Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3836
Fant disse halsdropsene hvor det står dextromethorphan (dxm?) på forsiden. Er det noen som vet om det er mulig å ruse seg på disse? http://bildr.no/image/eXpRTXlk.jpeg
Det er mulig, men innholdet i disse er vel bare 2.5mg per halsdrops. Erowid oppgir lav dose til å være 100-200mg. Det er nok heller i områder der de selger hostesaft med høyere konsentrasjon av dxm at dette er "vanlig".

Fraråder strekt å prøve spise 100 halsdrops for å ruse seg. Det kan umulig være spesielt bra for magen, selv om de ellers bare innholder glukose/sukrose.
Sist endret av plohg; 27. juni 2016 kl. 21:05.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor fikk du kjøpt de halsdropsene?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Hvor fikk du kjøpt de halsdropsene?
Vis hele sitatet...
Tipper på Boots apoteket, siden det står "Boots" oppi venstre hjørne. Men det er vel på et utenlandsk Boot Apotek tenker jeg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bare for ordens skyld: Det er bare å glemme å ruse seg på de her, om du spiser nok piller (rundt 100 stk) for å kjenne rusen, vil rusen kamufleres av de intense magesmertene og den nærmest totalt væskeholdige diaréen som skyter ut av deg som et prosjektil.
Mener at alle om ikke de fleste halsdrops og pastiller inneholder lakserende midler eller kan ha lakserende effekt.
This is bat country!
gregory's Avatar
Ta 200 halsdrops, så gir du oss en rapport etterpå
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Tipper på Boots apoteket, siden det står "Boots" oppi venstre hjørne. Men det er vel på et utenlandsk Boot Apotek tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Takk ranman22, har ikke tenkt å ruse meg på disse selv, men er litt interessant at det blir solgt slike på norske apotek.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Takk ranman22, har ikke tenkt å ruse meg på disse selv, men er litt interessant at det blir solgt slike på norske apotek.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri sagt at det blir solgt på norske Boots apoteker, sier bare at logoen oppe i venstre hjørne tilhører den kjeden.

De har sikkert apoteker i England fks med samme navn, og jeg mistenker at det er der disse er kjøpt. (Correct me if im wrong)

Språket på esken er jo også engelsk, i norge ville det vert på norsk når det selges på et apotek.