Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1912
Hva tenker dere om 60 mg unntatt 60 mg for fleste møte med det. Og tre øl. Føler bare meg litt sløv. Skal sies at det har vært fra kl 20 til nå. Har en tablett under tunga nå. Vil ta mer. Har også drukket tre øl.

Mulige konsekvenser? Bør jeg ringe legevakt? Vil helst slippe det så jeg er kjent i systemet. Venninna mi har Siovet i to timer, men hun puster greit.

Tro det eller ei men er sykepleier (ikke i jobb nå) og kan å følge med vitale funksjoner som pust og hjerte. Har stetoskop og sånn øyelommelykr. Men hun har lært mer toleranse enn mæ 12 i reparasjonsfrekvens.

Og ja dette innlegget krevde mye konsentrasjon. .

Mente 60 mg rivotril. Første gang jeg har inntatt rivotril men bruker amfetamin ca to ganger i uken. Har også 70 mg ekstravagante (sterk ad/HD medisin. Men føler sentralstimulerende vil ødelegge den ermoende effekten til benzorn.
Sist endret av UpsAndDowns90; 6. februar 2018 kl. 22:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vel ikke så veldig lenge til du får blackout og våkner på legevakten eller fyllearesten om du er heldig.
Rivotril er livsfarlig da de fleste overdoser.
Du og dama de virker som to tullinger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er vel ikke så veldig lenge til du får blackout og våkner på legevakten eller fyllearesten om du er heldig.
Rivotril er livsfarlig da de fleste overdoser.
Du og dama de virker som to tullinger.
Vis hele sitatet...
Ikke vet jeg. Må liksom drikke ei flaske Bacardi for å få blackout.

At vi er tullingerkan så være. Men rusavhengighet i tillegg til andre psykiatriske diagnoser kom før jeg gradvis havnet inn i rusen.

Ser ikke hvorfor fyllearresten skulle være alternativ.
Sist endret av UpsAndDowns90; 6. februar 2018 kl. 23:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei,
Erfaringsmessig går rivotril og arrestasjon som hånd i hanske for mange. Det er ikke noe du skal utelukke.
Man blir ofte følelsesløs og flat og får svekket evne til rasjonell tankegang. Man gjennomfører handlinger man selv i edru tilstand synes er lang utenfor sine grenser. Tyverier er ikke ukjent og man tyr oftere til vold fremfor konversering rundt problemer og utfordringer man måtte møte. Dette er ikke unikt for en liten gruppe mennesker, det kan skje selv den beste pillenarkomane. Særlig om du kombinerer dette med alkohol.

Å sammenlikne ei flaske Bacardi med 60 milligram rivotril vil jeg påstå blir feil. Jeg kan drikke en liter hjemmebrent uten å miste ett minutt av kvelden, men hos meg øker sannsynligheten betraktelig dersom jeg bruker benzodiazepiner, særlig de mest potente.

Fra mitt rus-ståsted: dersom du kun behøver ei flaske Bacardi for å miste deg selv, er rivotril å ligge langt unna i slike mengder. På rivotril føler du deg man seg sjeldent særlig ruset, selv om man for alle og enhver som er nogen lunde oppegående i øyeblikket er særdeles synlig ruset. Har du mye erfaringer med denne slags medikamenter?


Den dagen du får blackout, forstår du hvorfor politiarresten er ett alternativ.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At du er sykepleier er jo bare tragisk.
Tydeligvis kan du ikke noe om benzodiazopiner og håper du ikke får beholde jobben din med den manglende innsikt du har i medisinering.
Og dama di som også er der, er hun død nå?
Se deg selv i speilet så kanskje det går et lys opp for deg.
60 mg? Tror du tuller. Du er vel godt ruset i flere dager fremover
Sitat av Math Vis innlegg
60 mg? Tror du tuller. Du er vel godt ruset i flere dager fremover
Vis hele sitatet...
Man får håpe det ja, 30 stk 2mg burde være nok til å bedøve en elefant ganske lenge

Kan også legge til at jeg en gang drakk en del + fikk i meg 8+ rivo 2mg å våknet opp på glattcelle pga at jeg var så full at jeg ikke kunne ta vare på meg selv ifølge politiet, husker absolutt ingenting.
Sist endret av susiserken; 7. februar 2018 kl. 01:33.
Blacka ut på Rivert og bare 2-3 glass rødvin en gang så det kan skje fort. Og det verste er hvilke handlinger du faktisk blir i stand til å gjøre !
Hadde en slik runde en gang.
Inntak på torsdag, mistet lappen og vraket bilen fredag og kom til meg selv neste onsdag.
Fortell oss gjerne hvordan dette gikk når du kvikner til.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Sitat av UpsAndDowns90 Vis innlegg
Mente 60 mg rivotril. Første gang jeg har inntatt rivotril men bruker amfetamin ca to ganger i uken. Har også 70 mg ekstravagante (sterk ad/HD medisin. Men føler sentralstimulerende vil ødelegge den ermoende effekten til benzorn.
Vis hele sitatet...
Øh.. Du er sykepleier, og hiver innpå 30 stk riviser uten å ha prøvd det før? Om ikke du har skrevet feil høres dette mer eller mindre ut som et selvmordsforsøk. Vet ikke helt hvor du vil hen med dette innlegget, og er vel kanskje litt seint ute her, men oppsøk hjelp før dette går vel galt. Om ikke burde du hvertfall få en god lærepenge når dere våkner igjen.
En sykepleier som hiver innpå 60mg klonazepam uten toleranse på fylla? I call bullshit. Hvis ikke kan vi lese om resultatet i avisen.