Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 957
Hei! Jeg kjøpte meg en 120gb kingoston disk for å flytte windows og ting som tar litt plass. Vet noen her hvordan jeg flytter windowsen fra den orginale disken til den jeg nettopp kjøpte? Alt er koblet rett. Tusen takk på forhånd!
Last ned macrium reflect (er gratis) og speil c: disken over på den nye. Kan bli litt småknoting når det er forskjellig størrelse på diskene, men ligger en del gode step by step guider på nettet
Må selvfølgelig gå i bios å endre bootorder når
mye enklere å installe windows på nytt, da får du en fresh install og slipper alt det tulle som kan komme med å speile disk. Regner med at gammel win disk har surret å gått en stund fra før.
Takk or svar! Laster ned nå, så for bare prøve å se litt. Ny win-disk, men mye reskere oppstart osv med kingston i lomma. Bruker pc kun til 1 ting, og det er counter strike. God jul folkens