Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3426
Halla, Freaks!

For en liten stund siden prøvde jeg lsd for første gang. Sinnsykt fasinerede og morsomt før det gikk "galt". Det ble en veldig heftig level 3-4 trip og ca 3-4 timer inn i trippen ble jeg utrolig desorientert, klarte ikke å slappe av og ble til slutt fanga i en fæl tankeloop.

Etter 30 minutt bestemte jeg meg for at jeg ikke orka dette mer og tok en halv ecstasy pille som jeg delte med en annen. Etterhvert som jeg kom opp ble jeg mye mer avslappa og jeg følte meg nærmest befridd fra djevelen. Men det som skjedde var at istedenfor at mdma'en blanda seg med lsd'en så tok det ikke mye lenger tid en ca 1time før visuals var borte og vi følte oss nærmest edru. Minnet er litt fucka så jeg husker ikke helt hvordan det var, men jeg vet hvertfall at vi ikke fikk til å candyflippe.

Hva har vi gjort galt og hva bør vi gjøre neste gang?
Kan sies at det ikke var så alt for lenge siden jeg tok mdma før dette slik at det kan henne jeg skulle tatt en hel pille istedenfor en halv.

Men det egentlige spørsmålet mitt er hva som er oppskriften på en jævli god candyflip og hvordan skal dette egentlig føles ut?
Har inntrykk av at less is more når man candyflipper, jeg for min del liker å ta 2 lapper og vente en god stund før jeg dropper mollyen, og da gjerne en liten dose. (125-150mg) En fin pekepin her kan være 4 timer ute i trippen. Jeg for min del liker å droppe mollyen nesten mot slutten av syre turen for å holde festen gående litt til og få en fin fin overgang fra tur til tur. Ser du har kommet litt uheldig ut her, kan være dosen som har vært litt for stor muligens. Uten å si noe for sikkert.
Du tenker det ble litt mye lsd? Isåfall, ja det stemmer nok. Dosen skulle ligge på 150, men jeg kan tenke meg det kan ha hvert mer faktisk. Kan du beskrive rusen av candyflipping?

Er det noen som har noen gode triprapporter på lager? (Candyflip)
Mulig det var mye pepper i den E'en.
Det er et vanvittig samspill mellom de stoffene da lsd til en viss grad påvirker hvordan hjernen reagerer på serotonin og molly skyller ut det du har bygget opp av det samme stoffet. For meg ble ikke bare den gode følelsen fra molly sterkere, men den begynte også å manifestere seg som hallusinasjoner. Når jeg strøk hendene mine over teksturen til f.eks. sofaen min føltes det bare ikke uendelig deiligt, men det så også litt ut som en slags bølge av "god energi" som jeg kunne følge over hendene og opp armene. De ordinære hallusinasjonene fra lsdn ble også ekstremt mye sterkere. Vel å merke at undervurderte litt hvor kraftig det kom til å smelle, så jeg tok nok litt mer enn hva jeg burde ha gjort. Endte opp med at jeg var sikker på at jeg hadde løpt ut på gata og skada meg, for så å ha blitt plukket opp av en ambulanse, selv om jeg egentlig bare gikk rundt i leiligheten.

Det jeg lærte personlig var at det gjelder å ta litt mindre av hvert stoff enn jeg hadde gjort med de hver for seg. Vente litt lenger med å ta mollyen (tok den 3 timer etter inntak av lsd). Og at det er lurt å ha noen der til å forklare deg hva som foregår skulle du miste litt kontakt med virkeligheten
Tok mdma og lsd for første gang for ikke så alt for lenge siden selv.
Begynte med en pille mdma, etterfulgt av en halv lapp lsd etter en time. Så etter et par timer på dansegulvet tok jeg enda en mdma. Jeg hadde det helt knall på det jeg tok, men har forsåvidt ingen god løsning på hvordan få en god trip. Husker at jeg var litt nervøs før jeg tok det pga jeg har alltid lest mye om diverse drugs, og lest at setting, humør og alt sånt spiller en rolle, men jeg endte opp med å ta alt på sparket og lot alle bekymringer gå.

Nå vet jeg ikke helt hvilken setting du eller folk pleier å ta, men det jeg husker godt fra min første gang er at planlegging er gull verdt. Heldigvis var jeg med folk som hadde erfaring og hadde planlagt litt.
Det som var gull på min trip var f.eks at en av kompisene mine hadde gått til innkjøp av Game(Energidrikk pulver med elektrolytter og smak) for rehydrering og drikke, mange pakker med tyggis, sikkert 15 tepper og litt snacks. En venninne av meg hadde også laget en ganske enkel, men genial dings, hun flettet masse tråder rundt en vannflaske i et mønster med masse kule farger og en stor reim du kunne ha over skuldra. Alltid tilgjengelig vannflaske! En annen ting jeg syns var helt herlig var å ikke gå rundt med mobil og slik på meg. Jeg er en sånn person som fort får litt noia for å miste ting. Det eneste jeg hadde på meg var en badeshorts uten lommer, tskjorte og en svart hettegenser. Ingen eiendeler og ingen bekymringer.

