merkelig hvor mange rykter det går rundt i rusmiljøene. 2c-b doseres i mg. LSD doseres i mikrogram(ug). 2c-b i rusgivende mengder ville aldri i verden fått plass på blotterpapir. Stoffer det derimot kan være er ulike rc som: 25B-NBOMe, 25C-NBOMe, 25I-NBOMe etc.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Kompis i Oslo tok noen blanke blottere her for en to ukers tid siden. Jeg var skeptisk pga. størrelsen(RC pleier å være på store blottere), bad ham om å spytte de ut om de smakte bittert(LSD er smakløst).
Han sa det var def syre. Er jo ikke sikkert det er samme som dine da, men hold deg til regelen 'if it's bitter, it's a spitter', så går det nok ok Eventuelt svelg hele lappen oralt, mange av RC-stoffene er ikke aktivt oralt(kun sublingualt)
Vis hele sitatet...
Ok godt å høre. Har 2 stk som kom i min besittelse for ca 3 uker tid siden. Er såklart ingen garanti for at det er de samme, men magefølelsen min ble litt bedre hvertfall.

Har snakket med dealeren jeg kjøpte de av, og han har ikke hørt noe annet enn at de er ganske sterke fra de som har prøvd dem. Dette kan vel og merke være en del av salgspitchen hans, men siden dette ble sagt etter at jeg kjøpte dem ser jeg ikke helt poenget med å lyve om sånt.
Eventuelt om du har noe UV-lys/har lyst til å stikke til nærmeste solarium - LSD lyser under UV-lys
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Eventuelt om du har noe UV-lys/har lyst til å stikke til nærmeste solarium - LSD lyser under UV-lys
Vis hele sitatet...
Genialt! Har tenkt over muligheter for se på de under UV-lys men ikke kommet på noe. Noen som har testet å se på de under en solseng? Er det ikke gunstig å ha det mørkt i resten av rommet når man gjør det?
Hvitt papir vil også lyse under UV-lys, så da er vi nok like langt dessverre.