Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6210
Håper noen kangi meg noen tips! Jeg har veldig lite amfetamin igjen, og jeg får ikke tak han som vanligvis fikser meg for meg, og jeg har ikke peiling på hvordan ellers jeg skal få tak i (Tips mottas med takk) men jeg har litt igjen som jeg skal ta i kveld, og lurer på hvordan jeg skal ta det for best effekt? Og er det noe jeg kan ta sammen med amfetamin for å øke effekten? Håper noen kan hjelpe!
Du kan droppe en kapsel med natron for å syrenøytralisere magesekken, samt drikke en sukkerfri redbull ellerto. Drikk appelsinjuice for C-vitamin
Trådstarter
6 1
Droppe en kapsel med natron? Hva betyr det? Og tusen takk for tips, sukkerfri energidrikke og C-vitamin skal inntas!
Natron nøytraliserer pH-verdien i magesekken (syre gjør at amfetaminer ikke tas opp like godt). Basisk pH-verdi gjør at opptaket blir mer effektivt Natron gjør magesekkinnholdet ditt basisk. Prøver å finne kilder, vet det står på wikipedia og tripsit, men orker ikke finne kilder nå...google
Bakepulver inneholder natron. Du kan ta en teskje i et glass vann (forsøk å unngå å få i deg for mye, i tillegg til at det får vannet til å smake driit) om du ikke har kapsler. Det bør holde en god stund og om du venter en kort stund etter du har drukket det vil det nok funke mye bedre.
Vil du ha best effekt med en gang eller skal det smelle moderat og funke over lengre tid? du må utdype spørsmålet ditt!
Trådstarter
6 1
For sent nå. Men jeg tok til meg tipsene, Så takk for det! følte det ga en viss effekt, men hadde ikke nok så ble ikke helt giret, og skulle hatt mer da jeg måtte sitte oppe lenge etter nedturen kom. Drakk sykt mye koffein, og fikk egentlig bare 5-6 timer men insane hjertebank og uro i kroppen.
Nå har jeg kjøpt nytt, men dette er helt annerledes konsistens enn hva jeg er vant med. Det er litt klebrig, og klemt sammen.. Det er også veldig gulaktig, lukter en blanding av maling og ja sterkt. Har lest at marsinap konsistens kan være bra, beregnet på de som skal skyte det. Jeg vil ikke skyte det, har tatt det i en tablett og svelget det, og vil prøve å "tørke" resten litt sånn at jeg kan sniffe det Noen som har erfaring med denne type konsistens?
Sitat av Athene91 Vis innlegg
For sent nå. Men jeg tok til meg tipsene, Så takk for det! følte det ga en viss effekt, men hadde ikke nok så ble ikke helt giret, og skulle hatt mer da jeg måtte sitte oppe lenge etter nedturen kom. Drakk sykt mye koffein, og fikk egentlig bare 5-6 timer men insane hjertebank og uro i kroppen.
Nå har jeg kjøpt nytt, men dette er helt annerledes konsistens enn hva jeg er vant med. Det er litt klebrig, og klemt sammen.. Det er også veldig gulaktig, lukter en blanding av maling og ja sterkt. Har lest at marsinap konsistens kan være bra, beregnet på de som skal skyte det. Jeg vil ikke skyte det, har tatt det i en tablett og svelget det, og vil prøve å "tørke" resten litt sånn at jeg kan sniffe det Noen som har erfaring med denne type konsistens?
Vis hele sitatet...
Kaffe hører til opptur å litt til, ikke til avtenning
Hvis det er klissete, ta en go dæsj, spre ut på speil, å så er det bare å begynne å kakke, litt og litt.
Det tørker fort når det først ligger på speil. Jo mere du kakker, jo fortere tørker det.

Konsistens kan ikke brukes som mål på om det er bra amfetamin eller ikke.

Testkit gir deg svar, bestilles lovlig på nett. Det er STOR forskjell på metamfetamin, å amfetamin.
Og som regel når man handler random speed nå til dags, så er det metamfetamin man ender opp med.
Sist endret av Eyeamare; 18. mars 2017 kl. 19:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.