Finn ut hva du vil med turen og planlegg så godt du kan. For min del så er det å være komfortabel en viktig ting, men det er ikke nødvendigvis slik for alle. Ha respekt for det du tar, ikke gi inn for press eller ta det hvis du ikke føler deg helt bra.
Du må ta LSD først og når den begyner å virke må du droppe MDMA, ellerså må du ta LSD og når den er på topp må du SNORTE mdma. Alternativ nr 2 er å anbefale om man ikke er erfaren og vet helt hvordan og når man selv reagerer. Hvis du er av typen som kan få angst bør du spise litt sopp helst før eller når som helst i turen, en liten dose sopp vil ikke gjøre deg tura men rett og slett fjerne angst og gjøre turen utrolig hyggelig, trygg og fin. Drikk vann og spis frukt.

Edit: Hvordan det vil føles ut spørs hvor mye du tar og hvem du turer med. Det er det diggeste jeg vet om, sist gang fikk jeg og han jeg turet med til å lage energiballer i luften, vi kunne lage ting oppi luften sammen som vi flyttet sammen, vi kunne børste det vekk med hånden og lage nye. Du kan få orgasme med klærne på, ikke vanlig orgasme som ved sex men det er en ubeskrivelig deilig følelse i hele kropoen og hodet. Prøv å le deg eller pust deg inn i det. Hvis du begynner å le, fortsett å le, bare le og le og le og lek med vibrasjonene i latteren til du nesten høres gal ut, haha, lek med rare lyder med munnen, smatting, dirring, ++, de kan forme tingene rundt deg og følelser.
Sist endret av missninja; 9. oktober 2015 kl. 21:03.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av missninja Vis innlegg
Du må ta LSD først og når den begyner å virke må du droppe MDMA, ellerså må du ta LSD og når den er på topp må du SNORTE mdma. Alternativ nr 2 er å anbefale om man ikke er erfaren og vet helt hvordan og når man selv reagerer. Hvis du er av typen som kan få angst bør du spise litt sopp helst før eller når som helst i turen, en liten dose sopp vil ikke gjøre deg tura men rett og slett fjerne angst og gjøre turen utrolig hyggelig, trygg og fin. Drikk vann og spis frukt.

Edit: Hvordan det vil føles ut spørs hvor mye du tar og hvem du turer med. Det er det diggeste jeg vet om, sist gang fikk jeg og han jeg turet med til å lage energiballer i luften, vi kunne lage ting oppi luften sammen som vi flyttet sammen, vi kunne børste det vekk med hånden og lage nye. Du kan få orgasme med klærne på, ikke vanlig orgasme som ved sex men det er en ubeskrivelig deilig følelse i hele kropoen og hodet. Prøv å le deg eller pust deg inn i det. Hvis du begynner å le, fortsett å le, bare le og le og le og lek med vibrasjonene i latteren til du nesten høres gal ut, haha, lek med rare lyder med munnen, smatting, dirring, ++, de kan forme tingene rundt deg og følelser.
Vis hele sitatet...
Så ikke dette før nå, men skal definitivt prøves! Takk!

Jeg klarte også lage ting i lufta, men husker ikke om jeg hadde droppa mdma'en da. Blir nok en stund til neste gang for å prøve å ikke ødelegge magien
Sitat av elakmdma Vis innlegg
Så ikke dette før nå, men skal definitivt prøves! Takk!

Jeg klarte også lage ting i lufta, men husker ikke om jeg hadde droppa mdma'en da. Blir nok en stund til neste gang for å prøve å ikke ødelegge magien
Vis hele sitatet...
Herlig Man bør ha pause på 2 måneder for å ta til seg alle de nye inntrykkene, så du kan bruke det til noe positivt i hverdagen, og for å ikke bli for "leken" (om du turer ofte, skulle du ønske alle løp rundt i fargede klær, smilte og serverte Limonade i gatene midt på natta, mens naboen satt i hagen å stekte pannekaker til frokost til barna som lekte med alle dyrene, eller maling, etc..) Det hadde jo vært veldig hyggelig det, men så lever vi i et samfunn hvor vi faktisk må på jobb og skole da, jeg regner med du ikke bor i en indianerstamme.. Haha.

LSD er ikke fysisk skadelig for kroppen eller hodet, eneste som kan skje er det der, eller at du badtriper om du skulle ta det i feil situasjon. MDMA er det veldig viktig å ta pause fra, om du tar det ofte vil du sitte igjen uten noe naturlig serotonin og dopamin, det er ikke serlig hyggelig. Også er det sterkt for nyrene. Ta en pause, og kos deg neste gang
Jeg har kun en erfaring med candyfipping, og det var snakk om en liten dose molly. 60mg og to sukkerbiter med lsd. Aldri opplevet noe så intenst kroppslig på en rus i hele mitt liv. Satt å higet etter pusten i noe som virket som en evighet.(på en god måte)
Vi befant oss inne på badet våres da det kicket inn for fult, noe som resulterte i at jeg oppfattet badekaret som fantastisk vakkert med gjenskinnet fra lyset. Satte meg ned å måpte og felte en tåre i tillegg. Etter at oppturen på mdma var over, kom hallusinasjonene for fult igjen. Enda sterkere enn det hadde vært fra starten, og jeg klarte ikke å bevege meg i rommet, måtte krabbe langs gulvet og kave meg inn i stuen og opp i sofaen. Fikk satt på noe musikk etter en evighet med masse surr, og gikk inn i en lang transe med syke syke visuelle ting hjernen produserte bak øyenlokkene mine.