Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3130
Jeg har lenge vært nysgjerrig på lsd. I sommer hadde jeg bestemt var en perfekt anledning. Jeg og 2 gode venner dro til Oslo fra sørvestlandet hvor vi bor. Det var utdrikningslaget mitt, og forloveren min som er nær familie, bor i byen og vi bodde hos han. Det eneste som var bestemt for helgen, var syretripp.

Vi kom frem en fredag, i juli, ganske sent. Pga håpløse parkeringsmuligheter på Majorstua hvor vi skulle bo, ble det noe styr med å kjøre 1 kilometer for å parkere for så å ta t-banen tilbake igjen. Men nok om det. Omsider inkvartert i leiligheten ble vi enige om morgendagen. T-banen opp til Sognsvann og gå ett lite stykke til ett vann. Forloveren min er særs erfaren med syre, ene kompisen min har tatt det ca 5 ganger, han andre anslo ca 10. I tillegg var ett annet familiemedlem av meg med som også har tatt det en god del. Fredagen ble brukt til noen øl, litt cola, masse jointer og litt prøving av ketamin. Moro!

Sto opp lørdag og fikk lagd en god frokost, egg, bacon og bønner, sweet. Vi dro med t-banen oppover til Sognsvann i 3 tida. Vi hadde handlet med oss litt frukt, vann, øl og hadde rullet klar noen jointer. Mange advarer på dette punktet md cannabis og syre, men forloveren min kjenner meg godt, og regnet med det skulle gå helt fint. Vi gikk i kanskje 30 -40 min fra t-banestasjonen til vi kom fram. Det var ett lite vann, hvor vi var nesten helt alene. Satt noen på andre siden av vannet, men de så kule ut så vi brydde oss ikke så mye. Vi finner fram syreflaska. Jeg og han ene kompisen min og ene familiemedlemet tar 1 dråpe hver. Forloveren min og han andre kompisen min tok 2 dråper. Hver dråpe skulle være ca 120 mic. Vi satte på musikk og så var det bare og prøve la tiden gå. Merket at ting begynte bli klarere, følte jeg kunne se noen slags linjer i trærne. Ikke lenge etter går folka som satt på andre siden, og vi finner ut vi går over der. Var litt bedre badeforhold på den siden. Etter og ha godt over og rigget oss til der har syra kicka inn. Alle kjenner på det. For meg var det jo helt nytt, og jeg hadde nok innbilt meg det skulle være noe "mer" enn dette. Forloveren min forteller meg at jeg blir nok ikke så mye mer syra enn det stadiet jeg er på nå. Jeg kjenner enn liten skuffelse. Dette holdt liksom ikke. Jeg bestemmer meg fort for at jeg vil ha en redosering. Og pga det her toleransegreiene som bygger seg opp får jeg 2 dråper til på tunga. Andre familiemedlemmet gjør det samme. Kompisen som tok 2 dråper tok 4 til. Men han ønsket seg en heavy tur. Jeg tar en øl, en joint og bare sitter der. Ting blir bare mer og mer fantastisk. Himmelen, musikken. Naturen ser ut som på disney type tegnefilmer. Alt i alt, amazing. Jeg kjenner fort at jeg liker og bare sitte, høre musikk og røyke joint.

