Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 6223
Hender jeg har alt fra halvtime til 4 timer dødtid på jobb, så har kjøpt meg en lenovo y700 for å spille litt på jobb når muligheten byr seg.

Noen som har forslag til spill som er spillbare på en average+ laptop?
Viktig at man kan avslutte iløpet av et par minutter..

Har vurdert tibia, wow, FM, dota, rocket league..
Dette er nok ikke for alle.

Men, ville anbefalt oldschool runescape.
Om du har vært borte i det før, så er dette den gamle versjonen av spillet som ble lansert i 2013, den tar i utgangspunkt fra 2007 men det blir jobbet mer og mer på spillet, så det er nesten et helt nytt spill.

Desidert et av de beste MMOsa som du kan spille overalt, uansett. Du kan avslutte når du vil, de fleste ting kan du bare teleportere deg vekk fra og logge ut.

Det er ganske så mye grinding, men det er perfekt for å gjøre på sida rundt andre ting.
Sist endret av Sopphuet; 3. februar 2019 kl. 22:57.
Open ttd er ganske gøy og gratis, fint å sitte å pusle med. Og man kan pause det når man vill!
Deus Ex og Morrowind hvis du liker rpg. Spilt de det siste siden jeg bare har en gammel PC nå, men de er like bra som de var i gamle dager
Ikke lenger i hi
Ingley's Avatar
Prison architect
Stanley parable
Antichamber
Papers please

Jeg synes hvertfall disse spillene er veldig morsomme, og de krever ikke mye av maskinen.
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Dette er nok ikke for alle.

Men, ville anbefalt oldschool runescape.
Vis hele sitatet...
Vokst opp med tibia, så tror ikke jeg jeg klarer å gå over til runescape!
Du nevnte det selv. Men FM er vel det perfekte tidsfordriv spillet.
Ellers vil jeg nevne Lotro. Tror lap toppen din kan kjøre det
Sist endret av TarAldar1on; 4. februar 2019 kl. 09:27.
Stardew Valley anbefales.
Vurdert å bruke tiden på å lære deg noe nytt ? om en har såpass lange sammenhengende stunder så er jo det rimelig greit å sitte å programmere litt, lese litt bøker el.l. med betaling.
Tombraider 1-3, det er på steam. Du trenger en ps4/Xbox kontroller som du må koble til pc-en.
Hvis du skal ha spill som du kan avslutte relativt raskt så er vel ikke akkurat multiplayer spill hvor det er behov for en person nummer 2 de spillene du burde sikte på. Hadde jeg vært deg, så ville jeg sett på gamle DOS classic`ere som Keen 1-2-3-4-5-6, Colonization eller de 100-talls remakene som er kommet av Theme Hosptial, Open TTD (Transport Tycoon) eller Dungeon Keeper 2 m.m.

Disse kan du lagre å gå tilbake til der du var i løpet av kort tid. hvis det var varierende tid jeg hadde hatt til rådighet så ville jeg gått denne veien.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
One Finger Death Punch er åpenbart beste bet i denne sammenhengen. "All reviews: Overwhelmingly Positive" er alt jeg sier.
Jeg kom over et browser-basert FPS-spill her om dagen, fungerer veldig godt i browseren og kan være greit om man ikke skal installere noe.
www.krunker.io

Trenger ikke registrere noe, skriv inn linken og du kan spille i.la 7 sekunder.
Sist endret av Bruskork1; 4. februar 2019 kl. 14:14.
They are billions
Civlization. Det nyeste fåes billig på diverse grey market cd-key sider. Fint hvis du plutselig må avslutte, og hundre, eller tusenvis av timer med spilletid.
Slay the Spire. Fjorårets spill for meg.
Travian, Minecraft, Need For Speed serien, GTA serien
Civilization og Cities Skylines er de to spillene som virlelig får tiden til å fly for meg.
Er det noen av disse spillene som kan spilles via mobil?
Sitat av ronniba Vis innlegg
Er det noen av disse spillene som kan spilles via mobil?
Vis hele sitatet...
Old School Runescape
Sitat av Doktor Hodebry Vis innlegg
Old School Runescape
Vis hele sitatet...
Aldri testet det. Takker for tipset
Hvis du liker fotball anbefaler jeg FM. Det er drit fett når du virkelig har satt deg inn i det, hvis du ikke har erfaring fra før. Det er ganske kompleks og virker litt overveldende i starten men det kan man justere på til en viss grad.
Hva jobber du som?
Prøv Agar.io! Gratis og veldig underholdende!
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Heroes of might and magic III.

De som vet, de vet!
Cave Story! Også kjent under navnet Doukutsu Monogatari

Freeware versjonen kan lastes ned gratis på https://www.cavestory.org/
Det kjøres på så og si alt av maskinvare (inkl. håndholdte konsoller, om det er ønskelig).
Crea, Starbound, rebel Galaxy, vet ikke om den pcen er god nok til å ta Phoenix Point eller X-com 2
netherwing tbc privat server, bra script og nå er det nok mulig og komme til quest mobs og diverse når de fleste har levlet. Slap ut for en mnd siden. https://beta.atlantiss.eu
Barbie spill :-)
SkyFactory 3 + Plex/YouTube/TV får mine >12 timers vakter til å gå rimelig fort iallefall..