Det går litt tid, og det kommer noen som skal overnatte litt bortenfor oss. Jeg syntes de virket veldig fascinerende, spennende. Men konkluderte med at jeg ikke skulle gå bort og begynne prate. Men så begynner turen for oss som gruppe og gå litt nedover. Familiemedlemet som ble med på 2 dråper til, begynner og rote litt. Forloveren min, guiden vår står og snakker med han. Jeg skjønner hva som skjer, for jeg vet at de to tidligere har vært gjennom noe lignende, der han snakker han tilbake. Det er folka på sia oss som er problemet. Han som roter litt begynner og svare usammenhengene og virker omtrent som han ikke "skjønner" hva som blir sagt. Guiden spør "Går det bra (navn)? Så svarte han gjerne etter litt, "bra?...går det bra?" Ting begynte og skli litt ut, men guid forteller at det har skjedd før, men lenge siden. Solen har gått ned nå, og vi bestemmer oss for at det er best og komme oss tilbake. "Er dere klare for t-banen gutta?" Spør guiden. Jaja, det skal gå fint sier vi." Guiden passer på han som roter, og det går tålig greit å gå til stasjonen. Kommer oss på banen og får satt oss. Vi kunne ikke sitte sammen for det var ikke plass så vi ble litt spredt. Eneste var guiden og han som rota som satt sammen. Så begynte turen nedover, og det ble en helt absurd tur. Jeg prøvde og se normalt ut vinduet, mens jeg ser himmelen sprute imot meg i alle slags farger. Og så var det og se bort på de andre litt, nikke bekreftende at dette klarer vi gutta, stå på og hold ut, og så inn i trippen igjen. Lydene og farten på banen gjorde at det var helt konge. Føltes ut som vi kjørte rundt og rundt nedover en slags ås, helt fantastisk. Denne turen kan jeg lage om til ett maleri. Den har dannet ett utrolig bilde i hodet mitt.

Uansett, går av banen på Majorstua, og heldigvis bare ett par minutter og gå til leiligheten. Guiden vår tar seg litt cola for han begynner og bli litt sliten av og passe på han som roter. Men det er først nå han begynner rote skikkelig!

Vi sitter i en hjørnesofa, hvor han plutselig reiser seg opp og begynner og gå rundt i sofan, småfaller osv. Guiden må ta tak i han for han nærmer seg ett vindu og får satt han ned. Vi kommer ikke igjennom med ord i det hele tatt. Vi prøver ny musikk, annet rom osv for og få han ut av dette. Plutselig går han ut av rommet og vi hører noe som knuser. Jeg og guiden løper etter, da er noen bilder gått i bakken, og han står og løper på bordet og sofan i stua. Guiden tar tak i han, løfter han og planter han ned i sofan og setter seg oppå. Vi prøver alt vi kan for og få kontakt igjen. Vi begynner vurdere ambulanse, det skjer mye i hodet nå. Det ender med at vi får i han noen linjer cola og han begynner litt etter og komme tilbake. Først nå kjenner jeg at dette har vært slitsomt for hue. Vi får satt på noe chill musikk å lent oss litt tilbake. Kjenner syra er fortsatt godt tilstede. Røyker en del jointer før vi legger oss til slutt.

Jeg ble veldig glad i syre, så jeg tok med meg en flakse hjem. En sånn ice drop flaske med 100 dråper. Kjekt og ha

Skal ta syre nå på fredag for 2 gang, hjemme hos meg selv. Sist tok jeg 1 dråpe, for så og ta 2 dråper ca halvannen time etterpå. Da kom jeg i formen jeg ville. Bør jeg ikke da bare kjøre 2 dråper fra start neste gang? Første syra skulle være ca 120 mic, mens flaksa jeg fikk med skulle være ca 150 pr dråpe.

Peace and love
Bra rapport som understreker viktigheten av å være på samme plan både mentalt og doseringsmessig når man tripper. Utrolig kjedelig å være "barnevakten" i en såpass sjelden situasjon. To dråper burde ikke være noe problem såfremt du er fysisk/psykisk frisk, tar hensyn og planlegger litt i forkant. Større doser psykedelika er uansett sjelden særlig sosialt. Ordne deg et reint sted, noe lettspist mat og et ei spilleliste, pluss en hviledag etterpå, så vil du nok få en bra opplevelse. En plan b, i form av gåtur med musikk eller en erfaren venn på standby kan være greit å ha klart hvis du føler deg usikker. Om ikke, kjør på og kos deg! Men husk at "magien" forsvinner dersom du tripper noe særlig oftere enn 2-4 ganger i året (etter min erfaring).
Sitat av rcdude88 Vis innlegg
Det var utdrikningslaget mitt,
Vis hele sitatet...
Pytt, pytt, å ture på sitt eget utdrikningslag.

Mange stiller spøsmål ved egne følelser for livet og andre personer når de driver på med psykedelika, noen sågår sin egen legning.

Men da har du prøvd det også.
Sitat av [protus] Vis innlegg
Pytt, pytt, å ture på sitt eget utdrikningslag.

Mange stiller spøsmål ved egne følelser for livet og andre personer når de driver på med psykedelika, noen sågår sin egen legning.

Men da har du prøvd det også.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt hva du prøver si. Mitt mål med bruk av psykadelia er ren moro. Jeg har ingen behov for og skulle finne utav ting om livet mitt. Jeg et fornøyd med hvor jeg er. Dama jeg vil ha, jobb, bil og egen bolig. Veldig trygg på hvem jeg er
Nå har du en hel flaske, vær forsiktig, viktig at du respekterer syra fordi den kan skremme deg veldig og du kan miste kontroll. Det skjedde med meg på 300ug. Hadde før det mange turer på 1 og 2 dråper. Totalt 10 turer ish tror jeg. Tok lsd etter byen engang med en kar som var venn av en venn og en random som ble med som ingen av oss kjente. Røyket en feit j på timeslaget etter å ha droppet. Jeg var egentlig dritings før dette. Når syra smalt begynte det å renne på veggen og jeg ble helt loco. Anbefales ikke. Har dog tatt syre med 3 andre randoms jeg gikk bort til når jeg var på Jaeger og røyka en sigg og sa "blir dere med å ta syre?" en sommer dag i Oslo og dro først til Tøyen badet også til den botaniske hagen klokken 2 på natta og hadde en helt fantastisk trip som varte fram til en vekter kasta oss ut i 8 tiden.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 3. september 2018 kl. 23:57. Grunn: skriveleif
Sitat av rcdude88 Vis innlegg
Jeg vet ikke helt hva du prøver si. Mitt mål med bruk av psykadelia er ren moro. Jeg har ingen behov for og skulle finne utav ting om livet mitt. Jeg et fornøyd med hvor jeg er. Dama jeg vil ha, jobb, bil og egen bolig. Veldig trygg på hvem jeg er
Vis hele sitatet...
Under og etter psykedelika-bruk finner folk ut av ting om seg selv, det er temmelig sikkert. Og det som var opplagte sannheter kan du erkjenne at ikke stemte.

Men fint at du føler det meste bra.

Vet dama (eller kona som det blir eller er blitt) at du har turet og er interessert i dette forresten ?
Sitat av [protus] Vis innlegg
Under og etter psykedelika-bruk finner folk ut av ting om seg selv, det er temmelig sikkert. Og det som var opplagte sannheter kan du erkjenne at ikke stemte.

Men fint at du føler det meste bra.

Vet dama (eller kona som det blir eller er blitt) at du har turet og er interessert i dette forresten ?
Vis hele sitatet...
Ja hun viste om at vi skulle ture. Og hun har selv fattet interesse I morgen tidlig flyr vi hjem fra 2 uker i i syden på bryllupsreise. Og på fredag skal vi ta vår første tur sammen. Noe vi begge ser veldig frem til.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rapport på den?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rapport på den?
Vis hele sitatet...
Det gikk aldeles strålende Ble en tur som starta klokka 6 på fredagen. Hun begynte med en dråpe, jeg tok to. En annen kompis tok 2. Ting begynte og svinge etter en time. Hun kjente litt effekt, ble først litt nervøs men det gikk fort over. Jeg trippa ganske greit på mine 2 dråper, totalt 300 mics. Hun følte hun ville ha mer. Så etter ett par timer fikk hun 2 til. Jeg tok 2 til for og forlenge turen litt. Hun ble utrolig fascinert av hallusinasjonene. Hun brukte mye tid på og leke med at hun kunne styre hallusinasjonene med hånden sin Jeg fikk også ganske kraftige. På ett punkt vrengte stua seg på siden av tven. Masse farger mens vi så på massevis av forskjellige greier på youtube. Var så heldig at når sola sto opp så sprakk skylaget opp, og alt som vanligvis er blå himmel var nå lilla, mens skyene var grønne, heeelt fantastisk. Fra klokka 5-6 på morningen og utover lå vi bare sammen i sofan og hørte musikk. Perfekt tur. Lang tur.